Rasken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 PSN: Rasken Har Resistance och Motorstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Två dagar kvar, sen får jag min 3:a. Hörde att man ändrat minneskortsystemet, någon som vet om man måste pumpa ut 800 spänn för ett litet dumt kort den här gången också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Två dagar kvar, sen får jag min 3:a. Hörde att man ändrat minneskortsystemet, någon som vet om man måste pumpa ut 800 spänn för ett litet dumt kort den här gången också? Du kan spara på hårddisken. Och om du vill spara när du spelar PS1/2 skapas ett virituellt minneskort på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 PSN: Mattehallik Har också Resistance och Motorstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Är onlinedelen på PS3 gratis eller kostar det pengar? isåfall hur mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Onlindedelen är helt gratis! Det enda som kostar är om du ska ladda ner spel och sådan från Playstation Network eller om vissa spel kräver avgifter. Men att spela multiplayer, surfa på nätet, ladda ner demos o trailers är helt gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 För att kunna spela online måste man ha router? Massa extra kablar? Eller nåt annant jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Du måste inte ha en router, det räcker med en internetuppkoppling. Men om du vill att både datorn och PS3:an ska vara uppkopplade samtidigt krävs en router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Onlindedelen är helt gratis! Det enda som kostar är om du ska ladda ner spel och sådan från Playstation Network eller om vissa spel kräver avgifter. Men att spela multiplayer, surfa på nätet, ladda ner demos o trailers är helt gratis! Kan man ladda ner hela spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Kan man ladda ner hela spel? Små arkad-liknande spel ja, precis som på Xbox Live. Inte spel som Motorstorm givetvis men små roliga spel man köper för typ 50 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Kan man ladda ner hela spel? Jepp. PS1 spel samt vissa klassiska och arkard spel, typ som med Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Lite n00b- frågor om att surfa med PS3; Kan man använda USB- tangentbord? I andra fall, har men en bokstavsmeny där man väljer de bokstäver man vill skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Lite n00b- frågor om att surfa med PS3; Kan man använda USB- tangentbord? I andra fall, har men en bokstavsmeny där man väljer de bokstäver man vill skriva? Ja, vilket USB-tangentbord som helst ska funka. Sen tror jag det ska/kommer att funka med Blåtandstangentbord. Fråga 2 har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Lite n00b- frågor om att surfa med PS3; Kan man använda USB- tangentbord? I andra fall, har men en bokstavsmeny där man väljer de bokstäver man vill skriva? Fråga två, ja exakt. Du får upp en ruta där du kan välja de bokstäverna du vill skriva, och till höger får du upp förslag på ord medans du skriver. Där sparas också de sidor du varit inne på tidigare, t.ex. google.se/ gtasajten.se etc. Ett klicka på L2 och du får upp lite ovanligare tecken t.ex.'å, ä och ö' och ett klick på R2 blir det stora bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Måste man köpa en till router om man redan har en för två datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Måste man köpa en till router om man redan har en för två datorer? Finns det inga fler uttag på den routern så är det bara att köpa en liten switch som du sätter mellan routern och sen från switch till dator2 samt ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Testade PS3 idag på Siba Spelade Motorstorm, kul som attan ju, prövade aktivera six-axis och det blev väldigt mkt köra runt i cirklar Längtar tills jag har en egen PS3a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Håller på att föra över de elva första avsnitten av Heroes till hårddisken nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag har OE-C. Det var faktiskt du som hjälpte mig med det. Men det var samma problem när jag prövade nu. Jo, minns nu. Fast inte personligen, det var väl bara länkar i PSP-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts