T-Bone Mendez Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nej, men det ser helt klart bättre ut. Just nu kör jag på en platt, men ej hd tv. Men imorn ska jag koppla in den i våran 42" Full-HD-TV. *skryt* Om man har en TV från 2004, funkar det bra då tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ni som har PS3, måste man ha en platt tv? eller en ny tv? "Helst" (ett måste enligt mig) ska du ha MINST 720p, 1080p för maximal upplevelse. Och nej, en skruttig CRT-TV duger inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 "Helst" (ett måste enligt mig) ska du ha MINST 720p, 1080p för maximal upplevelse. Och nej, en skruttig CRT-TV duger inte. Bara där går konsollen på över 25 000 för de utan nu TV. Nej, tack. Har annat att göra av mina pengar på än att investera i en PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Om man har en TV från 2004, funkar det bra då tror du? Om du har en "tjock"-tv kvittar det om den e från 04 eller t.ex. 99, vill du ha bästa upplevelse är det en hdtv som gäller. P.S Skriver fortfarande från PS3:an ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Om du har en "tjock"-tv kvittar det om den e från 04 eller t.ex. 99, vill du ha bästa upplevelse är det en hdtv som gäller. P.S Skriver fortfarande från PS3:an ^^ Jag med. ^^ Innan så skulle jag rippa några cd-skivor till hårddisken, men vissa gick inte. Det var grå text på importera. Är dem kopieringsskyddade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hur mkt bättre är 1020p än 720p? Tänkte köpa en ny TV.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Hur mkt bättre är 1020p än 720p? Tänkte köpa en ny TV.. Tja, tänk dig själv skillnaden när du ser antal pixlar på x-axeln och y-axeln. 1920x1020 pixlar vs. 1280x720 pixlar. Redigerad 23 mars, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ps3 du är min bästa vän, jag sover, skiter, pissar, runkar ja allt med dig lalalalalalala............................. Njet, enda som jag egentligen vill ha till Ps3 är GTA. jag nöjer mig med Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 "Helst" (ett måste enligt mig) ska du ha MINST 720p, 1080p för maximal upplevelse. Och nej, en skruttig CRT-TV duger inte. Hm ok. Då köper jag nog ny TV och PS3 nästa år. Och PS3 har kanske sänkts under våren nästa året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Snälla svara på mina frågor om linux på ps3 snälla! 1. Det går att surfa runt och så på internet? Kommer man inte på alla hemsidor, hur fungerar det när man behöver java eller flash på visa hemsidor? 2. Går det ha MSN på linuxen? 3. Kan man skriva egna dokument? Så kan man spara skolarbeten etc.? Jag vet att Håller med till 100%! inte är med (windows) men typ Håller med till 100%! pad? 4. Kan man ladda ner vilket program som helst (som stödjer linux) på sin PS3 och installera det och så funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 3. Kan man skriva egna dokument? Så kan man spara skolarbeten etc.? Jag vet att Håller med till 100%! inte är med (windows) men typ Håller med till 100%! pad? Så klassisk! Såå klassisk! Ontopic: Nja, jag tror inte det finns nån (särskilt bra) dokumenteditor, men du borde kunna lagra filen på hårddisken, vad nu det ska vara bra för. Iofs, kanske koppla upp mot internet nån annanstans ifrån men vad är det isf för fel på en ftp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Så klassisk! Såå klassisk! Ontopic: Nja, jag tror inte det finns nån (särskilt bra) dokumenteditor, men du borde kunna lagra filen på hårddisken, vad nu det ska vara bra för. Iofs, kanske koppla upp mot internet nån annanstans ifrån men vad är det isf för fel på en ftp? Ehum...OpenOffice? (Såvida man kan använda linuxversion som vanligt, och installera och dampa sig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Snälla svara på mina frågor om linux på ps3 snälla! 1. Det går att surfa runt och så på internet? Kommer man inte på alla hemsidor, hur fungerar det när man behöver java eller flash på visa hemsidor? 2. Går det ha MSN på linuxen? 3. Kan man skriva egna dokument? Så kan man spara skolarbeten etc.? Jag vet att Håller med till 100%! inte är med (windows) men typ Håller med till 100%! pad? 4. Kan man ladda ner vilket program som helst (som stödjer linux) på sin PS3 och installera det och så funkar det? Har bara kört Ubuntu på min laptop, men jag tror det är samma sak. 1. Ingen aning... 2. Finns MSN- klienter som fungerar på Linux, dock inte "vanliga" MSN. 3. Linux motsvarighet till MS Office/Håller med till 100%! kallas Open Office. 4. Vet inte, borde väl gå att lagra på hårddisken iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ok, tack för svaren. Får söka mer senare på info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hade du tänkt o skriva arbeten på PS3:an. Isåfall verkar det jävligt onödigt om du inte har ett skrivbord och du kan ju lika gärna skriva på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hade du tänkt o skriva arbeten på PS3:an. Isåfall verkar det jävligt onödigt om du inte har ett skrivbord och du kan ju lika gärna skriva på datorn. Har en laptop, flyttar mellan skolan. Orkar inte ta upp hela tiden och bilden på en laptop är kass (man får ont i ögonen), om man ska ha en ny dator, varför då inte bra ta en ps3 som fungerar som en dator med bluerayspelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Tja, tänk dig själv skillnaden när du ser antal pixlar på x-axeln och y-axeln. 1920x1020 pixlar vs. 1280x720 pixlar. En jävla skillnad, men ville bara veta. Hur viktigt är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hm ok. Då köper jag nog ny TV och PS3 nästa år. Och PS3 har kanske sänkts under våren nästa året. "sänkts" ? btw dem kommer kosta ~4k nästa år så 8-10k för ps3 + TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 "sänkts" ? btw dem kommer kosta ~4k nästa år så 8-10k för ps3 + TV Varifrån fick du det? Vore väldigt trevligt, då kanske det blir ett köp redan då! Fast 2k skillnad på ett år? Nja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ps3 du är min bästa vän, jag sover, skiter, pissar, runkar ja allt med dig lalalalalalala............................. Njet, enda som jag egentligen vill ha till Ps3 är GTA. jag nöjer mig med Wii HAR du köpt Wii? :S Trodde inte att du skulle göra det. Hur känns det med era nya ps3:or? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts