Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

kan man få sina spel än?

Jag vet inte. Det är för mycket folk som är inne på store, överbelastat. Det blir 'Connection Timed Out'.

Så jag har inte kunnat kolla. :/

Edit: Enligt Sony så kommer de spelen att komma snart.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte. Det är för mycket folk som är inne på store, överbelastat. Det blir 'Connection Timed Out'.

Så jag har inte kunnat kolla. :/

Edit: Enligt Sony så kommer de spelen att komma snart.

Jag kommer in hela tiden och det är inget meddelande om att nått kulle vara gratis! Spelen kostar fortfarande. =/

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick upp samma meddelande som när det var nere men det funkade sedan igen.

Men det stora problemet är att en bug har sabbat mina möjligheter till gratis spelen. Just som jag skulle "köpa" Welcome Back Pack så blev det ett felmeddelande och jag fick logga ut. När jag loggade in igen så var gratisspelen borta. Nu kan jag inte välja några gratis spel. Vetrkar som att mitt PSN tror att jag redan har valt mina 2 spel. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka spel borde man välja? Kommer välja infamous iaf, men mellan dom andra kan jag inte välja för tror inte jag direkt skulle gilla nåt av dom :confused:

Jag har hört att Dead Nation ska vara ett roligt spel.

Men jag vet själv inte vilka spel jag ska ta, R&C är nog ett givet val. Efter det så är det inget spel som lockar jättemycket direkt.

Det är också svårt att välja åt andra, eftersom det är personlig smak som spelar in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag valde LittleBigPlanet och inFamous. :) Dels för att det är 2 toppenspel men också för att det är de ända fullprisspelen i gruppen. :P

LittleBigPlanet är ju dessutom ett av tidernas mäst prsibelönta spel så det känns på tiden att jag skaffar det. ;)

Redigerad av Crusader
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor