Stoffe Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 (redigerad) Hur ser modding-delen ut? Finns det mycket att ändra på? Inte när det gäller visuals. Spelet handlar till 99,9% om att öka sin bils prestanda tuning och att förbättra sin körning för att få bättre tider. Om du menar prestandadelar så är det det bästa konsollspel som finns inom genren. Spelet är även billigt, går att få från Elgiganten och mediamarkt för 379. Redigerad 3 december, 2010 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Spelet är även billigt, går att få från Elgiganten och mediamarkt för 379. På Elgigantens hemsida står det 479kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Toknöjd hittills med min PS3a! Ska införskaffa lite fler spel snart också så det blir lite variation på spelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 På Elgigantens hemsida står det 479kr. Jag köpte mitt för 379kr i butiken på releasedagen. Möjligt att de har ökat priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Okej, finns det splitscreen på GT5 åtminstone, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 beställde uncharted 1 och 2 för 2 dagar sen, dykte upp idag, har kört ettan en bit nu fint spel, ibland blir den rushande AIn och kontrollerna lite ffff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 beställde uncharted 1 och 2 för 2 dagar sen, dykte upp idag, har kört ettan en bit nu fint spel, ibland blir den rushande AIn och kontrollerna lite ffff Tvåan är mycket bättre än det första enligt mig. Efter att ha kört igenom tvåan har jag faktiskt svårt att spela ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Okej, finns det splitscreen på GT5 åtminstone, då? Det finns, och det är sjukt kul, förutom att det bara finns två vinkar. Framför huven och 3rd person view. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Blir lite smått galen här. Gratis DLC till Assassins Creed Brotherhood ska vara släppt idag (ny karta och nytt spelläge i mp). Men jag hittar inget, när uppdateras store i Sverige? :rant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Blir lite smått galen här. Gratis DLC till Assassins Creed Brotherhood ska vara släppt idag (ny karta och nytt spelläge i mp). Men jag hittar inget, när uppdateras store i Sverige? :rant: Brukar väl uppdateras runt 17-tiden ungefär. Blev lite sugen att kolla in Home när jag såg det här. http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/12/homegraphic.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Brukar väl uppdateras runt 17-tiden ungefär. Blev lite sugen att kolla in Home när jag såg det här. Och fortfarande är det bara Sims 0.5 Eller, ja, jag vet ju inte eftersom jag bara sett när det inte fanns nåt att göra. Vad är de rent praktiska fördelarna med att gå in i Home för att snacka/spela med kompisarna? Varför inte bara starta sitt spel och skicka en PM-inbjudan utan att gå omvägen via Home? Kan man ens gå från Home till ett BR-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Brukar väl uppdateras runt 17-tiden ungefär. Blev lite sugen att kolla in Home när jag såg det här. http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/12/homegraphic.jpg Jo, det är sjukt kul. Har inte varit där på ett tag nu eftersom jag spelat mycket men jag brukar hänga där. Man kan fördriva många timmar där utan problem. Och fortfarande är det bara Sims 0.5 Eller, ja, jag vet ju inte eftersom jag bara sett när det inte fanns nåt att göra. Vad är de rent praktiska fördelarna med att gå in i Home för att snacka/spela med kompisarna? Varför inte bara starta sitt spel och skicka en PM-inbjudan utan att gå omvägen via Home? Kan man ens gå från Home till ett BR-spel? Det är inte bara att snacka med kompisar. Det finns mängder av uppdrag du kan göra i HOME. Sedan finns det alla möjliga typer av spel du kan spela i home. Sen finns det ställen som ser ut som arkadmaskiner där du kan starta dina spel som du har. Antingen själv eller med andra. Sen när du slutar spelet kommer du tillbaka till HOME. BR-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Brukar väl uppdateras runt 17-tiden ungefär. Vilken dag i veckan? BR-spel? Bluray-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Vilken dag i veckan? USA - Tisdag Europa - Onsdag Har inte varit inloggad på PS3an sedan typ 2 December. Flyttade den tredje och har ännu inte fått bredbandet. Otroligt trist att inte kunna besöka storen på onsdagskvällarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Är det bara för mig som NAT-inställningarna har ändrats från level1? På Black Ops har jag helt plötsligt STRICT och när jag kontrollerar mina nätverksinställningar så kan min PS3 inte kontrollera NAT-inställningarna. Det kom helt plötsligt, jag lirade en bana, sedan ropade pappa på mig så jag fick stänga av. Sedan dess har jag inte lyckats ansluta till någon server alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Finns det ingen "visa som offline" funktion på ps3? Hittar ingen nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Finns det något sätt att skicka sparfiler mellan konsoller? Jag förväntar mig nämligen att få diverse spel i julklapp och om jag inte släpar med min egen konsoll norrut så kommer jag ju i så fall inte kunna spela utan att förlora allt jag hinner göra. Men en sådan sak känns det som att Sony har tänkt på, har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Finns det något sätt att skicka sparfiler mellan konsoller? Jag förväntar mig nämligen att få diverse spel i julklapp och om jag inte släpar med min egen konsoll norrut så kommer jag ju i så fall inte kunna spela utan att förlora allt jag hinner göra. Men en sådan sak känns det som att Sony har tänkt på, har jag rätt? Jo, det går att spara sparfiler på ett flashminne, men inte alla om jag uppfattat allt rätt. En del utvecklare har valt att låsa sina sparfiler, så du får hoppas att ingen av dina julspel är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Hmm ok, oschysst. Kanske blir att släpa med den ändå, för säkerhets skull. Den är ju inte så stor när allt kommer omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Finns det något sätt att skicka sparfiler mellan konsoller? Jag förväntar mig nämligen att få diverse spel i julklapp och om jag inte släpar med min egen konsoll norrut så kommer jag ju i så fall inte kunna spela utan att förlora allt jag hinner göra. Men en sådan sak känns det som att Sony har tänkt på, har jag rätt? PS3 brukar inte gilla att man koppar sparfiler till höger och vänster mellan konsoler eftersom man kan fuska med troféer då. Har dina spel inga troféer alls är sannolikheten stor att det funkar, annars inte. Kanske att det funkar om det är så att sparfilerna på PS3-1 är kopplade till spajdermän@hotmail.com-kontot och att du då måste starta ett nytt konto med spajdermän@hotmail.com på PS3-2 för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts