Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Playstation Rewards Fans With New Loyalty Program

http://kotaku.com/5673849/playstation-rewards-fans-with-new-loyalty-program

Trippel post :ph34r:

The tiers earn members access to mostly digital rewards, like exclusive PSN avatars that display member status in the program, dynamic themes and PlayStation Home content

Otippade "vinster". Totalt ointressant imo. Orka skryta med någon liten skitavatar som man mäter PS-kuken med.

Hade varit betydligt mer intressant och mer värt the effort om man hade fått gratis spel tex.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kära gtasajtare.

Det är möjligt att jag tar det här i fel tråd men det får gå. Jag är in dire need av speltips. Mor tjatar på att få in önskelistan och jag är först och främst ute efter ett roligt spel som man kan spela typ co-op campaign på med bror/polare en helg om de kommer över. Andra spel ska såklart också önskas så andra förslag mottages tacksamt men, som sagt, är jag ute efter ett kick ass two player spel. Slayin' zombies, nazis, aliens or just plain jolly great games.

SNÄLLA HJÄLP, GTASAJTEN!

Med vänlig hälsning,

Spajdermän

PS. Önskelistan består hittills av:

Assasins Creed: Brotherhood

The Force Unleashed II DS.

Redigerad av spajdermän
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kära gtasajtare.

Det är möjligt att jag tar det här i fel tråd men det får gå. Jag är in dire need av speltips. Mor tjatar på att få in önskelistan och jag är först och främst ute efter ett roligt spel som man kan spela typ co-op campaign på med bror/polare en helg om de kommer över. Andra spel ska såklart också önskas så andra förslag mottages tacksamt men, som sagt, är jag ute efter ett kick ass two player spel. Slayin' zombies, nazis, aliens or just plain jolly great games.

SNÄLLA HJÄLP, GTASAJTEN!

Med vänlig hälsning,

Spajdermän

ifall man har PS3 så MÅSTE man ju köpa GT5

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kära gtasajtare.

SNÄLLA HJÄLP, GTASAJTEN!

Med vänlig hälsning,

Spajdermän

COD Black Ops har allt du söker. CO-OP i story, samt CO-OP där man slaktar både nazister och zombies.

Ja, allt du söker minus aliens då. :P

Annars är ju Red Dead Redemption ett underbart bra spel om du inte testat det än, även fast det inte riktigt faller inom ramarna för det du söker. But hey, det är ju Rockstar åtminstone. ;)

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ifall man har PS3 så MÅSTE man ju köpa GT5

Pass på den faktiskt, hade både GT3 och GT4 till PS2 och jag är ju egentligen inte så intresserad av sådana spel även om de är bra gjorda. Då tar jag hellre ett roligt och överdrivet bilspel som NFS än en välraffinerad simulator a la Gran Turismo.

Så långt ifrån ett multiplayerspel man någonsin kan komma, men fy fan vad Fallout: New Vegas RÖJER!!

Det verkar onekligen intressant och fedt roligt och jag tror det har en plats på önskelistan, det också :)

COD Black Ops har allt du söker. CO-OP i story, samt CO-OP där man slaktar både nazister och zombies.

Ja, allt du söker minus aliens då. :P

Annars är ju Red Dead Redemption ett underbart bra spel om du inte testat det än, även fast det inte riktigt faller inom ramarna för det du söker. But hey, det är ju Rockstar åtminstone. ;)

Tack! Jag hade ingen aning om att det stödjer multiplayer. Givet val! :D

RDR har jag redan och det är precis bror och jag nötte senast han hälsade på, men det blir tråkigt i längden att behöva turas om istället för att hjälpas åt. Men indeed ett skitbra spel! :)

-----

Fler tips mottages fortfarande välvilligt! :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom hem från min kompis nu spelat GT5 hela natten haha.

Grym skön känsla. Kan enbart jämnföra det med lfs då lfs och nu gt5 är dom ända spel jag spelat med en riktig ratt, och det är 2 helt olika världar.

Och ljudet måste upplevas med ett riktigt 5.1 system, finns inget som kommer i närheten

ska äta sen sova och gå till han ikväll igen :D

Han säger att det kom på posten i går morse? Men verkar ju bara vara han som fått i sverige vad jag vet?

Edit: inte mycket till bevis men vi fick en tropphy i går kväll som kom upp på hans facebook

2w2h55i.jpg

jaha den bilden blev bra..

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är det med GT5, finns det splitscreen och privata nätspel? Är simuleringen tråkigt öververklig så det knappt går att spela?

Splitscreen finns, provade dock enbart det ett race då ingen av oss ville köra med dualshock 3 dosan xD Lan kollade vi aldrig men det skulle jag tro att det ska finnas, fanns i prologen om jag inte är helt fel ute.

Beror ju helt på vad man gillar jag älskar att det är så simulerat som möjligt med däck tryck och toe-in mm. Jag personligen tycker det är perfekt balanserat. Men ifall man inte så hundra inne på simulering så ska man nog titta på något annat spel dessvärre. är ju inget som tex forza 3 där du kan ta en liten golf 2:a och trycka i en dubbel turbo 6a.

sry ifall det blev flummit men jag är galet trött -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det headsetet jag köpte på andra sidan gick jag nu in på Gamestop och bytte. Nu visar det sig att även detta har exakt samma problem, nämligen att det är helt dött trots flera timmars laddning. Så KÖP INTE detta.

Ska in och byta och lägga pengar mellan för ett från Sony istället :).

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det headsetet jag köpte på andra sidan gick jag nu in på Gamestop och bytte. Nu visar det sig att även detta har exakt samma problem, nämligen att det är helt dött trots flera timmars laddning. Så KÖP INTE detta.

Ska in och byta och lägga pengar mellan för ett från Sony istället :).

Tror Sony ska släppa ett nytt headset när som helst. Det kanske tillochmed har släppts redan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor