Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Prova använda det.

Laddar du det i PS3an? Jag hade problem med att ladda mitt i eluttaget kan jag minnas.

Står på flera ställen i instruktionerna att man inte ska prova det innan den röda lampan slocknat men efter att den laddat i 3 dagar så måste ju något vara knas, får prova ändå helt enkelt. Yes laddar i PS3an :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står på flera ställen i instruktionerna att man inte ska prova det innan den röda lampan slocknat men efter att den laddat i 3 dagar så måste ju något vara knas, får prova ändå helt enkelt. Yes laddar i PS3an :).

När jag tänker efter så tror jag inte att lampan slocknade för mig heller även fast jag laddade det väldigt länge. Men det funkar hur bra som helst ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag tänker efter så tror jag inte att lampan slocknade för mig heller även fast jag laddade det väldigt länge. Men det funkar hur bra som helst ändå. :)

Har försökt nu ett tag men den är verkligen stendöd så fort man tar ut laddaren. Har en känsla av att jag får lämna tillbaka det, om det ens går? vet inte hur game stop har det med garanti och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en kompis och varje gång som han får en trophy så kommer de upp på hans facebook eller när han gör något annat kladd på psn.

Hur connectar man sin ps3 och sitt facebook konto?

Playstation Network>Kontohantering>Facebook>Publish Trophy Stories

Det uppdateras dock inte förens du syncar dina trophies.

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Gran Turismo 5 ska tydligen släppas 24 November. Ska bli väldigt intressant att läsa recensioner och se om det har varit värt all väntan.

Jag känner dock på mig att det inte kommer leva upp till folks förväntningar, men det lär åtminstode bli det mest innehållsrika bilspelet någonsin.tongue_1181744_0.gif

Förhandsboka det för ett år sen :D

Gran Turismo 5 Official Car List:

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-car-list/

Gran Turismo 5 Official Track List:

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-track-list/

Dock lite små besviken på bil listan, ingen saab och för lite bmw :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor