Karatemorfar Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Har börjat blivit extremt sugen på att köpa ett PS3 nu. Var jätte nära att göra det igår. Har alltid ogillat PS, men det verkar släppa. Det kan bero på de PS3 exklusiva spelen jag vill ha: Shadow Of The Colossus (remake) Heavy Rain Little Big Planet 1,2 GT5 OCH Ni no Kuni (Studio Ghibli, CRAAAAAZY) Köpte ett PS3 slim förra veckan, begagnat med Heavy Rain och Little Big Planet 2, + en ny handkontroll för 3400,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Köpte ett PS3 slim förra veckan, begagnat med Heavy Rain och Little Big Planet 2, + en ny handkontroll för 3400,- Helt okej pris, vad tycker du om den än så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Helt okej pris, vad tycker du om den än så länge? Jag älskar den. Mycket skönare och bättre än 360 som jag hade tidigare. Tyvärr har jag inte upplevt det bästa ur den än då våran tv just nu inte har någon fungerande hdmi port. båda två är sönder (?). Ska köpa ny tv i slutet av månaden så då blir det nog super. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Sony/Police Raid graf_chokolo Home! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Sony/Police Raid graf_chokolo Home! Bra att SONY vågar ta i med hårdhandskarna. Är sjukt less på alla hackers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Har inget problem med homebrew och sånt. Men piraterna kan väll ta sig. Klarade killzone 3 nu förövrigt tog mig 5,5 timmar. Riktigt fint spel med ok kampanj. online däremot är UNDERBART! ( ialla fall betan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Själv tycker jag att folk som använder hacks online är de jag stör mig allra mest på. För det drabbar oss andra spelare rätt hårt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Jag är redo att offra homebrew och sådant, för att rädda PS3an från dess undergång. Det är långt kvar till nästa generation (SONY har sagt att de inte ens diskuterar en ny Playstation) och därför hoppas jag SONY kan rätta till det här, innan det är för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Finns det några monster i Uncharted 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Finns det några monster i Uncharted 2? Ja, det skulle man väl kunna säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Finns det några monster i Uncharted 2? Fel tråd? Definiera monster... Enligt min åsikt finns det det, om man tycker att alla som gått från "människa" till "någon-form-av-genmanipulerad-människa" är ett monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Ja, det skulle man väl kunna säga. Fel tråd? Definiera monster... Enligt min åsikt finns det det, om man tycker att alla som gått från "människa" till "någon-form-av-genmanipulerad-människa" är ett monster. Ouch, hade helt glömt bort att vi faktiskt hade en sådan tråd, fick precis för mig att vi brukar diskutera det spelet här inne. Nåväl, tack för svaren, vill bara få en bekräftelse. Med "Skulle man väl kunna säga" och "Gått från människa till genmanipulerad människa." Snackar vi då om samma varelser i tvåan som fanns i slutet på ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Med "Skulle man väl kunna säga" och "Gått från människa till genmanipulerad människa." Snackar vi då om samma varelser i tvåan som fanns i slutet på ettan? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Nintendo 64 emulator till PS3 Goldeneye :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Varför kan aldrig företag samarbeta istället för att sätta käppar i hjulet för varandra? Tog sitt lilla tag att få mitt ps3 att komma åt datorn som media server när Windows promt ville blockera allt från Sony.. kukar. Men men, nu funkar det ypperligt och jag slipper komma på en bra lösning för min kabeldragning .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Varför kan aldrig företag samarbeta istället för att sätta käppar i hjulet för varandra? Tog sitt lilla tag att få mitt ps3 att komma åt datorn som media server när Windows promt ville blockera allt från Sony.. kukar. Men men, nu funkar det ypperligt och jag slipper komma på en bra lösning för min kabeldragning .. Försök att få din PS3-kontroll att fungera på datorn, jag fick sitta ett bra tag innan jag ens fick någonting alls att hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Försök att få din PS3-kontroll att fungera på datorn, jag fick sitta ett bra tag innan jag ens fick någonting alls att hända. För mig tog det typ 10 minuter att googla upp en Sixaxis driver som funkade direkt i en n64 emu jag körde för ~2 år sen, kanske är svårare med den nya dualshock3? - N64 emu till ps3 WIP, som slim shady nämnde tidigare <3 Läste att någon fått fram bibliotek för NTFS-stöd, nu är det bara drivers till RSX (=> hårdvaruaccelerering => fullhd) som saknas innan PS3 är "done"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 För mig tog det typ 10 minuter att googla upp en Sixaxis driver som funkade direkt i en n64 emu jag körde för ~2 år sen, kanske är svårare med den nya dualshock3? - N64 emu till ps3 WIP, som slim shady nämnde tidigare <3 Läste att någon fått fram bibliotek för NTFS-stöd, nu är det bara drivers till RSX (=> hårdvaruaccelerering => fullhd) som saknas innan PS3 är "done"! Vet inte om det är någon skillnad, men jag installerade min DS och det gick verkligen inte på första försöket. Jag kanske bara hade otur med dåliga googlingar, men det tog några timmar innan jag ens hittade en ordentlig guide. När jag sedan fått kontrollen att reagera alls i datorn så behövde jag manuellt mata in vilka knappar som skulle göra vad eftersom alla var helt fel. Att få den högra analogen att fungera var inte lika lätt som att få den vänstra att fungera av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Att få Dualshock 3 att funka är inte så svårt. De drivrutiner jag har använt har dock krävt att man kör en .exe-fil varje gång man ska använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Att få Dualshock 3 att funka är inte så svårt. De drivrutiner jag har använt har dock krävt att man kör en .exe-fil varje gång man ska använda den. Men hur hittade ni guider så lätt då? Jag googlade sjukt mycket innan jag hittade en som ens fungerade över huvudtaget, och ja, jag måste starta ett program varje gång jag ska använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts