Crusader Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Typ vilken linux-version som helstfunkar på PS3 bara man har PPC-kernel. Det kanske de gör men inte helt felfritt. De har, som sagt, gjorde en speciell version av Linux för PS3 som inte blev klar i tid för lanseringen och var orsaken att den inte ingick från början som det var först tänkt. Den går att ladda ner via Playstation Network. Redigerad 23 mars, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Det har tydligen visat sig att vissa spel som ej finns med på PS2-spel som funkar på PS3-listan funkar ändå! Så om ni har något spel som ej ska funka kan ni testa det ändå och om ni har tur funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Är det nån som kan svara!? Hur många PS3:or har bokats i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Got1 today yay RFOM ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 YEEEHAAA! Nu sitter jag här med min svarta skönhet! Konsol + Resistance + Motorstorm + Extra handkontroll! Har inte packat upp den ännu, men ska göra det så fort jag skrivit klart! Sen kommer grabbarna imorgon kväll för lite spel o chips! Vice, om du köper ut åt mig kan vi bli kompisar. Och det finns åtminstone 10+ spel nu på releasen. Men nu ska jag packa upp och installera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ni som har fått erat, när bokade ni? GAH! Vill ha min nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ni som har fått erat, när bokade ni? GAH! Vill ha min nu!! Jag bokade föra året .ebgames ringde igår gick och hämtade idag .jag har rfom och oblivion en extra kontroll .såå jävla glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 KOLLADE PRECIS PÅ SIBA.SE OCH JAG TROR DET HAR KOMMIT!!! Sry, caps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Och det finns åtminstone 10+ spel nu på releasen. Tror runt 50 spel är färdiga och väntar på att distrubiteras. Motorstorm är sjuuukt roligt! Redigerad 23 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu har jag hämtat det. Är så sjukt jävla glad! Fast jag har inget spel, pappa köper men kommer inte hem för än vid 8. :'( Moterstorm blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 PlayStation 3 - It's a Religion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Testa det på Game för några dagar sen. Fast jag ska inte köpa föräns om ett år. Jag hörde att en miljon kom till Europa och av dom kom 200.000 till Norden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Fick precis reda på att Motorstorm va slut. :'( Fick bli Call Of Duty 3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hallå alla söta gtasajtare! Detta skriver jag från min PS3's webb-browser, och den fungerar riktigt bra. Och för alla som undrar, ja det går att ladda ner porr rakt till hårddisken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hallå alla söta gtasajtare! Detta skriver jag från min PS3's webb-browser, och den fungerar riktigt bra. Och för alla som undrar, ja det går att ladda ner porr rakt till hårddisken! Vi vill se en bild på skönheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Här kommer bild på min. Håller förresten på att tanka Motorstorm-demot nu. 3% på 5 minuter. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Skamlig journalistik även fast att jag är helt neutral gällande konsolkriget. Expressen Edit: Seriöst! Har han testat det på en 1080p-TV överhuvudtaget? Redigerad 23 mars, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hallå alla söta gtasajtare! Detta skriver jag från min PS3's webb-browser, och den fungerar riktigt bra. Och för alla som undrar, ja det går att ladda ner porr rakt till hårddisken! Hmm, då kanske det blir ett köp @Tobbe: Gräsligt. Den TV han sitter på på bilden är nog den han använde i testet. Även om den är dyr måste han ju vara helt dum i huvudet och helt teknikinkompetent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ni som har PS3, måste man ha en platt tv? eller en ny tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ni som har PS3, måste man ha en platt tv? eller en ny tv? Nej, men det ser helt klart bättre ut. Just nu kör jag på en platt, men ej hd tv. Men imorn ska jag koppla in den i våran 42" Full-HD-TV. *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts