RadiuZ Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Har vi i Europa fått den nya versionen av GTHD än? Annars lär den komma med den här uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Vet ej om det är den nya versionen men den jag har innehåller bara en bana, ett gäng bilar, Time Trial och Drift Trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Vet ej om det är den nya versionen men den jag har innehåller bara en bana, ett gäng bilar, Time Trial och Drift Trial. Den nya ska innehålla Rumble-stöd för rattar som stödjer det samt Leaderboard så man kan se vilka som är bäst i världen med varje bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Den nya ska innehålla Rumble-stöd för rattar som stödjer det samt Leaderboard så man kan se vilka som är bäst i världen med varje bil. Den versionen har funnits redan från starten i Europa, men USA fick den för några veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Varför är Europas Playstation Store så jävla magert jämfört med USA-versionen? Får nog regga ett US-account så man kan få ta del av det roliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Matteus och alla ni andra som har PS3, skulle ni kunna rekomendera en bra TV som man behöver till PS3 för att uppleva den fina grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Varför är Europas Playstation Store så jävla magert jämfört med USA-versionen? Får nog regga ett US-account så man kan få ta del av det roliga... Det är inte så unikt, de flesta 360-ägarna har ett US-konto med=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Läste tidigare i tråden att man behövde en router om man använde nätverkskabel om man ville vara online på datorn och PS3 samtidigt, men om man har trådlöst nätverk, behöver man köpa nåt extra då? Har även för mig att jag har hört/sett/läst/hittat på whatever att det ska finnas en inbyggd kamera i PS3:an så att man kan spela eyetoy-spel utan att köpa en kamera. Är det sant eller bara nåt som jag fantiserat ihop? Redigerad 14 april, 2007 av W@ll@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Är det någon som har både en 360 och en PS3 som kan berätta vilken som är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Är det någon som har både en 360 och en PS3 som kan berätta vilken som är bäst? Det finns inget som är "bäst", det beror helt enkelt på vad du vill ha och hur mycket du vill spendera. På papper så är PS3 snabbare men den är också dyrare. XBOX-360 blir ungefär lika dyr om man köper HD-DVD-tillägget och då beror det på vilket format du gillar bäst. Om du inte köper HD-DVD-tillägget så kommer du undan billigare och kan köpa spel för mellanskillnaden. Fast den kan du inte köra Linux på. Dom flesta spelen kommer till båda men om det finns några spel som bara släpps på den ena så kanske den är ett bättre köp för just dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Läste tidigare i tråden att man behövde en router om man använde nätverkskabel om man ville vara online på datorn och PS3 samtidigt, men om man har trådlöst nätverk, behöver man köpa nåt extra då? Har även för mig att jag har hört/sett/läst/hittat på whatever att det ska finnas en inbyggd kamera i PS3:an så att man kan spela eyetoy-spel utan att köpa en kamera. Är det sant eller bara nåt som jag fantiserat ihop? PS3 har stöd för trådlöst nätverk så om du har det behöver du inte köpa något extra. Någon kamera finns det dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 PS3 har stöd för trådlöst nätverk så om du har det behöver du inte köpa något extra. Någon kamera finns det dock inte. ...men eyetoy ska gå att koppla in, dock lite bökigt eftersom kontakten sitter på baksidan. (På PS2 med kanske?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 ...men eyetoy ska gå att koppla in, dock lite bökigt eftersom kontakten sitter på baksidan. (På PS2 med kanske?) Nej på PS2:an är det på framsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 ...men eyetoy ska gå att koppla in, dock lite bökigt eftersom kontakten sitter på baksidan. (På PS2 med kanske?) Nej, Eyetoy kopplas via USB-sladd vilket det finns fyra(!) av på PS3:ans framsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Matteus och alla ni andra som har PS3, skulle ni kunna rekomendera en bra TV som man behöver till PS3 för att uppleva den fina grafiken? Jag vill också ha svar på det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Nej, Eyetoy kopplas via USB-sladd vilket det finns fyra(!) av på PS3:ans framsida. Och ska också gå att använda som Webkamera på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Nej, Eyetoy kopplas via USB-sladd vilket det finns fyra(!) av på PS3:ans framsida. jag använder en HD ready tv som ja köpte ve siba är deras egna märke men e bygd på JVC grejer och det är en 37" bilden är helt underbar på den så e grymt nöjd med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Har fixat alla nät-inställningar nu. men hur gör man för att lira online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Startar spelet och klickar på 'Online' kanske? Alternativt 'Multiplayer'. Om du nu inte har fixat ett Playstation Network-account så gör du det längst till höger i PS3's meny och väljer 'New Account'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Nej, Eyetoy kopplas via USB-sladd vilket det finns fyra(!) av på PS3:ans framsida. Bummer, det var så jag menade. Det är bökigt just för att det är på framsidan. Helst tar man den ju bakifrån... Eller ähum, ja, hrrm. USB-sladden sitter bäst på baksidan av konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts