Adrian G Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 3.61 som gör det möjligt för en att byta lösenord har släppts nu. Är det bara för USA eller? Har laddat ner uppdateringen men kan fortfarande inte komma åt PSN alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Är det bara för USA eller? Har laddat ner uppdateringen men kan fortfarande inte komma åt PSN alls. Jag har inte laddat ner 3.61 så jag vet inte hur det går till när man byter lösenord, om man nu ens kan det, men det är iallafalll vad Sony säger. Snart är det dags! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Jag laddade precis ner 3.61 och efter den starta om så var det ingen skillnad alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 (redigerad) PSN är på väg upp. PSN är fullt uppe i USA nu, om jag har förstått allting rätt. Citerar denna, Henki postade precis efter, så att min post kom på förra sidan. Edit: De håller på att sätta upp i europa just nu. Men Sony är ganska taskiga på att visa hur långt de har kommit. Redigerad 15 maj, 2011 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 PlaystationEU: We're now going live with certain PSN services in the UK, Ireland and the Middle East. !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Sony PlayStation We just restored some PlayStation Network services for all of Europe, New Zealand and Australia för ungefär en minut sedan saxxat från facebook http://www.facebook.com/SonyPlaystation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Sony PlayStation We just restored some PlayStation Network services for all of Europe, New Zealand and Australia för ungefär en minut sedan saxxat från facebook http://www.facebook.com/SonyPlaystation Yep, det är igång. Jag är inloggad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 VI ÄR TILLBAKA! :w000t: :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Väntar fortfarande på PSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Lika snabbt gick det ner igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Det borde dom väl ha forutsett och gjort stresstest på deras servrar? Har inte kunnat logga in eller butt lösenord för det har varit överarbetat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Tips till dem som använt sig av IP-knepet för att gå online tidigare: Det funkar inte just nu eftersom man får meddelande att uppdatera för att logga in, men att den version man redan har är den senaste. Lösning: Sätt auto-IP igen och uppdatera så funkar allt igen. (Dock är du på senaste, 3.61 men det begrep du nog redan). Känns skönt att återigen spela spel som det är tänkt: I 1080p och online. Ska fixa tillbaka mitt surround igen nån gång men det kommer dröja ett tag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Tips till dem som använt sig av IP-knepet för att gå online tidigare: Det funkar inte just nu eftersom man får meddelande att uppdatera för att logga in, men att den version man redan har är den senaste. Lösning: Sätt auto-IP igen och uppdatera så funkar allt igen. (Dock är du på senaste, 3.61 men det begrep du nog redan). Känns skönt att återigen spela spel som det är tänkt: I 1080p och online. Ska fixa tillbaka mitt surround igen nån gång men det kommer dröja ett tag till Varför kunde du inte spela spel i 1080p när PSN var nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Varför kunde du inte spela spel i 1080p när PSN var nere? Hade inget med PSN att göra, egentligen. Men jag fick min teve (och kunde efter skola och SOF börja spela igen) och PSN kom samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Skullev i inte fp tre spel samt. Playstation plus??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Skullev i inte fp tre spel samt. Playstation plus??? Lugna dig, de har ju inte ens fått igång allt än. Hur ska vi kunna få Plus och spel från Playstation Store när den fortfarande är nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Har dom sagt nånting alls om vad för slags spel man kan förvänta sig att få gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Fasen vad kul att PSN är uppe igen, äntligen får jag ta ut mina aggressioner på intet ont anande stackare i Blops. Fast, antingen så är PS3servrarna hårt belastade nu såhär i början, eller så har det varit rätt oturligt med hosts idag för det har varit många matcher där alla legat på 3 - 4 bars vilket är lite tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Har dom sagt nånting alls om vad för slags spel man kan förvänta sig att få gratis? Nej. Bara att man får välja 2 av 5 möjliga alt. 2 av 4 till PSP. Men det borde vara de där "PS3 Mini" spelen skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Nej. Bara att man får välja 2 av 5 möjliga alt. 2 av 4 till PSP. Men det borde vara de där "PS3 Mini" spelen skulle jag tro. Jag kan faktiskt tänka mig att det handlar om lite större spel i stil med Super Stardust HD, Fat Princess och liknande. Spel som är stora nog för att vara "storspel" (= inte minis) men tillräckligt små för att inte vara helspel (Trine, Warhawk) samt dyra DLC-liknande grejer som EFLC eller Undead Nightmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts