Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Typ vilken linux-version som helstfunkar på PS3 bara man har PPC-kernel.

Det kanske de gör men inte helt felfritt. De har, som sagt, gjorde en speciell version av Linux för PS3 som inte blev klar i tid för lanseringen och var orsaken att den inte ingick från början som det var först tänkt. Den går att ladda ner via Playstation Network.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YEEEHAAA!

Nu sitter jag här med min svarta skönhet! Konsol + Resistance + Motorstorm + Extra handkontroll! Har inte packat upp den ännu, men ska göra det så fort jag skrivit klart! Sen kommer grabbarna imorgon kväll för lite spel o chips! :)

Vice, om du köper ut åt mig kan vi bli kompisar. Och det finns åtminstone 10+ spel nu på releasen.

Men nu ska jag packa upp och installera!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå alla söta gtasajtare! Detta skriver jag från min PS3's webb-browser, och den fungerar riktigt bra. Och för alla som undrar, ja det går att ladda ner porr rakt till hårddisken!

Hmm, då kanske det blir ett köp :)

@Tobbe: Gräsligt. Den TV han sitter på på bilden är nog den han använde i testet. Även om den är dyr måste han ju vara helt dum i huvudet och helt teknikinkompetent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor