Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

thx alot man! :D

EDIT. jag har gjort såhär, exakt som de står, men ps3an hittar ingen mediaserver, och PMS hittar inget ps3?

spelar de ngn roll att ps3 är kopplad wifi och datorn sladd, måste båda va sladd?? eller är de ngn inställning ja måste ändra någonstans..?

Vi har två wi-fi hemma. Datorn och ps3 måste vara på samma för att det ska funka. Vet inte varför dock :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

thx alot man! :D

EDIT. jag har gjort såhär, exakt som de står, men ps3an hittar ingen mediaserver, och PMS hittar inget ps3?

spelar de ngn roll att ps3 är kopplad wifi och datorn sladd, måste båda va sladd?? eller är de ngn inställning ja måste ändra någonstans..?

Så länge de sitter i samma router spelar det ingen roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min ena broder har skickat upp lite spel som jag ska få låna och testa/eventuellt köpa:

Final Fantasy 13

Metal Gear Solid 4

Resident Evil 5

Mafia 2

Red Dead Redemption

Uncharted 2

Call of Duty World At War

Where to begin?!

dessa är ett Måste att spela. dock har jag inte spelat RE5 eller Uncharted 2, men har Uncharted 1 och 2an lär va minst lika bra.

men RDR är fucking unikt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som provat de här?

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/41008-real-triggers-for-ps3-controllers-gioteck-for-ps3

Hatar verkligen dual shock 3 kontrollen.. Xboxs är mycket bättre

Dom där såg ju verkligen plastiga ut, jag ogillar också PS3's kontroll och gillar Xbox's kontroll mer men vad är det du ogillar med den? Formen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom där såg ju verkligen plastiga ut, jag ogillar också PS3's kontroll och gillar Xbox's kontroll mer men vad är det du ogillar med den? Formen?

Jag gillar inte att R2 och l2 vinklar inåt eller vad man ska säga. och så är "analog sticks" (tror jag det heter) är alldeles för lösa. I xboxs kontroller är det ett visst motstånd i dom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor