Vice. Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Det första spelet kostar 90kr. Sen hittade jag dock en bundle med båda spelen för 140kr, men den jag tog från dig var inte en bundle. Det måste det varit eftersom jag betlade 140:- Men det är det som är så sjukt. Jag valde bara dem andra delen vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 måste fan köpa god of war collection sen för 299, trean är så förbannat mäktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Sonic The Hedgehog 2 Prince of Persia Classic Red Faction: Battlegrounds Creatures 3: Raised in Space (PSone) Duael Invaders(Minis) DynoGems (Minis) Killzone 3 Steel Rain Map Pack Allt gratis om man har Plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Har inte alla spel man köper på playstation store trofeer? Prince of percia verkar inte ha det. Och nu vågar jag inte köpa Resident Evil 1. Orka köpa om det inte finns trofeer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Har inte alla spel man köper på playstation store trofeer? Prince of percia verkar inte ha det. Och nu vågar jag inte köpa Resident Evil 1. Orka köpa om det inte finns trofeer... Nej, Prince of Persia är så pass gammalt att det inte har troféer. Angående RE1 så har PSone-klassiker och Minis ALDRIG troféer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Nej, Prince of Persia är så pass gammalt att det inte har troféer. Angående RE1 så har PSone-klassiker och Minis ALDRIG troféer. Jaha, okej då vet jag tack. Ntt spel ni kan tipsa om på store? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Någon som köpt castle crushers och tycker det är värt pengarna, tycke det var ovanligt dyrt (199 tror jag det var) för ett newgrounds spel. Köpte däremot critter crunch för 55 spänn, grymt kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Någon som köpt castle crushers och tycker det är värt pengarna, tycke det var ovanligt dyrt (199 tror jag det var) för ett newgrounds spel. Köpte däremot critter crunch för 55 spänn, grymt kul spel. Kostar väl 140kr har jag för mig? Spelet är faktiskt riktigt roligt, framförallt om man spelar med en eller flera vänner. COOP finns att köra både local och över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Kostar väl 140kr har jag för mig? Spelet är faktiskt riktigt roligt, framförallt om man spelar med en eller flera vänner. COOP finns att köra både local och över internet. Känns som COOP läge är lite limiterat när det gäller sånna spel. Har märkt det när jag försökt hitta motstånd online på critter crunch (trofé för att nå lvl 5 online). Finns ingen att spela mot, någonsin. Måste iaf köpa mig en till dosa nu, går fan inte leva med en dosa nu när man är sambo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Nintendo 64 emulator till PS3 Goldeneye :wub: Någon som vet hur det går med det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Någon som vet hur det går med det här? Jag tänkte just fråga detsamma. Geohots stämning slopades ju och de bestämde sig för att lösa det hela "out of court". Men häxjakten på hackers fortsätter ju, antar jag, fast jag har inte hört nåt om bans på sistone. Finns det nån vettig CFW därute fortfarande eller ska jag stanna på 3.5-vad det nu är? Ska jag uppgradera och avnjuta PSN för att det ändå inte kommer några CFWs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Geohots stämning slopades ju och de bestämde sig för att lösa det hela "out of court". Varför valde de det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 vafan? psn är ju fortfarande nere -.- Har för mig att hackarna sa att dom inte skulle angripa psn för att inte förstöra för spelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 vafan? psn är ju fortfarande nere -.- Har för mig att hackarna sa att dom inte skulle angripa psn för att inte förstöra för spelarna Det ska komma upp senare idag har jag fått höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 Jag tror jag har bestämt mig för att skita i allt som har med PS3-homebrew att göra. Anledningen till att jag gav upp PSP var att det var så mycket jobb med att alltid ha det senaste för att kunna spela vad man ville och vilka ändringar man än ville göra så fanns det alltid en nyare version som krävde timtals research för att fatta vilken version som var den senaste. Jag har en OFW-PSP med ett Pandorabatteri liggandes. Jag tror jag nedgraderar och installerar nån välkänd, hyfsat sen M33 eller nåt liknande och kör vad tusan jag vill köra. Det finns inga fördelar med PSP-OFW. Coolaste featuren var Remote Play och den var buggig som satan. PS3-CFW finns det en hel drös av, men de är inte säkra någon av dem och PSN-tillgången är väldigt sketchy, speciellt med Sonys banhammers. Största anledningen att jag ville ha HB var emulatorer, men jag fick ju snilleblixten häromdagen (varför det dröjde så undrar jag ) att köpa en bluetoothdongle och projicera en vanlig PC-emulator till teven och köra SNES med trådlösa sixaxis. Inte behövs det CFW för sånt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 5de dagen psn är nere -.- Vill spela portal 2 coop ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Sony säger nu att man ska hålla extra koll på sina bankkonton som man har knutit till sitt psn kontot wtf?? Inga pengar har försvunnit från mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Det kostar inget att låsa sitt kontokort och skaffa ett nytt. Det kan alla som är oroliga göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Eller så skaffar man e-kort, vilket man bör göra till ALLA sajter online. Det innebär att man skapar ett virtuellt VISA-kort som har en begränsad livslängd och ett maxbelopp man själv bestämmer. Ett kortnummer slumpas fram och även en CVV2-kod. Skulle sajten eller tjänsten shanghajas och de kommer över ditt "kort", är det bara den summa du själv bestämt som kan stjälas. Ditt riktiga plastkort och ditt internetbankkonto är helt säkra. Jag brukar sätta maxbeloppet till några kronor över vad jag försöker betala, ifall det skulle komma nån extraavgift. Tjänsten är gratis till Swedbank, jag vet inte vad den kostar eller om den ens finns till andra banker. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 Eller så skaffar man e-kort, vilket man bör göra till ALLA sajter online. Det innebär att man skapar ett virtuellt VISA-kort som har en begränsad livslängd och ett maxbelopp man själv bestämmer. Ett kortnummer slumpas fram och även en CVV2-kod. Skulle sajten eller tjänsten shanghajas och de kommer över ditt "kort", är det bara den summa du själv bestämt som kan stjälas. Ditt riktiga plastkort och ditt internetbankkonto är helt säkra. Jag brukar sätta maxbeloppet till några kronor över vad jag försöker betala, ifall det skulle komma nån extraavgift. Tjänsten är gratis till Swedbank, jag vet inte vad den kostar eller om den ens finns till andra banker. Viktigt, tycker detta bör uppmärksammas oavsett spelplattform eller bank. (:!!! - Kör på med vanliga CFW/MFW 3.55 av anledningen att jag spelar mycket SNES och att jag helt enkelt inte är intresserad av nya spel som kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts