Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Haha no wai, för dyrt och för få uppdateringar. :P

Om det inte går att få billigare genom att lämna in 09 i och för sig. Då skulle det kanske bli ett köp.

Osäker på om du får så mycket för 09, kanske om du hade haft 10 =/. Well jag kör alltid slut på spelen så jag känner att jag måste ha minsta lilla uppdatering som går att få, även om jag önskar att jag kunde tänka som du :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag tjänar något genom att lämna in -10 så kommer jag göra det. Om det bara blir den vanliga inbytespengen får det nog vara o så väntar jag ett bra tag som vanligt o beställer från spelbutiken :)

Aight!

Kan lämna en liten kommentar när jag fått hem det om skillnader osv. Blir väl som alla andra år för min del, fylld med förväntningar och när jag sen är igång blir jag både missnöjd och nöjd med det ena och det andra :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub:

icosotc530pxheaderimg_1182552_0.jpg

Skojar du?

Värsta spelet någonsin. Spelade 1:a spelet på PS2 och det SÖG våta sockar. Hände INGET i spelet. Och den där j*vla bruden man skulle släpa med sig var totalt värdelös. När fienden kom så bara stod hon still. Sprang inte ens. Antingen hade hon 0 självbevarelsedrift, eller så var hon lätt förståndshandikappad.

Hoppas andra spelet är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar du?

Värsta spelet någonsin. Spelade 1:a spelet på PS2 och det SÖG våta sockar. Hände INGET i spelet. Och den där j*vla bruden man skulle släpa med sig var totalt värdelös. När fienden kom så bara stod hon still. Sprang inte ens. Antingen hade hon 0 självbevarelsedrift, eller så var hon lätt förståndshandikappad.

Hoppas andra spelet är bättre.

Har bara spelat Shadow of the Colossus och det var riktigt episkt.biggrin_1182204_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer det fortfarande vara episkt om man kör det nu och aldrig har kört det tidigare eller var det bara back in the days?

Med den uppiffade grafiken så tror jag att det kan bli en lika mäktig upplevelse som när det släpptes.

Ett tips är att inte kolla på gameplay videos, framförallt inte med kolosserna, innan du spelat spelet.

Minns fortfarande när jag stötte på den första kolossen...wub_1182775_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som köpt eller provat playstation move?

Har aldrig gillat motion controller men denna ser lovande ut :)

Gjorde en beställning idag på:

- PlayStation Move Starter Pack

- Playstation Move Navigation Controller

- Sport Champions

Återstår att se om det är någonting att ha ^_^. Fortfarande rädd dock att allt för många spel kommer göras till move så att vi går miste om fler klassiskt styrda spel, det återstår att se hur det blir men med tanke på att killzone 3 släpps till move så känns det som om det bara är början :(.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en beställning idag på:

- PlayStation Move Starter Pack

- Playstation Move Navigation Controller

- Sport Champions

Återstår att se om det är någonting att ha ^_^. Fortfarande rädd dock att allt för många spel kommer göras till move så att vi går miste om fler klassiskt styrda spel, det återstår att se hur det blir men med tanke på att killzone 3 släpps till move så känns det som om det bara är början :(.

Följer inte Sports Champions med Starter Pack? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Följer inte Sports Champions med Starter Pack? :o

Fick också för mig det men det verkar bara vara om man köper en ny konsol också. Det jag köpte från cdon innehöll bara:

-PlayStation Move kontroll

-PlayStaion Eye kamera

-Starter disc med speldemos

http://cdon.se/spel/playstation_move_starter_pack-11406675

Du måste återkomma och säga vad du tycker :)

Absolut, bör komma i brevlådan imorgon eller onsdag :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor