Logiken Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Tjock jävla update på PS3n Vad innehåller den? Har tagit typ 30 min och jag är på 45% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Tjock jävla update på PS3n Vad innehåller den? Har tagit typ 30 min och jag är på 45% http://www.ps3hax.net/2011/01/ps3-fw-3-56-released-advised-to-not-update/#axzz1CELW70Hj tog mig en 5 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Äsch, jag som uppdaterade eftersom jag skulle in på Playstation Store och köpa buzz-frågor inför helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8479284.ab VAD I HELVETE?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 http://www.aftonblad...ticle8479284.ab VAD I HELVETE?! Låter konstigt med tanke på att många har blivit permanent bannade i och med den senaste uppdateringen. Att stänga ner servrarna vore ett stort misstag, om inte annat ett enormt svek mot konsumenterna. Dock så är det ju Activision vi snackar om - spelvärldens nya rövhål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Så istället för att försöka fixa allt skit de ställt till med väljer de att slopa ett helt onelinestöd, som merparten av alla konsumenter köpt spelet för? C-U-N-T-S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Så istället för att försöka fixa allt skit de ställt till med väljer de att slopa ett helt onelinestöd, som merparten av alla konsumenter köpt spelet för? C-U-N-T-S What? Det är inte Activision som har hackat PS3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 (redigerad) http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8479284.ab VAD I HELVETE?! Det där är inte sant vad jag har hört. Det är bara ett rykte som fått fart under vingarna. Edit: Luft heter det väl. What? Det är inte Activision som har hackat PS3an. Det är ju inte därför de skulle vilja stänga ned servrarna. Anledningarna är ju att PS3-användarna har haft all världens djävulska problem framför allt inom connection. Saker som Activision inte orkat fixa vilket gjort att klagomålen har blivit fler och fler, så Activision hotade istället med att stänga ned servrarna. Redigerad 30 januari, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 What? Det är inte Activision som har hackat PS3an. Det stog inget i texten om hackare, och av raden "Journalisten Jason Koblovsky är en av alla Playstation 3-spelare som drabbats av de många buggar och uppkopplingssvårigheter som ”Call of duty: Black ops” lider av." uppfattade jag det som att det var Activison som misslyckats med att skapa en bra PS3 version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Det stog inget i texten om hackare, och av raden "Journalisten Jason Koblovsky är en av alla Playstation 3-spelare som drabbats av de många buggar och uppkopplingssvårigheter som "Call of duty: Black ops" lider av." uppfattade jag det som att det var Activison som misslyckats med att skapa en bra PS3 version. Jaha, sorry. Black Ops har varit så utsatt för hackers, så jag tog för givet att det handlade om det. Kom ju en update alldeles nyligen till PS3-versionen av Blops, som skulle fixa många buggar. http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=72&t=313365 Sen vet jag inte hur mycket jag vill lita på Aftonbladet heller, då de är de enda som har tagit upp det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Jaha, sorry. Black Ops har varit så utsatt för hackers, så jag tog för givet att det handlade om det. Kom ju en update alldeles nyligen till PS3-versionen av Blops, som skulle fixa många buggar. Sen vet jag inte hur mycket jag vill lita på Aftonbladet heller, då de är de enda som har tagit upp det där. Ingen aning om vilka buggar som blivit fixade, men något som är bra är att vem som ska få assist och vem som ska få kill count när man dödar en som ligger ned har ändrats. Nu är det den som skjuter ned motståndaren till second chance som får kill count även om en lagmedlem får sista skottet. Lagmedlemmen får assistbonus, 20 XP tror jag det är. Det är inte bara Aftonbladet som tagit upp det, det har ryktats om det på en del forum också. Men varje gång jag har läst om det så har det avfärdats som en myt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2011 Aftonbladet är ett par veckor efter - Activision har redan förklarat att de inte tänker stänga ned några servrar. http://www.escapistmagazine.com/news/view/107062-Activision-Confirms-it-Could-Kill-PS3-Black-Ops-Servers-But-Says-it-Wont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Aftonbladet är alltid sena med allt! Oftast får jag reda på en nyhet via tex GTAsajten (Ted Williams tex). Två veckor senare skriver AB om Williams som om han vore det senaste nytt! Aldrig, aldrig, aldrig kan man lita på den blaskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Aftonbladet är alltid sena med allt! Oftast får jag reda på en nyhet via tex GTAsajten (Ted Williams tex). Två veckor senare skriver AB om Williams som om han vore det senaste nytt! Aldrig, aldrig, aldrig kan man lita på den blaskan! Gtasajten eller Aftonbladet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Gtasajten eller Aftonbladet? Haha! Aftonbladet så klart! Jag kan med stolthet erkänna att jag litar mer på GTAsajten än på aftonhoran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 (redigerad) Haha! Aftonbladet så klart! Jag kan med stolthet erkänna att jag litar mer på GTAsajten än på aftonhoran! Håller med till 100%! som vi säger här på forumet. Redigerad 1 februari, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Aftonbladet är alltid sena med allt! Oftast får jag reda på en nyhet via tex GTAsajten (Ted Williams tex). Två veckor senare skriver AB om Williams som om han vore det senaste nytt! Aldrig, aldrig, aldrig kan man lita på den blaskan! Ändå hakade du på hattåget mot Activision direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Ändå hakade du på hattåget mot Activision direkt? Fullt resonabelt. Allt som Activision har rört på sistone har fått fruktansvärt störa förändringar och det har slutat med att det har varit sämre. De är som EA var förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Fullt resonabelt. Allt som Activision har rört på sistone har fått fruktansvärt störa förändringar och det har slutat med att det har varit sämre. De är som EA var förr. Jovisst, men bara för det ska man inte döma allt för snabbt. Visserligen verkar det lite smått som att Activision hotade en av de som klagade på alla anslutningsproblem med "Vi kan stänga servrarna helt om vi vill." och att det var på det sättet ryktet tog fart. Vilket ju är otroligt korkat av dem. Activision säger såklart själva att det var en missuppfattning mellan dem och kunden som ledde till det hela, och att de inte alls sagt eller menat något på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 De är som EA var förr. Jag trodde EA är precis som de var förr. Vad har de gjort på sistone som fått dem att komma i bättre dager? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts