Henkibojj Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Nån som testat Mini Ninjas? Jag kollade demot igår och det verkar vara en sorts freeroamspel i stil med Zelda: Ocarina of Time fast med ninjor och karaktärsbyten som i Trine. Lite dyrt är det förstås eftersom det är ett (billigt) fullprisspel, jag hade hoppats på en PSN-nedladdning. Ska kolla vidare i ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Någon som vet vad Rock Bands nya Stratocaster kommer kosta? Verkar ju helt sick det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Någon som vet vad Rock Bands nya Stratocaster kommer kosta? Verkar ju helt sick det här! Dio!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Kom en uppdatering idag som blockerar PSjailbreak och andra hackmetoder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Kom en uppdatering idag som blockerar PSjailbreak och andra hackmetoder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 :) PSP-scenen (den officiella) dog när piratandet tog över, jag skulle inte vilja se det med PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Kom en uppdatering idag som blockerar PSjailbreak och andra hackmetoder. Föga förvånande. Sony verkar ha löjligt bra koll på sin ps3, och framförallt på piratscenen eftersom de lyckas få reda på - och fixa - exploiterna väldigt fort. Nåväl, inte mig emot då jag håller med Henkibojj i frågan. Jag vill inte se att ps3:n dör på samma sätt som psp gjorde. Visst att det var soft att kunna ladda hem spel gratis, men både spelglädjen och den officiella psp-scenen tog ju rejält med stryk i och med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Vaddå, vad hände med PSP? Ni menar väl inte att de gör mindre spel pga piratkopiering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Ni menar väl inte att de gör mindre spel pga piratkopiering? Det är sanningen. Påstå inget annat. Själv håller jag med om att det var bra att Sony gjorde något åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 (redigerad) PSP och PS3 är inte riktigt samma sak titta på 360'n tex den har ju varit "hackad" rätt länge nu och inte gör dom mindre spel till de. Rättare sagt mer! Edit: blä va äckligt tangentbordet i skolan va Redigerad 8 september, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 PSP och PS3 är inte riktigt samma sak titta på 360'n tex den har ju varit "hackad" rätt länge nu och inte gör dom mindre spel till de. Rättare sagt mer! Edit: blä va äckligt tangentbordet i skolan va Det är inte enda anledningen till att jag inte vill ha den hackad. Jag vill inte att Sony, som har haft det väldigt kärvt med PS3an, ska förlora pengar på grund av att vissa helt enkelt slutar köpa spel. Man måste tänka på att Sony faktiskt får en del av pengarna vi konsumenter lägger ut på spelen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Pixi: Jag påstår inte nått. Väldigt intressant påpekande från er bara. Är det bara er inbillning eller finns det verkligen nån gnutta sanning i ert påstående? Finns det nåt som stödjer ert påstående? Jag menar, PC har varit drabbat av piratkopiering länge och det kommer fortfarande spel. I väldigt fart med imo. Och vad menar du med "Jag vill inte att Sony, som har haft det väldigt kärvt med PS3an..." De har väl gått sjukt bra för Playstation 3? Sålde inte riktigt lika bra som väntat, but still.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Pixi: Jag påstår inte nått. Väldigt intressant påpekande från er bara. Är det bara er inbillning eller finns det verkligen nån gnutta sanning i ert påstående? Finns det nåt som stödjer ert påstående? Jag menar, PC har varit drabbat av piratkopiering länge och det kommer fortfarande spel. I väldigt fart med imo. Och vad menar du med "Jag vill inte att Sony, som har haft det väldigt kärvt med PS3an..." De har väl gått sjukt bra för Playstation 3? Sålde inte riktigt lika bra som väntat, but still.. =) PSPn är i princip död som spelplatform. Är inte det bevis nog? Utvecklarna vågar helt enkelt inte satsa på PSPn eftersom den är så extremt utsatt för piratkopiering. Ja, det går ju bättre för Sony nu och de har börjat gå med vinst, och just därför vill jag inte att de ska börja förlora pengar på grund av det här. Och visst skulle det vara trevligt att kunna få alla spel gratis, men i slutändan är det lika bra att alla helt enkelt betalar för sig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Jag menar, PC har varit drabbat av piratkopiering länge och det kommer fortfarande spel. I väldigt fart med imo. Aldrig att du är haj på PC-marknaden då. Hur många av de stora spel släpps samtidigt till PC och konsol i dagsläget? Dem väntar med att släppa till PC för att folk ska köpa till konsol istället för att tanka piratkopia till PC. Det har påverkat utbudet till PC väldigt mycket imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 PSPn är i princip död som spelplatform. Är inte det bevis nog? Utvecklarna vågar helt enkelt inte satsa på PSPn eftersom den är så extremt utsatt för piratkopiering. Så det släpps få spel till PSP alltså. Men det är ju såna där små skivor, det är inte dem man kopierar? Man lägger in dem på PSPs minne då eller? Hmm, man kanske skulle köpa ett PSP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 (redigerad) Så det släpps få spel till PSP alltså. Men det är ju såna där små skivor, det är inte dem man kopierar? Man lägger in dem på PSPs minne då eller? Hmm, man kanske skulle köpa ett PSP... Det släpps spel, men inte särskilt många. 2009 kom det cirka 20st . Ja, man lägger in spelen på ett minneskort. Dock så tror jag inte den senaste (PSP GO) har blivit hackad än. Iväg till PSP-tråden med dig! Redigerad 8 september, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Är det någon lirar FIFA här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Är det någon lirar FIFA här på forumet? 09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 09 Boka 11 så är det game on den 30e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Boka 11 så är det game on den 30e Haha no wai, för dyrt och för få uppdateringar. Om det inte går att få billigare genom att lämna in 09 i och för sig. Då skulle det kanske bli ett köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts