Pixiegnom Skrivet 1 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 Köpte mig ett headset från gamestop, det står att den ska ladda tills den röda lampan slutat lysa, nu har det gått 3 dagar och lampan lyser fortfarande. Någon som har någon idé? Prova använda det. Laddar du det i PS3an? Jag hade problem med att ladda mitt i eluttaget kan jag minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 Prova använda det. Laddar du det i PS3an? Jag hade problem med att ladda mitt i eluttaget kan jag minnas. Står på flera ställen i instruktionerna att man inte ska prova det innan den röda lampan slocknat men efter att den laddat i 3 dagar så måste ju något vara knas, får prova ändå helt enkelt. Yes laddar i PS3an . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 Står på flera ställen i instruktionerna att man inte ska prova det innan den röda lampan slocknat men efter att den laddat i 3 dagar så måste ju något vara knas, får prova ändå helt enkelt. Yes laddar i PS3an . När jag tänker efter så tror jag inte att lampan slocknade för mig heller även fast jag laddade det väldigt länge. Men det funkar hur bra som helst ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 När jag tänker efter så tror jag inte att lampan slocknade för mig heller även fast jag laddade det väldigt länge. Men det funkar hur bra som helst ändå. Har försökt nu ett tag men den är verkligen stendöd så fort man tar ut laddaren. Har en känsla av att jag får lämna tillbaka det, om det ens går? vet inte hur game stop har det med garanti och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Har försökt nu ett tag men den är verkligen stendöd så fort man tar ut laddaren. Har en känsla av att jag får lämna tillbaka det, om det ens går? vet inte hur game stop har det med garanti och så. Om det är det här du har köpt så borde du nog ha kollat upp recensionerna innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Om det är det här du har köpt så borde du nog ha kollat upp recensionerna innan. Nope inte det, Inte läst några recensioner av det här heller då jag köpte det när jag sprang förbi det . såhär ser det ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Har en kompis och varje gång som han får en trophy så kommer de upp på hans facebook eller när han gör något annat kladd på psn. Hur connectar man sin ps3 och sitt facebook konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 (redigerad) Har en kompis och varje gång som han får en trophy så kommer de upp på hans facebook eller när han gör något annat kladd på psn. Hur connectar man sin ps3 och sitt facebook konto? Playstation Network>Kontohantering>Facebook>Publish Trophy Stories Det uppdateras dock inte förens du syncar dina trophies. Redigerad 4 november, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Playstation Network>Kontohantering>Facebook>Publish Trophy Stories Det uppdateras dock inte förens du syncar dina trophies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Gran Turismo 5 ska tydligen släppas 24 November. Ska bli väldigt intressant att läsa recensioner och se om det har varit värt all väntan. Jag känner dock på mig att det inte kommer leva upp till folks förväntningar, men det lär åtminstode bli det mest innehållsrika bilspelet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Gran Turismo 5 ska tydligen släppas 24 November. Ska bli väldigt intressant att läsa recensioner och se om det har varit värt all väntan. Jag känner dock på mig att det inte kommer leva upp till folks förväntningar, men det lär åtminstode bli det mest innehållsrika bilspelet någonsin. Förhandsboka det för ett år sen Gran Turismo 5 Official Car List: http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-car-list/ Gran Turismo 5 Official Track List: http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-track-list/ Dock lite små besviken på bil listan, ingen saab och för lite bmw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 (redigerad) haha http://www.gtplanet.net/gt5-sales-increase-1300-on-amazon-after-release-date-announcement/ Edit: sry för dubbel post Redigerad 14 november, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 (redigerad) Playstation Rewards Fans With New Loyalty Program http://kotaku.com/5673849/playstation-rewards-fans-with-new-loyalty-program Trippel post Redigerad 16 november, 2010 av eminem33 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Playstation Rewards Fans With New Loyalty Program http://kotaku.com/5673849/playstation-rewards-fans-with-new-loyalty-program Trippel post Coolt! Tack för info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Playstation Rewards Fans With New Loyalty Program http://kotaku.com/5673849/playstation-rewards-fans-with-new-loyalty-program Trippel post Ser spännande ut, helt klart! Undra hur mycket fokus det kommer ligga på just "purchase"-rewardsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Läste om det där för ett tag sedan. Frågan är dock om det kommer till Europa... antagligen så blir det US only Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Kan någon insatt berätta vad MUBI är för något? Har med film att göra om jag fattat rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Playstation Rewards Fans With New Loyalty Program http://kotaku.com/56...loyalty-program Trippel post Läste om det där för ett tag sedan. Frågan är dock om det kommer till Europa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Bara för mig som igår natt inte kunde logga in på PS3 cirka 22:30? Men det har löst sig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Läste om det där för ett tag sedan. Frågan är dock om det kommer till Europa... antagligen så blir det US only Finns ju redan att ladda ner, därför jag frågade. Det finns ju på "what's new" och i playstation store. Kostar inget. Värt att ladda ner alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts