Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Jag spelade på min PS3:a för några dagar sedan och det fungerade prima. Idag, när jag satte i en film, så märkte jag att kontrollen inte gick på. Då tänkte jag att den kanske inte var laddad, så jag stoppade i kontakten, men ingenting händer. Vad är kan möjligtvis vara felet? Någon som har erfarenhet av detta? =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men när man skriver in sina kontouppgifter så måste man uppge sin riktiga adress och då failar det ju. Har själv provat det för länge sen.

Nej, duanvänder en amerikansk adress. Googlar du får du upp några som funkar. Jag använde den som går till ett hotell i NY om jag minns rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade på min PS3:a för några dagar sedan och det fungerade prima. Idag, när jag satte i en film, så märkte jag att kontrollen inte gick på. Då tänkte jag att den kanske inte var laddad, så jag stoppade i kontakten, men ingenting händer. Vad är kan möjligtvis vara felet? Någon som har erfarenhet av detta? =/

Min handkontroll krånglade för ett tag sedan och stängde av sig själv, men det löste jag genom att bara låta den vara på laddning några timmar. Kan vara värt ett försök. :)

Vice: Men adressen måste väl stämma med den som är registrerad till bankkortet? :wacko:

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har väl hänt nån gång för mig också. Mest troligt är att den är väldigt urladdad och att du måste ladda den ordentligt. Annars kan det vara något av standardproblemen att den antingen kopplats från sin BT-enhet och behöver slås på (PS) med USB-sladden inkopplad, eller att du måste resetta den [också].

reset_button_1218464_0.jpg

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor