Halo Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Haha no wai, för dyrt och för få uppdateringar. Om det inte går att få billigare genom att lämna in 09 i och för sig. Då skulle det kanske bli ett köp. Osäker på om du får så mycket för 09, kanske om du hade haft 10 =/. Well jag kör alltid slut på spelen så jag känner att jag måste ha minsta lilla uppdatering som går att få, även om jag önskar att jag kunde tänka som du . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Om jag tjänar något genom att lämna in -10 så kommer jag göra det. Om det bara blir den vanliga inbytespengen får det nog vara o så väntar jag ett bra tag som vanligt o beställer från spelbutiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Om jag tjänar något genom att lämna in -10 så kommer jag göra det. Om det bara blir den vanliga inbytespengen får det nog vara o så väntar jag ett bra tag som vanligt o beställer från spelbutiken Aight! Kan lämna en liten kommentar när jag fått hem det om skillnader osv. Blir väl som alla andra år för min del, fylld med förväntningar och när jag sen är igång blir jag både missnöjd och nöjd med det ena och det andra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Skojar du? Värsta spelet någonsin. Spelade 1:a spelet på PS2 och det SÖG våta sockar. Hände INGET i spelet. Och den där j*vla bruden man skulle släpa med sig var totalt värdelös. När fienden kom så bara stod hon still. Sprang inte ens. Antingen hade hon 0 självbevarelsedrift, eller så var hon lätt förståndshandikappad. Hoppas andra spelet är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Skojar du? Värsta spelet någonsin. Spelade 1:a spelet på PS2 och det SÖG våta sockar. Hände INGET i spelet. Och den där j*vla bruden man skulle släpa med sig var totalt värdelös. När fienden kom så bara stod hon still. Sprang inte ens. Antingen hade hon 0 självbevarelsedrift, eller så var hon lätt förståndshandikappad. Hoppas andra spelet är bättre. Har bara spelat Shadow of the Colossus och det var riktigt episkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Har bara spelat Shadow of the Colossus och det var riktigt episkt. Shadow of the Colossus är det bästa spelet som släpptes till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Kommer bli sjukt najs med EA Sports MMA demo den 28:e. Kan inte vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Alltid varit sugen på att prova Shadow of the Colossus, och det efter att jag sett spelet i filmen Reign Over Me haha. Kommer det fortfarande vara episkt om man kör det nu och aldrig har kört det tidigare eller var det bara back in the days? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Kommer det fortfarande vara episkt om man kör det nu och aldrig har kört det tidigare eller var det bara back in the days? Med den uppiffade grafiken så tror jag att det kan bli en lika mäktig upplevelse som när det släpptes. Ett tips är att inte kolla på gameplay videos, framförallt inte med kolosserna, innan du spelat spelet. Minns fortfarande när jag stötte på den första kolossen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 AxelMusic säljer Bioshock 2 för 113kr om någon är intresserad. http://www.axelmusic.com/productDetails/5026555403627 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Någon som köpt eller provat playstation move? Har aldrig gillat motion controller men denna ser lovande ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Någon som köpt eller provat playstation move? Har aldrig gillat motion controller men denna ser lovande ut Nej, har inte provat, men har däremot blivit sugen på att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 AxelMusic säljer Bioshock 2 för 113kr om någon är intresserad. http://www.axelmusic.com/productDetails/5026555403627 Bra tips. Väl värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Har kollat lite på DSP (darksydephil) playthrough med en massa olika spel med psmove och det ser sjukt roligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Någon som köpt eller provat playstation move? Har aldrig gillat motion controller men denna ser lovande ut Gjorde en beställning idag på: - PlayStation Move Starter Pack - Playstation Move Navigation Controller - Sport Champions Återstår att se om det är någonting att ha . Fortfarande rädd dock att allt för många spel kommer göras till move så att vi går miste om fler klassiskt styrda spel, det återstår att se hur det blir men med tanke på att killzone 3 släpps till move så känns det som om det bara är början . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Gjorde en beställning idag på: - PlayStation Move Starter Pack - Playstation Move Navigation Controller - Sport Champions Återstår att se om det är någonting att ha . Fortfarande rädd dock att allt för många spel kommer göras till move så att vi går miste om fler klassiskt styrda spel, det återstår att se hur det blir men med tanke på att killzone 3 släpps till move så känns det som om det bara är början . Följer inte Sports Champions med Starter Pack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Gjorde en beställning idag på: - PlayStation Move Starter Pack - Playstation Move Navigation Controller - Sport Champions Du måste återkomma och säga vad du tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Följer inte Sports Champions med Starter Pack? Fick också för mig det men det verkar bara vara om man köper en ny konsol också. Det jag köpte från cdon innehöll bara: -PlayStation Move kontroll -PlayStaion Eye kamera -Starter disc med speldemos http://cdon.se/spel/playstation_move_starter_pack-11406675 Du måste återkomma och säga vad du tycker Absolut, bör komma i brevlådan imorgon eller onsdag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Starter pack på onoff för 599:- Sport champions på onoff för 399:- Önskar jag fått in min lön redan nu så jag kunde köpt det. Får vänta nån månad eller två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts