VaXXoR Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Spel som kan komma att komma i dom här paketen är trodligtvis endast Sonys egna spel. Men det är inte så farligt då Sony producera sjukt mycket spel, och många av dom är riktigt bra också. Jag tar hellre vårat Value Pack än jänkarnas 80 GB-paket. Samma här, så Value Pack kommer kosta lika mycket som ps3 kostar nu? Edit: Såg det nu Redigerad 14 juli, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Hahahahaha! Dom får typ bara hårddisken kan man ju säga. Motorstorm är ju inte mycket att hänga i julgranen. Såg nu att Elgiganten har fått in paketet, snart köper man nog det. Redigerad 15 juli, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Så lockande... Men ElGiganten är ännu galnare... bara lite mer lockande... liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Redigerad 16 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Så lockande... Men ElGiganten är ännu galnare... bara lite mer lockande... liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Summa med frakt 5 929:- ... och butikspriset är oftare högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Så lockande... Men ElGiganten är ännu galnare... bara lite mer lockande... liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Måste slåtill snart! Ska bra få min satans moped såld! Hoppas man får med sig broshan så att man inte behöver betala hela själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Funkar den här "Asid Tech - Controller Adapter PS2 To PS3" till PC också? Alltså om jag vill använda en PS2 kontroll som gamepad till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 PlayStation 3 på 592* duk i Stockholm http://expressenspel.feber.se/feber/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Fan vad nyfiken jag är hur det kommer vara att spela på en vanlig tv utan HD. Är ganska orolig att det kommer suga och att jag då måste inskaffa en HDtv. Iofs så lär man ju göra det i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Någon dag den här veckan ska jag inhandla mig ett playstation 3 Eb Games hade ett bra erbjudade just nu så, 5990, kommer väl svida i plånboken men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Någon dag den här veckan ska jag inhandla mig ett playstation 3 Eb Games hade ett bra erbjudade just nu så, 5990, kommer väl svida i plånboken men men Billigare och ett spel till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Fan vad nyfiken jag är hur det kommer vara att spela på en vanlig tv utan HD. Är ganska orolig att det kommer suga och att jag då måste inskaffa en HDtv. Iofs så lär man ju göra det i framtiden. jag har ps3 och spelar mest på vanlig tv för tillfälligt! (tills ja inskaffat egen HD tv..) asså.. man ser ju klart att grafiken är skitfin, det ända som ja tycker är jobbigt är att text och sådant blir lite suddigare.. men helt klart värt att köpa ps3 ändå.. plus, snart GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 enligt alla tester jag sett så är Xbox 360 bättre än PS3 så vf kostar den 3000kr mer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 enligt alla tester jag sett så är Xbox 360 bättre än PS3 så vf kostar den 3000kr mer?? Tester kan ju inte säga att det är dåligare? Det är ju helt vad man själv gillar. Dessutom kostar väl inte PS3s online-tjänst någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) enligt alla tester jag sett så är Xbox 360 bättre än PS3 så vf kostar den 3000kr mer?? Vilka tester? För de tester jag har sett så är de rätt lika förutom att PS3 är lite starkare. Dessutom kan man se filmer i HD på PS3 och spela Online gratis. Redigerad 27 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Det finns nu ett demo av det hett efterlängtade Heavenly Sword på europeiska Playstation Network! Ladda ner och spela för bövelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Köpte PS3 idag Resistance och Motorstorm är grymma, men dom är nästan för svåra (INGET SNACK OM ATT JAG ÄR FÖR DÅLIG!!! ) Har även laddat ner GT HD och det är ju grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Köpte mig ett PS3 i onsdags och är faktiskt mycket nöjd, Fick med Resistance och Motorstorm. Motorstorm var ingen höjdare men Resistance var riktigt kul tyckte jag. Men lite svårt efter som jag knappt har spelat sånna spel på flera år Laddade även ner The darkness demot och det var riktigt kul också . Blir nog att köpa någon gång efter GTA4. Någon som har hela spelet som kan beskriva lite om det? vad är bra/dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 (redigerad) Laddade även ner The darkness demot och det var riktigt kul också . Blir nog att köpa någon gång efter GTA4. Någon som har hela spelet som kan beskriva lite om det? vad är bra/dåligt? Kort, enformigt och till slut så tycker man det bara är så jobbigt att behöva slita hjärtan ur folk och önskade att det hände automatiskt. Men om du älskar serietidningen så kommer du väl älska spelet oavsett vad... även om spelet inte tar itu med allt som händer i tidningen. Ska nog köpa mig en PS3 när jag får tillbaka pengarna jag lånade ut... Redigerad 29 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jag laddade ner The Darkness-demot igår. Blev glad när jag såg att det stöder 1080p men när jag startade spelet så såg det ut som 576p. Likadant på Call of Duty 3, men inte på Motorstorm eller Heavenly Sword. Vad kan va fel? Eller ska det se så lågupplöst ut? Det är bara tentaklerna i menyn i The Darkness som ser Full-HD ut. Och ja, jag har Full-HD-TV. Och så en fråga till, vilka videoformat stödjer PS3 och vilken konverterare är bäst att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts