Renard Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 (redigerad) Ska då köpa Memory Stick till min PSP 3000. Måste man köpa ett speciellt 3000 kort, eller funkar ett kort på alla modeller av PSP? Redigerad 29 december, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Ska då köpa Memory Stick till min PSP 3000. Måste man köpa ett speciellt 3000 kort, eller funkar ett kort på alla modeller av PSP? Fel tråd igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Fel tråd igen.. Meh! Va lite hygglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Man behöver inte installera innan man spelar. Det installeras under spelets gång utan att man knappt märker det Jag läste nån recension (kanske GR) där de förbannade "undertiden"-installationen för att den inte alls installerade under tiden, utan att varje enskild bana behövde 2 minuters installation under de första flertalet speltimmarna. Bättre att göra alla 50 minuter på en gång, skulle jag säga. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Bättre att göra alla 50 minuter på en gång, skulle jag säga. Ja, det håller jag med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Trevligt, får se vad Sony svarar på detta. Tydligen har dom hittat signeringen som gör kod körbar i PS3 vilket möjliggör att installera Linux (igen). Ingen hårdvarumodifikation är ju rätt cleant. (Är trött så det kanske är nån felaktighet i min text) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Om någon vill lägga till mig på PSN så heter jag goranstruwe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 http://www.youtube.c...h?v=lGI0EnNQ5GE Trevligt, får se vad Sony svarar på detta. Tydligen har dom hittat signeringen som gör kod körbar i PS3 vilket möjliggör att installera Linux (igen). Ingen hårdvarumodifikation är ju rätt cleant. (Är trött så det kanske är nån felaktighet i min text) Intressant. Om någon vill lägga till mig på PSN så heter jag goranstruwe En vänförfrågan från SpajX anländer inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Om någon vill lägga till mig på PSN så heter jag iLinus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 (redigerad) Ser gärna att någon mod. klistrar in denna på första sidan för den är rätt bra att ha: GTASajten Nickname - PSN-Nickname. Adrian G-AddeproffsAlexstance-Vlcty184Balor-corpsysbeta23-plopp1BTBoresund-Boresundburken12-baran2000Cheeesybean-Cheeesybeandavmann-davmannEasy-A-Amer-163EET FUK-Whiplash666emo-erick135felshoe-felshoeFerrari-Gurkan_92Fiskaren-FiskarHammarlind-HammarlindHenkibojj-HenkibojjHot dog-theking268kattälskaren-Johan____KIDDAN-herr-sverigeLinus127-Eastlund7Matteus--MattehallikMiRRe-tFreak_Mr.Magic-Drama-DMrNoNja-MrNoNnor_adde-AdriianNoReas0n-Johan__Pixiegnom-SpajXpsponline-JamathSikorka-RadioactiveraekaStellHell-StellHellThe_KeeperBoy-The_KeeperBoyTobbzone-Tobbzonetomkar88-godhate-_-VaXXoR-VaxxorVice-Vice_cWeener-hugoivarssionWu Zi Mu-Whylex.Xazzi-Macke462Yuokai-Bedearyo-yo-Solde45.ZixX-PwhheeeMordos-goranstruweLajnux-iLinus RavenE - RavvenE Boomer-rockdeejayjojje-Jojje94comfy-Comfaj Plasir-SavedCarpet Spajdermän-spajder_man Redigerad 2 januari, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 RavenE - RavvenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 (redigerad) Ser gärna att någon mod. klistrar in denna på första sidan för den är rätt bra att ha: GTASajten Nickname - PSN-Nickname. Wu Zi Mu-Ylex Jag kör numera på Whylex. Tappat lösen för Ylex accet. Redigerad 31 december, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 rockdeejay Don't ask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Add me up this bitch. Jojje94. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Lägg till mig! Comfaj nickar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 SavedCarpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Trevligt, får se vad Sony svarar på detta. Tydligen har dom hittat signeringen som gör kod körbar i PS3 vilket möjliggör att installera Linux (igen). Ingen hårdvarumodifikation är ju rätt cleant. (Är trött så det kanske är nån felaktighet i min text) Saken är den att dom har brutit koden som Sony signerar paket med, och det är så pass illa att det bara är en enda kod som deras 'random number generator' ger ut hela tiden. ja, exakt en och samma kod till allting, så dom kan egentligen inte göra någonting. om dom byter kod så kommer allt gammalt att sluta fungera. så vad det här betyder är att homebrewprogrammerare kan använda den koden att signera sina paket med och få PS3an och tro att det är paket från Sony ni får ursäkta om något är åt helvete här för jag är rätt trött. men jag är rätt säker att det ligger till såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Nu har jag addat halva jävla forumet! Förutom Exotic, för jag hittar inte hans PSN. >: ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Nu har jag addat halva jävla forumet! Förutom Exotic, för jag hittar inte hans PSN. >: ( Det är för att jag inte vill ha en massa anonyma addningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Det är för att jag inte vill ha en massa anonyma addningar. SÅVITT JAG VET SÅ HETER JAG INTE ANONYMOU- HNNNNNNNNNNNGHHHHHHHH okei. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts