Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Väl värt att tänka på är alltså att hänga på låset när de öppnar igen för att hinna med innan folk överbelastar servrarna, och att tanka de spel man väljer direkt även om man inte vill spela dem för tillfället. När man väl tankat dem och installerat kan man ta bort dem, för de ligger kvar i din historik och är gratis även i framtiden då.

Borde man inte kunna game share:a då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som kommit in på psn store? Eller snarare; är det någon som vet hur det går med uppstartandet? Ni brukar hålla er uppdaterade menar jag :P

Det senaste jag läste var att det skulle komma upp under maj i alla fall. Så de har ju lite mer än tre dagar på sig. :P

Har inte hört något om någon försening, men jag läser å andra sidan inte deras twitter lika frekvent nu när PSN är uppe. Jag är så upptagen med att skjuta noobs hela dagarna.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste prova er igen trots att jag inte fick svar sist:

PMS; är det bara att installera sen skall att funka??

För det är så att datorn och playstationet får kontakt, men vissa .IMG-filer hittar inte mitt Playstation??

Oftast finns filen där och den kan spelas upp, men en hel del gånger är mappen tom? Vad kan det bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor