Rasken Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jo, minns nu. Fast inte personligen, det var väl bara länkar i PSP-tråden? Okej du lade grunden till att jag bytte. Prövade Red Kawa igår och det gick finfint så nu funkar överföringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Finns det inga fler uttag på den routern så är det bara att köpa en liten switch som du sätter mellan routern och sen från switch till dator2 samt ps3 Men åå vad jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Klarade precis ut Resistance, ett helt okej spel! Det jag störde mig på var att när man köpte sig ett 'next-gen'-lir förväntade jag mig att få se detaljerade och snygga mellansekvenser, i Resistance består mellansekvenserna nästan enbart av svart-vita stillbilder samtidigt som någon berättar och för storyn framåt. Visst, det fungerar det med men jag hade som sagt förväntat mig något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 PS3 now the fastest selling console in history Posted Mar 31, 2007 at 02:57AM by Glen D. Sony has hit the 400 million Euro mark to cap off its launch week that saw PAL territories snag 600,000 of Sony's units to make the PS3 not only the most expensive console to date but also, according to ChartTrack, the fastest selling one in game history. Sony sold 165,000 PS3 units in the United Kingdom, some 80,000 more in France and 50-60,000 in Spain, Portugal, Germany and Italy. In addition, 150,000 people have registered to the PlayStation Network the same week. Not bad for the beleaguered kings of modern gaming. Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) president David Reeves said "We saw around Euro 400 million sales going through retail across PAL territories in two days; that’s certainly a big figure, which we’re very proud of." Verkar som det går bra för PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Verkar som det går bra för PS3. Precis vad jag inte trodde det skulle göra. Redigerad 1 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Bara dom kunde sänka priset än smula så skulle jag och många fler bli väldigt glada. Till kanske en ~4500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Bara dom kunde sänka priset än smula så skulle jag och många fler bli väldigt glada. Till kanske en ~4500kr. Därför ligger Sony så bra till, PS3 säljer tydligen redan bra och de som ännu inte köpt den väntar på att priset ska sänkas, så de har fortfarande många potentiella kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Antal sålda Playstation 3 i Europa på 2 dagar: 600.000 Antal sålda Xbox 360 i Europa på en månad: 500.000 Liten skillnad? Får min PS3 snart, LÄNGTAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Antal sålda Playstation 3 i Europa på 2 dagar: 600.000 Antal sålda Xbox 360 i Europa på en månad: 500.000 Liten skillnad? Får min PS3 snart, LÄNGTAR!! Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Källa? Under fjärde kvartalet år 2005 sålde Microsoft 1,5 miljoner enheter, varav 900 000 i Nordamerika, 500 000 i Europa och 100 000 i Japan Om man nu tar Wikipedia som en trovärdig källa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Antal sålda Playstation 3 i Europa på 2 dagar: 600.000 Antal sålda Xbox 360 i Europa på en månad: 500.000 Liten skillnad? Ja, där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Under fjärde kvartalet år 2005 sålde Microsoft 1,5 miljoner enheter, varav 900 000 i Nordamerika, 500 000 i Europa och 100 000 i Japan Om man nu tar Wikipedia som en trovärdig källa. Det gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Antal sålda Playstation 3 i Europa på 2 dagar: 600.000 Antal sålda Xbox 360 i Europa på en månad: 500.000 Liten skillnad? Skillnaden är att PS3 är nytt och Xbox funnits ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nu är det så här.. jag ska kanske sommarjobba i sommar, och köpa en PS3/360 för pengarna. Jag håller på att jämföra 360 och PS3 och har kommit fram till att PS3:n känns mer värd att köpa, speciellt med tanke på Blu-ray och att jag aldrig gillade vanliga Xbox, men älskade PS2:an. Jag har en HD-klar TV och det känns bara ännu bättre. Jag har några frågor till ni som är kunniga, hoppas det inte är till besvär 1. Uppfyllde den dina förväntnigar? Var den värd 6 laxar alltså? 2. Onlinesystemet, är det något att ha? Har hört att 360:ns onlinesystem ska vara bättre. 3. Kommer Sony släppa spel i HD-format? 4. Kan man surfa på internet via PS3:n med bara en nätverkskabel? Kommer säkert på mer frågor sen, men.. tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nu är det så här.. jag ska kanske sommarjobba i sommar, och köpa en PS3/360 för pengarna. Jag håller på att jämföra 360 och PS3 och har kommit fram till att PS3:n känns mer värd att köpa, speciellt med tanke på Blu-ray och att jag aldrig gillade vanliga Xbox, men älskade PS2:an. Jag har en HD-klar TV och det känns bara ännu bättre. Jag har några frågor till ni som är kunniga, hoppas det inte är till besvär 1. Uppfyllde den dina förväntnigar? Var den värd 6 laxar alltså? 2. Onlinesystemet, är det något att ha? Har hört att 360:ns onlinesystem ska vara bättre. 3. Kommer Sony släppa spel i HD-format? 4. Kan man surfa på internet via PS3:n med bara en nätverkskabel? Kommer säkert på mer frågor sen, men.. tack på förhand. Jag har inte köpt än så jag kan inte svara på första och andra. 3. Från vad jag vet så är alla PS3 spelen i HD precis som XBox 360 spelen. 4. Ja. Både med nätverkskabel och trådlöst. PS3 är färdigt trådlös när man köper den. Surfandet är dessutom gratis. Dock kan du inte ha internet på PS3 och datorn samtidigt utan router. Hoppas jag hjälpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag har inte köpt än så jag kan inte svara på första och andra. 3. Från vad jag vet så är alla PS3 spelen i HD precis som XBox 360 spelen. 4. Ja. Både med nätverkskabel och trådlöst. PS3 är färdigt trådlös när man köper den. Surfandet är dessutom gratis. Dock kan du inte ha internet på PS3 och datorn samtidigt utan router. Hoppas jag hjälpte. Tack så mycket 3. WTF? Xbox 360 har väl inte ens HD-läsare original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nu är det så här.. jag ska kanske sommarjobba i sommar, och köpa en PS3/360 för pengarna. Jag håller på att jämföra 360 och PS3 och har kommit fram till att PS3:n känns mer värd att köpa, speciellt med tanke på Blu-ray och att jag aldrig gillade vanliga Xbox, men älskade PS2:an. Jag har en HD-klar TV och det känns bara ännu bättre. Jag har några frågor till ni som är kunniga, hoppas det inte är till besvär 1. Uppfyllde den dina förväntnigar? Var den värd 6 laxar alltså? 2. Onlinesystemet, är det något att ha? Har hört att 360:ns onlinesystem ska vara bättre. 3. Kommer Sony släppa spel i HD-format? 4. Kan man surfa på internet via PS3:n med bara en nätverkskabel? Kommer säkert på mer frågor sen, men.. tack på förhand. 1. Jag tycker att den var väl värd de pengarna jag pungade upp för den. 2. Onlinesystemet är jättebra tycker jag, 360ns är möjligen bättre (jag har inte testat live) men PS3ns är gratis så det väger upp det rätt mycket, för mig iaf! Fråga 3 o 4 har de andra svarat bra på så de behöver inte jag. Jag tycker att du ska köpa PS3'an . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Tack så mycket 3. WTF? Xbox 360 har väl inte ens HD-läsare original? Man kan ha HD-kvalité på DVD med, fast det är såklart bättre med HD-DVD och Blu-Ray eftersom HD-kvalité drar upp storleken på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Tack så mycket 3. WTF? Xbox 360 har väl inte ens HD-läsare original? Xbox 360 High Definition Details Som RadiuZ sa, man kan ha HD-kvalité på DVD lika bra som de kan sända HD via digital TV. Dock tar det mer plats. HD är inte ett format (Som CD, DVD, Blue-Ray) utan en process. M$ har som regel att alla XBox 360 spel MÅSTE ha HD. Riktig HD-spelare finns det bara 2 i världen just nu, 1 av HDs skapare och 1 av M$ för XBox 360. Redigerad 4 april, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Tack för hjälpen alla, om jag får sommarjobbet blir det lätt en PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts