Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Jag är personligen lite besviken på utbudet av spel nu till premiären, iallafall när det gäller singelplayer-spel. Resistance har jag klarat och sedan finns det egentligen inget vidare bra spel att lägga sina pengar på. Men Resistance är grymt kul online och sen har jag Motorstorm också så dom får väl räcka tills det kommer lite mer intressanta spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med. Men mycket är pga att affärerna är dåliga på att plocka hem spelen (De impoterar inte från USA trots att det är regionsfritt) och de släpper för få spel i Europa.

Var är de 30+ spelen som lovades? Av dem så fanns det flera intresanta men vad gör det om de inte finns att köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Provade ps3 idag med motorstorm, I'm in love :P:)

Riktigt kul med tilt, fast den var intställd så den var riktigt känslig

Går det att ändra? Jag testade PS3 i en butik, Motorstorm med tilt. Det gick inte att svänga, jag tog mig inte ens runt första kurvan. Stängde av tilten och körde resten av loppet, men - går det att ändra känslighet på tilten? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att ändra? Jag testade PS3 i en butik, Motorstorm med tilt. Det gick inte att svänga, jag tog mig inte ens runt första kurvan. Stängde av tilten och körde resten av loppet, men - går det att ändra känslighet på tilten? :P

Jag hoppas att det går att ändra :blink:

Går kanske i inställningarna på ps3:an.

Tyckte att det var riktigt känsligt men roligt var det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor