Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Det är nu bekräftat att Cross Game Chat aldrid kommer komma då maskinens RAM-minne helt enkelt inte räcker till. Ingen större förlust för mig, men jag vet att många andra har velat ha den funktionen länge nu. Men vi fick det iallafall bekräftat till slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Var finns Skate 3 billigast? Kostar 199 kronor på webbhallen men vips 278 med frakt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Var finns Skate 3 billigast? Kostar 199 kronor på webbhallen men vips 278 med frakt. :/ Jag kollar alltid Spelbutiken.se eftersom de har fraktfritt och alltid-billigast-garanti. Hittar man det billigare får man det till 95% av det billigaste priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 (redigerad) Var finns Skate 3 billigast? Kostar 199 kronor på webbhallen men vips 278 med frakt. :/Frakten går väl på 29kr? Prisjakt Redigerad 20 augusti, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Hur fasen ska man veta vilken hårddisk man ska köpa till PS3? Jag vill ha en stor hårddisk som kan spara Playstation filer (ingen aning om vad de heter) alltså sparfiler och installationsfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Hur fasen ska man veta vilken hårddisk man ska köpa till PS3? Jag vill ha en stor hårddisk som kan spara Playstation filer (ingen aning om vad de heter) alltså sparfiler och installationsfiler. 2,5" SATA, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2011 Meeeeeen, det ska vara 9 mm hög (eller var det 9.5mm?). Finns vissa diskar dom är 13mm höga, tror inte dessa passar. Dock vet jag inte hur mycket plats det finns i en ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 (redigerad) Köpte precis ett år Playstation plus medlemskap. Laddar nu ner resistance 3 betan och det går skit fort Kanske inbillar mig bara att det går så mycket fortare Redigerad 26 augusti, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Köpte precis ett år Playstation plus medlemskap. Laddar nu ner resistance 3 betan och det går skit fort Kanske inbillar mig bara att det går så mycket fortare Tror inte det går nå snabbare bara för att man har Plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Tror inte det går nå snabbare bara för att man har Plus. Inbillar mig kanske. Därimot var jag dum och köpte det på mitt svenska konto. Amerikanerna har mycket mer saker -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Inbillar mig kanske. Därimot var jag dum och köpte det på mitt svenska konto. Amerikanerna har mycket mer saker -.- Hur gör du för att handla från Amerikanska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Du skapar ett amerikanskt konto och handlar som vanligt. När du loggar in ser du ju amerikanska ps store, HomePage etc jag hade både amerikanska ock kinesiska innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Du skapar ett amerikanskt konto och handlar som vanligt. När du loggar in ser du ju amerikanska ps store, HomePage etc jag hade både amerikanska ock kinesiska innan Ja, men när man skriver in sina kontouppgifter så måste man uppge sin riktiga adress och då failar det ju. Har själv provat det för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Ja, men när man skriver in sina kontouppgifter så måste man uppge sin riktiga adress och då failar det ju. Har själv provat det för länge sen. Jag har aldrig köpt något där ifrån men laddar ner alla mina demos där ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Jag har aldrig köpt något där ifrån men laddar ner alla mina demos där ifrån Ja, men då spelar det ju ingen roll om du skaffade Plus på ditt riktiga konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Ja, men då spelar det ju ingen roll om du skaffade Plus på ditt riktiga konto. Nej jag kom på det när jag hade gått o lagt mig, kanske inte ens funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Jag spelade på min PS3:a för några dagar sedan och det fungerade prima. Idag, när jag satte i en film, så märkte jag att kontrollen inte gick på. Då tänkte jag att den kanske inte var laddad, så jag stoppade i kontakten, men ingenting händer. Vad är kan möjligtvis vara felet? Någon som har erfarenhet av detta? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Ja, men när man skriver in sina kontouppgifter så måste man uppge sin riktiga adress och då failar det ju. Har själv provat det för länge sen. Nej, duanvänder en amerikansk adress. Googlar du får du upp några som funkar. Jag använde den som går till ett hotell i NY om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 (redigerad) Jag spelade på min PS3:a för några dagar sedan och det fungerade prima. Idag, när jag satte i en film, så märkte jag att kontrollen inte gick på. Då tänkte jag att den kanske inte var laddad, så jag stoppade i kontakten, men ingenting händer. Vad är kan möjligtvis vara felet? Någon som har erfarenhet av detta? =/ Min handkontroll krånglade för ett tag sedan och stängde av sig själv, men det löste jag genom att bara låta den vara på laddning några timmar. Kan vara värt ett försök. Vice: Men adressen måste väl stämma med den som är registrerad till bankkortet? Redigerad 27 augusti, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Jag spelade på min PS3:a för några dagar sedan och det fungerade prima. Idag, när jag satte i en film, så märkte jag att kontrollen inte gick på. Då tänkte jag att den kanske inte var laddad, så jag stoppade i kontakten, men ingenting händer. Vad är kan möjligtvis vara felet? Någon som har erfarenhet av detta? =/ Har väl hänt nån gång för mig också. Mest troligt är att den är väldigt urladdad och att du måste ladda den ordentligt. Annars kan det vara något av standardproblemen att den antingen kopplats från sin BT-enhet och behöver slås på (PS) med USB-sladden inkopplad, eller att du måste resetta den [också]. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts