Matteus Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jag är personligen lite besviken på utbudet av spel nu till premiären, iallafall när det gäller singelplayer-spel. Resistance har jag klarat och sedan finns det egentligen inget vidare bra spel att lägga sina pengar på. Men Resistance är grymt kul online och sen har jag Motorstorm också så dom får väl räcka tills det kommer lite mer intressanta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jag håller med. Men mycket är pga att affärerna är dåliga på att plocka hem spelen (De impoterar inte från USA trots att det är regionsfritt) och de släpper för få spel i Europa. Var är de 30+ spelen som lovades? Av dem så fanns det flera intresanta men vad gör det om de inte finns att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vet att man kan koppla in tangentbord, men går det med mus också? Man kanske kan lira med tangentbord och mus på en del spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vet att man kan koppla in tangentbord, men går det med mus också? Man kanske kan lira med tangentbord och mus på en del spel Har läst nånstans att man kan spela det nya unreal tournament som kommer snart med tangentbord och mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ja, både Tangentbord och Mus ska gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Kan vi inte starta en GtaSajten klan på Resistance? Det vore kul tycker ja, men det kanske inte är tillräckligt med folk som spelar det häR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Det vore kul. Folk som har Resistance kan ju helt enkelt skriva här så ser vi hur många vi är JAG HAR RESISTANCE: FALL OF MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Fick en ny tv igår. 37" LCD HD Ready, så den duger för tillfället till nya spel. Bara ett Ps3 som saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Spelade PS3 hos en kompis igår jag tyckte det var väldigt trevligt. Det enda jag inte gillade var vikten på handkontrollen, men ja det är små potatis. Ska absolut inköpas lagomt till att GTA IV släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Spelade PS3 hos en kompis igår jag tyckte det var väldigt trevligt. Det enda jag inte gillade var vikten på handkontrollen, men ja det är små potatis. Ska absolut inköpas lagomt till att GTA IV släpps. Mmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ska absolut inköpas lagomt till att GTA IV släpps. Ord på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Är det nån som har F1:CE? Jag blev riktigt sugen på att köpa det när jag körde demon. Jag älskar såna race spel, plus att det inte är så många intressanta spel som kommet ut nu, så måste jag ha nåt mer än Resistance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 hur fixar man internet konto skulle registrera mitt men kom upp om ip adress va e de för ip man ksa skriva in där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Provade ps3 idag med motorstorm, I'm in love Riktigt kul med tilt, fast den var intställd så den var riktigt känslig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Provade ps3 idag med motorstorm, I'm in love Riktigt kul med tilt, fast den var intställd så den var riktigt känslig Går det att ändra? Jag testade PS3 i en butik, Motorstorm med tilt. Det gick inte att svänga, jag tog mig inte ens runt första kurvan. Stängde av tilten och körde resten av loppet, men - går det att ändra känslighet på tilten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Går det att ändra? Jag testade PS3 i en butik, Motorstorm med tilt. Det gick inte att svänga, jag tog mig inte ens runt första kurvan. Stängde av tilten och körde resten av loppet, men - går det att ändra känslighet på tilten? Jag hoppas att det går att ändra Går kanske i inställningarna på ps3:an. Tyckte att det var riktigt känsligt men roligt var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 inte va ja har hittat men allt beror på hur du svänger me dosan ibörjan upplevde jag me att den inte gick att svänga me men sen så var de att man tryckte ner dosan eller va man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Idag ska de uppdatera PS store! Undra vad de lägger till för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hoppas de lägger till några sköna demos och trailers iallafall. Skulle sitta riktigt fint med demos på Rainbow Six eller Splinter Cell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag var inne på Game idag och kolla vad dom hade för spel till PS3 och det fanns säkert 6-7 stycken som jag skulle tycka om. Fan vad jag vill ha PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts