eXotic Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Väl värt att tänka på är alltså att hänga på låset när de öppnar igen för att hinna med innan folk överbelastar servrarna, och att tanka de spel man väljer direkt även om man inte vill spela dem för tillfället. När man väl tankat dem och installerat kan man ta bort dem, för de ligger kvar i din historik och är gratis även i framtiden då. Borde man inte kunna game share:a då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Borde man inte kunna game share:a då? Ugh, det går väl men jag ser verkligen inte poängen. Såvida du inte menar att vi här alla ska få ta del av hela spellistan, och inte bara 2 av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Ugh, det går väl men jag ser verkligen inte poängen. Såvida du inte menar att vi här alla ska få ta del av hela spellistan, och inte bara 2 av dem? Ja precis, eller om man vill bara vill ha fler än två utav spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Två gånger har jag blivit utkastad från PSN idag. Är det mitt jävla nätverk nu igen (Jag kör ju med kabel för fan!) eller har det hänt någon annan? Om det är det jävla nätverket igen så flyttar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Inte hänt mig! Jag har börjat tröttna på Blops nu - Haha! Får låna FFXIII av en kompis snart så då kan jag spela det ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Är det någon som kommit in på psn store? Eller snarare; är det någon som vet hur det går med uppstartandet? Ni brukar hålla er uppdaterade menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Är det någon som kommit in på psn store? Eller snarare; är det någon som vet hur det går med uppstartandet? Ni brukar hålla er uppdaterade menar jag Det senaste jag läste var att det skulle komma upp under maj i alla fall. Så de har ju lite mer än tre dagar på sig. Har inte hört något om någon försening, men jag läser å andra sidan inte deras twitter lika frekvent nu när PSN är uppe. Jag är så upptagen med att skjuta noobs hela dagarna. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Sista maj ska allting vara återställt, inklusive PSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Måste prova er igen trots att jag inte fick svar sist: PMS; är det bara att installera sen skall att funka?? För det är så att datorn och playstationet får kontakt, men vissa .IMG-filer hittar inte mitt Playstation?? Oftast finns filen där och den kan spelas upp, men en hel del gånger är mappen tom? Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Nej, den hittar inget i nån mapp. Inga bilder eller så heller. Fan! Bara avi som funkar. Skall man ange vilken eller vilka mappar som skall delas ut eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Jag vet inte att IMG kan läsas alls...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Jag vet inte att IMG kan läsas alls...? Har den kunnat innan. Både iso och Img. Jag har bara packat upp med rar och fått en IMG elelr ISO sen har jag bara startat filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Problem löst! Tack för er hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Ja, varsågod. Det var så lite så. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Problem löst! Tack för er hjälp Du får gärna säga hur, ifall andra har samma problem i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Du får gärna säga hur, ifall andra har samma problem i framtiden. Körde programet som Administratör. Då spelar den alla .IMG filer och .ISO filer igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 Full PSN Services, including PlayStation Store, Return This Week http://blog.us.playstation.com/2011/05/30/full-psn-services-including-playstation-store-return-this-week/ (w00t) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 Full PSN Services, including PlayStation Store, Return This Week http://blog.us.plays...turn-this-week/ (w00t) ... Vad är så över det? De sa innan att allt skulle vara återställt idag (31 Maj)... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 ... Vad är så över det? De sa innan att allt skulle vara återställt idag (31 Maj)... sköj ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 Hoppas det går online innan den tredje så jag får spela de nya banorna på Blops i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts