eminem33 Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Läste nån stanns att dom ska ta ner PSN nån i morgon. Vad ska dom uppdatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 (redigerad) Läste nån stanns att dom ska ta ner PSN nån i morgon. Vad ska dom uppdatera? Playstation Network kommer att vara stängt i kväll, då onlinetjänsten behöver ses över, detta meddelar Sony. Från cirka 17:00 i dag börjar detta och pågår till 03:00 på natten. Du kan inte shoppa på Playstation Store under denna tid, men om du vill onlinespela går det bra - förutsatt att du börjar innan servicen börjar och håller dig inloggad. - Gamereactor Edit: Ny firmware-uppdatering ska finnas tillgängligt nu som tillåter stöd för 3D i filmer och möjligheten att anmäla användare. Redigerad 21 september, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Edit: Ny firmware-uppdatering ska finnas tillgängligt nu som tillåter stöd för 3D i filmer och möjligheten att anmäla användare. Varenda gång dom tar ner psn för uppdatering eller firmware uppdatering så tror jag jämt att dom ska ta tillbaka "another os" men det lär väll aldrig hända nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Edit: Ny firmware-uppdatering ska finnas tillgängligt nu som tillåter stöd för 3D i filmer och möjligheten att anmäla användare. När är detta???? Jag kan inte logga in. Fel lösenord och jag kan inte återställa? Säg att det är idag det gäller. Jag dör om mitt konto är kapat. Det får fan inte hända. PANIK just nu!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 När är detta???? Jag kan inte logga in. Fel lösenord och jag kan inte återställa? Säg att det är idag det gäller. Jag dör om mitt konto är kapat. Det får fan inte hända. PANIK just nu!!!!!! Jag har samma problem, så det är nog något dem tjorvar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 (redigerad) Jag har samma problem, så det är nog något dem tjorvar med. Phu skönt. För jag har betalt med kreditkort. Så loggar man in på mitt konto med koden: Jfx45Qzs så kan man köpa hur många spel som helst. Så därför hade jag panik. För att inte snacka om alla trofeer jag kömpat med i flera år. Men då kan du inte heller logga in? Står det att email och/eller PW är fel, för dig med? Redigerad 21 september, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Haha.. Nu till det värsta. Jag vet inte om du är så "trög" (brist på bättre ord. Byter gärna om någon kommer på ett trevligare alternativ) att du verkligen lagt ut ditt lösen nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Men då kan du inte heller logga in? Står det att email och/eller PW är fel, för dig med? Har samma problem som er, och ja, det står att mitt ID/lösenord är fel. Don't worry. Haha.. Nu till det värsta. Jag vet inte om du är så "trög" (brist på bättre ord. Byter gärna om någon kommer på ett trevligare alternativ) att du verkligen lagt ut ditt lösen nu xD lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 (redigerad) När är detta???? Jag kan inte logga in. Fel lösenord och jag kan inte återställa? Säg att det är idag det gäller. Jag dör om mitt konto är kapat. Det får fan inte hända. PANIK just nu!!!!!! Du borde ha läst mitt inlägg som var ovanför ditt. Edit: Såg nu att du hade quotat det inlägget också... Redigerad 21 september, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Jfx45Qzk Vad kan jag göra för skoj med koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 (redigerad) Vice har för mig många gånger plockat medalj som skönast på forumet, ikväll gjorde han det igen . Redigerad 21 september, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Haha.. Nu till det värsta. Jag vet inte om du är så "trög" (brist på bättre ord. Byter gärna om någon kommer på ett trevligare alternativ) att du verkligen lagt ut ditt lösen nu xD Du har rätt. Har editerat det nu. =) Du borde ha läst mitt inlägg som var ovanför ditt. Edit: Såg nu att du hade quotat det inlägget också... Det var det jag gjorde. Men det står Imorgon, så jag ville försäkra mig. Vice har för mig många gånger plockat medalj som skönast på forumet, ikväll gjorde han det igen . Haha tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Det var det jag gjorde. Men det står Imorgon, så jag ville försäkra mig. Playstation Network kommer att vara stängt i kväll, då onlinetjänsten behöver ses över, detta meddelar Sony. Från cirka 17:00 i dag börjar detta och pågår till 03:00 på natten. Du kan inte shoppa på Playstation Store under denna tid, men om du vill onlinespela går det bra - förutsatt att du börjar innan servicen börjar och håller dig inloggad. - Gamereactor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Du har rätt. Har editerat det nu. =) Haha, Vice. Att stryka över det gör ju inte så att vi inte ser det, så jag hoppas det är på psn du ändrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Alltså, nu har jag inte direkt lusläst inläggen, men... Vice., skrev du verkligen ut ditt riktiga lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Jag tror du litar lite för mycket på andra människor, Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 (redigerad) Nä, lite högre tankar få ni ha om mig. Givetvis skriver jag inte ut det. Jag bara skojar med er. Redigerad 21 september, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 Och ändå sitter jag här o undrar om det inte är så att du kom på dig själv med att verkligen ha gjort det och nu försöker "lura" oss att du inte gjort det. hehe. Vice. då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Har äntligen lämnat in min konsol. Den ska komma tillbaka i slutet av oktober efter att ha varit på reparation i England.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Jag ska koppla in mitt PS2 till TV'n nu när vi äntligen har ett ledigt Scart-uttag. Grejen är den att jag vill ha mitt PS3 inkopplat samtidigt. Kommer båda konsollerna använda sig av samma AV-kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts