Vice. Skrivet 6 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2012 Vice kan en del om hur många år man har rätt att reklamera trasiga saker har jag för mig. 3 år. Och de har ditt kvitto i butiken. De tar dock ut sen summa för att leta upp det år dig. mellan 50-99:- tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2012 När tusan vill du ha tillbaka ditt spel, förresten? Jag har ju ett eget och brorsan kommer visst inte skaffa PS3 förrän tidigt i höst, säger han, och då kommer han antingen inte spela UT3 eller så köper han ett eget. Jag behöver oavsett inte två spel under sommaren iaf. Det spelar egentligen ingen roll, men jag kanske kan ta tillbaka det någon dag i den närmsta framtiden om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Fack! Tror jag precis fick YLOD. Hann spela en match BF3 och påbörja en andra match innan skärmen blev helt svart. Nu vägrar min PS3 starta. Är det här någon jävla konspiration mot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 Operation: Rädda överhettat PS3 har påbörjats! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 Operation: Rädda överhettat PS3 har påbörjats! Och vad har du tänkt att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 Och vad har du tänkt att göra? Stoppa moderkortet i ugnen, jag litar inte på mig själv med en värmepistol i handen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 Stoppa moderkortet i ugnen, jag litar inte på mig själv med en värmepistol i handen. PS3:an är överhettat, så du stoppar det i ugnen?! Låter bra, kör hårt Mcgaver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 PS3:an är överhettat, så du stoppar det i ugnen?! Låter bra, kör hårt Mcgaver... Japp, det låter konstigt. Men det finns en logisk förklaring bakom det hela. Det har med metall och värme att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 Japp, det låter konstigt. Men det finns en logisk förklaring bakom det hela. Det har med metall och värme att göra. ...Och plast right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 (redigerad) ♫ Jag vill ha blommig Playstation till lunch, mamma! ♫ Redigerad 26 maj, 2012 av Renard 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 ...Och plast right? Nej. Eller, inte i det här fallet, det sitter inget plast runt CPU:n, inte på kretskortet alls vad jag tänkte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 DEN FUNGERAR IGEN!!!!! :D :D :D Jag kan knappt tro att det är sant, men den fungerar verkligen. Jag är inte säker på hur bra den fungerar, har inte testat något spel än. Men det är ett senare problem, nu ska jag käka. Sedan kanske jag testar BF3 igen, bara för att testa om PS3:an pallar trycket! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 DEN FUNGERAR IGEN!!!!! :D :D :D Jag kan knappt tro att det är sant, men den fungerar verkligen. Jag är inte säker på hur bra den fungerar, har inte testat något spel än. Men det är ett senare problem, nu ska jag käka. Sedan kanske jag testar BF3 igen, bara för att testa om PS3:an pallar trycket! Haha fy fan vad snyggt gjort. Så du knäppte mig på näsan. Du borde få en kram utöver poängen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 Haha fy fan vad snyggt gjort. Så du knäppte mig på näsan. Du borde få en kram utöver poängen! Det är bara att du åker upp och ger mig en. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Nu är Playstation Plus uppdaterat med 10 gratis spel där 3 kommer bytas ut varje månad mot nya spel! De spelen får man behålla så länge man är medlem och kan ta bort och ladda ner dem igen även om de inte längre finns på PS+, så länge man har laddat ner dem en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Jag vet att man kan spela PS+ spel även efter att ens prenumeration har gått ut, men kan man fortfarande ladda ner de på nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Det är nya regler som gäller nu. Istället för att gratis spel bara gäller ett par månader så gäller de nu hela prenumerationen men precis som innan så inte efter prenumeration har tagit slut. Därimot gäller det här med 10 spel för både nya medlemar som gammla. Det här är alltså inga Minis, PS2 Classics eller PSOne Classics eller så utan vanliga PS3 spel som "Little Big Planet 2" och "inFamous 2. 45 gartis spel det kommande året räknas det som att det ska bli. Ladda ner kan du göra så länge du är medlem men har du köpt ett spel så kan du alltid ladda ner det även om du inte är medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 (redigerad) Det är nya regler som gäller nu. Istället för att gratis spel bara gäller ett par månader så gäller de nu hela prenumerationen men precis som innan så inte efter prenumeration har tagit slut. Därimot gäller det här med 10 spel för både nya medlemar som gammla. Det här är alltså inga Minis, PS2 Classics eller PSOne Classics eller så utan vanliga PS3 spel som "Little Big Planet 2" och "inFamous 2. 45 gartis spel det kommande året räknas det som att det ska bli. Ladda ner kan du göra så länge du är medlem men har du köpt ett spel så kan du alltid ladda ner det även om du inte är medlem. Fast villkoren har inte förändrats. Det har alltid varit att man får behålla spelen så länge man är prenumerant. Oerhört trevligt iallafall, sitter och installerar LBP2 nu. AdrianG: Spelen går väl inte att spela om prenumerationen tar slut??? Sen så försvinner spelen från ens download list, men kommert tillbaka igen när man förnyar. Redigerad 6 juni, 2012 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Fast villkoren har inte förändrats. Det har alltid varit att man får behålla spelen så länge man är prenumerant. Oerhört trevligt iallafall, sitter och installerar LBP2 nu. Men jag har gratisspel som jag har laddat ner innan men har gått ut och inte går att spela längre. Far Cry 2 t ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2012 Fast villkoren har inte förändrats. Det har alltid varit att man får behålla spelen så länge man är prenumerant. Oerhört trevligt iallafall, sitter och installerar LBP2 nu. AdrianG: Spelen går väl inte att spela om prenumerationen tar slut??? Sen så försvinner spelen från ens download list, men kommert tillbaka igen när man förnyar. Förra sommaren gick ju PSN ner ett bra tag, och när det väl kom tillbaka fick alla varsin PS+ prenumeration och två spel. Dessa spel gick att spela även efter gratisperioden, så jag antar att detsamma gäller PS+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts