Vice. Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Min handkontroll krånglade för ett tag sedan och stängde av sig själv, men det löste jag genom att bara låta den vara på laddning några timmar. Kan vara värt ett försök. Vice: Men adressen måste väl stämma med den som är registrerad till bankkortet? Bankkort är ju inte knuten till en adress. Jag kan ju vara hemlös och ändå ha ett bankomatkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Bankkort är ju inte knuten till en adress. Jag kan ju vara hemlös och ändå ha ett bankomatkort Det betvivlar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Det betvivlar jag. Skojar du? Klart det inte är. Flyttar jag hemifrån och bor hos olika kompisar så nekar de inte dig ett bankomatkort. Kostnaden för kortet dras ju från kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Skojar du? Klart det inte är. Flyttar jag hemifrån och bor hos olika kompisar så nekar de inte dig ett bankomatkort. Kostnaden för kortet dras ju från kontot. Det är högst troligt att du måste vara folkbokförd nånstans för att få bankkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 (redigerad) Det är högst troligt att du måste vara folkbokförd nånstans för att få bankkort. Oavsett så kan du registrera en adress i USA och sen skriva i ett kortnummer. Adressen är skitsamma. Du kan ta din farsas kort och prova om du vill Redigerad 27 augusti, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 (redigerad) Någon som kan tipsa om något headset med mick som funkar till ps3 som inte är tokdyrt? har tröttnat på ps3 officiella mic den skaver i örat och ljudet är skit dåligt. Edit: Efter lite googling så verkar det som om inte usb headset funkar med ps3 Redigerad 28 augusti, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 Edit: Efter lite googling så verkar det som om inte usb headset funkar med ps3 Stämmer, däremot kan du köpa ett USB-ljudkort och då kan du använda vilket 3.5mm-headset som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 Vad pratar ni om? Jag har använt USB-headset i två år tills det gick sönder och jag skaffade BT istället. Var noga med att välja ett med egen, hårdvarubaserad ljudkontroll och inte en sådan som genom mjukvara är tänkt att ändra Windows Ljudvolym, för det funkar förstås inte till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Får "felkod 8002a548" Kan inte logga in! PANIK! Fler som inte kan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Får "felkod 8002a548" Kan inte logga in! PANIK! Fler som inte kan?? Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Får "felkod 8002a548" Kan inte logga in! PANIK! Fler som inte kan?? Playstations twitter: We're aware that some of you are having issues trying to log into PSN. We're working to resolve the issue, and we'll update you here. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Började få den där dyngan redan igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Tänk ifall det är nere under bf3 betan xD vilken rage det skulle bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Nä, kom inte heller in när jag skulle kolla Store-uppdateringen. Löser sig nog snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 Kom in. Phu får alltid panik och tror mitt konto är kapat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 (redigerad) Kom in. Phu får alltid panik och tror mitt konto är kapat Se till att Phu får träna in några andningstekniker. Redigerad 22 september, 2011 av Lajnux 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Aw yeah! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2011 Postade denna i TDVPHFB-tråden, men den hör absolut hemma här också! http://www.youtube.com/watch?v=mdWkKKSckNk 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2011 (redigerad) Stör mig på ps3 mic.. Har använt den några gånger nu. När jag spelade rdr med en kompis för et tag sen så funka det lite smått. Var fortfarande brusit och laggade lite men funkade. Sen förra veckan spelade vi GT5 och det var perfekt ljud inga problem alls. Men idag när vi skulle spela BF3 coop. så var det skit gick inte o höra ett skit. Brusade konstant ljudet bröts mm. Någon som har liknande problem? eller till och med en lösning. Headsetet var fulladdat och är ett stycke Official "Sony PS3 Bluetooth Wireless Headset" Edit: kan det ha med spelet o göra? Redigerad 28 oktober, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 Stör mig på ps3 mic.. Har använt den några gånger nu. När jag spelade rdr med en kompis för et tag sen så funka det lite smått. Var fortfarande brusit och laggade lite men funkade. Sen förra veckan spelade vi GT5 och det var perfekt ljud inga problem alls. Men idag när vi skulle spela BF3 coop. så var det skit gick inte o höra ett skit. Brusade konstant ljudet bröts mm. Någon som har liknande problem? eller till och med en lösning. Headsetet var fulladdat och är ett stycke Official "Sony PS3 Bluetooth Wireless Headset" Edit: kan det ha med spelet o göra? Har ett vanligt headset och ofta tar det 0-2 h innan det kommer nått ut ljud över huvud taget från mig. Sjukt irriterande. Tror inte det går att fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts