Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Hoppas de har fixat det så att den inte sabbar rörelse sensorerna längre, bara.

Men man kommer bara kunna använda den när man spelar vanligt, annars kommer hela karaktären reagera på skakningen.

Jag tycker att hela grejen med rumble är överdriven. Ingen brydde sig om rumble fören Sony presenterade att de var tvugna att ta bort det pga att det sabbade manikerna i kontrollen, då blev det plötsligt ett jäkla liv. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vill jag ha en Ps3 mer än jag vill ha en Xbox 360. Men det kommer bli en 360 iaf pga Ps3'ns allt för höga pris.

PS3 kommer inte alltid ligga på 6-7000 spänn, eftersom komponenterna - liksom alla PCkomponenter - sjunker i pris då de blir mindre och mindre moderna. PS3 blir någon gång i framtiden en konsol i 3000kronorsklassen, men det kommer dröja väldigt länge.

Btw, tänk lite på PSP/PS3-interaktionerna! Vad sägs om att köra alla dina låtar, alla bilder, alla filmer och vissa spel du klämt in på PS3ns feta hårddisk när du sitter på andra sidan jorden? -_- Fast, tyvärr kommer det dröja innan det blir billigt.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jao goa gubbar, på fredag smäller det! Då släpps Sony's monster här i Sverige! Personligen ska jag gå till GAME i Kalmar och hämta mitt ex. efter praktiken slutar (runt 16.45). Ska packa ner mitt PS2 och ett gäng spel och få den rabatten de erbjuder. Ska köpa en HDMI-kabel på stället jag praktiserar, en extra Sixaxis och spelen Resistance och Motorstorm hade jag tänkt ;). Lustigt nog känner jag mig inte direkt spänd att det är så kort tid kvar ändå, men den kanske lär växa under veckan.

Hur ska ni andra göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6000 pix my ass.

Om jag ska köpa en konsol så blir det PS3 lätt...men 6000 kr, kan jag vänta 2-3 månader så ligger det på 3500-4000, som ett X-Box360 gör nu, 3500-4000 kan kan det vara värt.

Hehe, du kan vara glad om PS3:an kostar 5000:- om ca ett år.

Kebab, jag tror inte att PS2:an kommer att sjunka särskilt mycket i pris även om trean släpps. Möjligtvis sjunker den till ca 1000:- spänn till hösten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycket (lite) tror ni en ps2:a kommer kosta nu när trean släpps?

..vill spela Vice City Stories.. :rolleyes:

Hehe, har du fortfarande inte skaffat PS2 som du undrat om så länge? Jag har ingen, men jag vet ju att de ligger på 1000-1500 nytt. 1000 var en gissning, men det händer ju. Annars finns det säkert oöppnade ex på blocket etc för under tusingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket möjligt att jag köper en Ps3 i höst. Och blir en Playstation fanboy. Om man får nån tusing när man konfirmerar sig och sedan hittar ett sommarjobb. Och sedan lägger till de 700 kr jag fått i födelsedagspresent så finns det möjligheter att det blir en Ps3. TROTS att Halo 3 endast kommer till Xbox 360. Fast det vore ju en jävla otur att missa det :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket möjligt att jag köper en Ps3 i höst. Och blir en Playstation fanboy. Om man får nån tusing när man konfirmerar sig och sedan hittar ett sommarjobb. Och sedan lägger till de 700 kr jag fått i födelsedagspresent så finns det möjligheter att det blir en Ps3. TROTS att Halo 3 endast kommer till Xbox 360. Fast det vore ju en jävla otur att missa det :'(

Du skaffar en PS3 och fixar Haloproblemet genom att skaffa en riktigt bra kompis som *råkar* vara 360-ägare :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor