Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Två dagar kvar, sen får jag min 3:a. Hörde att man ändrat minneskortsystemet, någon som vet om man måste pumpa ut 800 spänn för ett litet dumt kort den här gången också?

Du kan spara på hårddisken. Och om du vill spara när du spelar PS1/2 skapas ett virituellt minneskort på hårddisken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite n00b- frågor om att surfa med PS3; Kan man använda USB- tangentbord? I andra fall, har men en bokstavsmeny där man väljer de bokstäver man vill skriva?

Ja, vilket USB-tangentbord som helst ska funka. Sen tror jag det ska/kommer att funka med Blåtandstangentbord.

Fråga 2 har jag ingen aning om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite n00b- frågor om att surfa med PS3; Kan man använda USB- tangentbord? I andra fall, har men en bokstavsmeny där man väljer de bokstäver man vill skriva?

Fråga två, ja exakt. Du får upp en ruta där du kan välja de bokstäverna du vill skriva, och till höger får du upp förslag på ord medans du skriver. Där sparas också de sidor du varit inne på tidigare, t.ex. google.se/ gtasajten.se etc. Ett klicka på L2 och du får upp lite ovanligare tecken t.ex.'å, ä och ö' och ett klick på R2 blir det stora bokstäver. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor