Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Tips till dem som använt sig av IP-knepet för att gå online tidigare: Det funkar inte just nu eftersom man får meddelande att uppdatera för att logga in, men att den version man redan har är den senaste. Lösning: Sätt auto-IP igen och uppdatera så funkar allt igen. (Dock är du på senaste, 3.61 men det begrep du nog redan). :)

Känns skönt att återigen spela spel som det är tänkt: I 1080p och online. Ska fixa tillbaka mitt surround igen nån gång men det kommer dröja ett tag till :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips till dem som använt sig av IP-knepet för att gå online tidigare: Det funkar inte just nu eftersom man får meddelande att uppdatera för att logga in, men att den version man redan har är den senaste. Lösning: Sätt auto-IP igen och uppdatera så funkar allt igen. (Dock är du på senaste, 3.61 men det begrep du nog redan). :)

Känns skönt att återigen spela spel som det är tänkt: I 1080p och online. Ska fixa tillbaka mitt surround igen nån gång men det kommer dröja ett tag till :)

Varför kunde du inte spela spel i 1080p när PSN var nere?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fasen vad kul att PSN är uppe igen, äntligen får jag ta ut mina aggressioner på intet ont anande stackare i Blops.

Fast, antingen så är PS3servrarna hårt belastade nu såhär i början, eller så har det varit rätt oturligt med hosts idag för det har varit många matcher där alla legat på 3 - 4 bars vilket är lite tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Bara att man får välja 2 av 5 möjliga alt. 2 av 4 till PSP. Men det borde vara de där "PS3 Mini" spelen skulle jag tro.

Jag kan faktiskt tänka mig att det handlar om lite större spel i stil med Super Stardust HD, Fat Princess och liknande. Spel som är stora nog för att vara "storspel" (= inte minis) men tillräckligt små för att inte vara helspel (Trine, Warhawk) samt dyra DLC-liknande grejer som EFLC eller Undead Nightmare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor