Halo Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Vad tycker ni? Passa på nu med -16%, eller vänta till mellandagsrean och hoppas på att det är lite billigare? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=611323 Passa på, det där är riktigt billigt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Passa på, det där är riktigt billigt imo. Känner mig grymt sugen! Hur är det, kan man lägga över filmer/bilder/musik direkt på hårddisken och spela upp allt media därifrån? Hur är det med filformat på filmer? Snabbgenomgång på lite matnyttig info vore trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 (redigerad) Vad tycker ni? Passa på nu med -16%, eller vänta till mellandagsrean och hoppas på att det är lite billigare? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=611323 Vad fan, jag trodde du länkade spel, sluta luras! :rant: Känner mig grymt sugen! Hur är det, kan man lägga över filmer/bilder/musik direkt på hårddisken och spela upp allt media därifrån? Hur är det med filformat på filmer? Snabbgenomgång på lite matnyttig info vore trevligt! Ja du kan lägga över media till hårddisken och spela upp. Eller så stream:ar du via datorn om du inte ville fylla din PS3-hårddisk. Men med dagens monstergårddiskar så är den risken inte direkt överhängande. Tror det är mp4 som filmer, är det ens ett filmformat förresten? Edit: Här har du länk till videoformat! http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/current/video/filetypes.html Redigerad 24 november, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Slängde iväg en beställning nu, PS3 + GTA 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Det här paketet ska tydligen snart komma upp på Amazon. 160GB PS3 system, UNCHARTED 2: Among Thieves Game of the Year Edition, a voucher for PixelJunk: Shooter and a copy of The Karate Kid on Blu-ray $299 299 dollar blir ju cirka 2100kr. Fast frakten kanske blir rätt dyr när man beställer tyngre grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Slängde iväg en beställning nu, PS3 + GTA 4. Ifall man har ps3 så måste man ju ha GT5 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Ifall man har ps3 så måste man ju ha GT5 också Måste och måste...alla gillar inte såna spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Det här paketet ska tydligen snart komma upp på Amazon. 299 dollar blir ju cirka 2100kr. Fast frakten kanske blir rätt dyr när man beställer tyngre grejer? Blir det inte NTSC om man beställer därifrån..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Ifall man har ps3 så måste man ju ha GT5 också Blir nog ett köp av det också! Har inte spelat igenom GTA IV ännu, så det kändes som att det var det självklara första spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Blir det inte NTSC om man beställer därifrån..? Playstation 3 är ju regionsfritt? Jag köper "många" spel från staterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Playstation 3 är ju regionsfritt? Jag köper "många" spel från staterna. Man kanske vill kolla film också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Man kanske vill kolla film också. Men det är väl regionsfritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Men det är väl regionsfritt? PAL används huvudsakligen i Europa, NTSC i USA. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/NTSC-PAL-SECAM_de.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 (redigerad) Men det är väl regionsfritt? Definitivt inte. PS3an vägrar spela upp skivan om den är från fel region. Den kan läsa, men det är stört omöjligt att gå runt regionsspärren - såvida det inte gjorts med de senaste homebrew-innovationerna, men det tror jag inte. Jag fick en NTSC-skiva i julkapp förra året; vi försökte spela upp den och byta inställningar och testa varje knapp som fanns men inget funkade. När vi sa åt filmsajten att vi ville ha den skiva som de skrivit på hemsidan (det var typ dubbelskrivet: "Region 2, NTSC") så gick det inte. Den version som funkade med PAL kostade fucking 400 kronor mer, fastän det var samma film, men de ville inte byta ut den utan vi fick byta den mot en DVD-box för samma pris istället. Summa summarum: Vill du köpa och hyra BR-film och se på PS3an UTAN att krångla med direktimport, köp då en PAL. Dessutom vet jag att åtminstone PSP funkade så att samma spelkod (som är annorlunda för PAL och NTSC) krävs för att spela med andra spelare. Alltså kan en NTSC-ägare inte spela med en PAL-ägare, fastän de kanske bor grannar med varandra och båda har PAL-PS3or. Redigerad 27 november, 2010 av Henkibojj 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Japp, spel är regionsfria men inte filmer. Men om man vill ha ett PS3 + 2 spel + 1 bluray-film för 2100kr + frakt så kanske det är värt att inte kunna kolla film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Fick äntligen tag på 240in idag. hade på nytt avgassystem, sportluft filter och steg 1 motor och det var väldigt vad den "bröla" xD Tidigt in i spelet köpta jag mig en subaru sti också var även roligt o köra rally BTW så är 245:an en så kallad standard bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Fick äntligen tag på 240in idag. hade på nytt avgassystem, sportluft filter och steg 1 motor och det var väldigt vad den "bröla" xD Tidigt in i spelet köpta jag mig en subaru sti också var även roligt o köra rally BTW så är 245:an en så kallad standard bil Vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 GT5 ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Vad är det för spel? Det bästa ps3 spelet som finns GT5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Det bästa ps3 spelet som finns GT5 Hur ser modding-delen ut? Finns det mycket att ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts