Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Läste nån stanns att dom ska ta ner PSN nån i morgon. Vad ska dom uppdatera?

Playstation Network kommer att vara stängt i kväll, då onlinetjänsten behöver ses över, detta meddelar Sony. Från cirka 17:00 i dag börjar detta och pågår till 03:00 på natten. Du kan inte shoppa på Playstation Store under denna tid, men om du vill onlinespela går det bra - förutsatt att du börjar innan servicen börjar och håller dig inloggad.

- Gamereactor

Edit: Ny firmware-uppdatering ska finnas tillgängligt nu som tillåter stöd för 3D i filmer och möjligheten att anmäla användare.

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Ny firmware-uppdatering ska finnas tillgängligt nu som tillåter stöd för 3D i filmer och möjligheten att anmäla användare.

När är detta????

Jag kan inte logga in. Fel lösenord och jag kan inte återställa?

Säg att det är idag det gäller. Jag dör om mitt konto är kapat. Det får fan inte hända.

PANIK just nu!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har samma problem, så det är nog något dem tjorvar med.

Phu skönt. För jag har betalt med kreditkort. Så loggar man in på mitt konto med koden: Jfx45Qzs så kan man köpa hur många spel som helst.

Så därför hade jag panik. :ermm:

För att inte snacka om alla trofeer jag kömpat med i flera år.

Men då kan du inte heller logga in? Står det att email och/eller PW är fel, för dig med?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men då kan du inte heller logga in? Står det att email och/eller PW är fel, för dig med?

Har samma problem som er, och ja, det står att mitt ID/lösenord är fel. Don't worry. :)

Haha.. Nu till det värsta. Jag vet inte om du är så "trög" (brist på bättre ord. Byter gärna om någon kommer på ett trevligare alternativ) att du verkligen lagt ut ditt lösen nu xD

lol :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När är detta????

Jag kan inte logga in. Fel lösenord och jag kan inte återställa?

Säg att det är idag det gäller. Jag dör om mitt konto är kapat. Det får fan inte hända.

PANIK just nu!!!!!!

Du borde ha läst mitt inlägg som var ovanför ditt.wink_684833_0.gif

Edit: Såg nu att du hade quotat det inlägget också... :lol:

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.. Nu till det värsta. Jag vet inte om du är så "trög" (brist på bättre ord. Byter gärna om någon kommer på ett trevligare alternativ) att du verkligen lagt ut ditt lösen nu xD

Du har rätt. Har editerat det nu. =)

Du borde ha läst mitt inlägg som var ovanför ditt.wink_684833_0.gif

Edit: Såg nu att du hade quotat det inlägget också... :lol:

Det var det jag gjorde. Men det står Imorgon, så jag ville försäkra mig.

Vice har för mig många gånger plockat medalj som skönast på forumet, ikväll gjorde han det igen :lol:.

Haha tack. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var det jag gjorde. Men det står Imorgon, så jag ville försäkra mig.

Playstation Network kommer att vara stängt i kväll, då onlinetjänsten behöver ses över, detta meddelar Sony. Från cirka 17:00 i dag börjar detta och pågår till 03:00 på natten. Du kan inte shoppa på Playstation Store under denna tid, men om du vill onlinespela går det bra - förutsatt att du börjar innan servicen börjar och håller dig inloggad.

- Gamereactor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor