eminem33 Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Såg nu att de fanns någo som hette mag beta under senaste demos på psn men när jag skulle spela så kommer de upp instal fail eller något sånt :S har avinstallerat och instalerat de 2 gånger nu? Är ju amerikanska store så har något med det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Såg nu att de fanns någo som hette mag beta under senaste demos på psn men när jag skulle spela så kommer de upp instal fail eller något sånt :S har avinstallerat och instalerat de 2 gånger nu? Är ju amerikanska store så har något med det kanske? Betan slutade när spelet släpptes i våras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Betan slutade när spelet släpptes i våras jaha, trodde de hade släppts något nytt mag med tanke på att betan låg under senaste " demo" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 (redigerad) Nja, det släpptes en beta-version av den kommande MAG expansionen förra veckan. Blev också lurad och laddade ner den, men när jag startade spelet så blev jag ombedd att sätta i MAG skivan (äger inte spelet). Redigerad 31 augusti, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Jag gillar ps3 för att den har bluray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Jag gillar ps3 för att den har bluray Jag har faktiskt aldrig använt bluray genom ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Jag har faktiskt aldrig använt bluray genom ps3 Förutom alla spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Förutom alla spel? aa juste ja mena till film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Jag är jättesugen på att köpa ett nytt spel. Men jag har ingen aning om vad jag vill ha för något. Jag tittar runt lite på spelbutiken och de flesta titlar jag fäster ögonen på känns rätt "Meh.." Asch, jag vet inte. Om någon mot förmodan skulle våga tipsa om spel trots att jag inte gav någon direkt info om vad jag är ute efter (Jag vet egentligen inte vad jag är ute efter, något nytt spel bara.) så är det bara att tipsa på. Här är en lista på spel jag redan har: Assassin’s Creed Bioshock Borderlands Burnout: Paradise Call of Duty: World at War Dead Space Dragon Age: Origins F.E.A.R FIFA 09 LittleBigPlanet NHL 09 Ratchet & Clank: Tools of Destruction Tekken 6 The Elder Scrolls IV: Oblivion Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas Uncharted: Drake’s Fortune Unreal Tournament III Ni behöver alltså inte (Men ni får om ni vill) tipsa om någon av dessa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Jag är jättesugen på att köpa ett nytt spel. Men jag har ingen aning om vad jag vill ha för något. Jag tittar runt lite på spelbutiken och de flesta titlar jag fäster ögonen på känns rätt "Meh.." Asch, jag vet inte. Om någon mot förmodan skulle våga tipsa om spel trots att jag inte gav någon direkt info om vad jag är ute efter (Jag vet egentligen inte vad jag är ute efter, något nytt spel bara.) så är det bara att tipsa på. Här är en lista på spel jag redan har: Assassin’s Creed Bioshock Borderlands Burnout: Paradise Call of Duty: World at War Dead Space Dragon Age: Origins F.E.A.R FIFA 09 LittleBigPlanet NHL 09 Ratchet & Clank: Tools of Destruction Tekken 6 The Elder Scrolls IV: Oblivion Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas Uncharted: Drake’s Fortune Unreal Tournament III Ni behöver alltså inte (Men ni får om ni vill) tipsa om någon av dessa spel. Assassin's Creed II? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Uncharted 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Assassin's Creed II? Meh.. Haha jag skojar bara. Men jag gillade inte ettan så där jättemycket, så jag känner att jag inte vet om jag borde skaffa tvåan eller inte. Det finns nog andra spel som lockar mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Meh.. Haha jag skojar bara. Men jag gillade inte ettan så där jättemycket, så jag känner att jag inte vet om jag borde skaffa tvåan eller inte. Det finns nog andra spel som lockar mer. Hahaha, bara så du vet, 2an är typ 100 gånger så roligt som ettan. Jag orkade nästan inte ens spela igenom ettan då det var så..repetititivt(lol). och så kommer Brotherhood ut om 2 månader heh. Redigerad 5 september, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Hahaha, bara så du vet, 2an är typ 100 gånger så roligt som ettan. Jag orkade nästan inte ens spela igenom ettan då det var så..repetititivt(lol). Att det var repetitivt störde jag mig inte så jättemycket på. Det var själva spelidén och utförandet av den samma som inte passade mig så jättebra. Grumpen: Ja, jo. Jag har länge funderat på Uncharted 2, men just nu känns det som jag vill ha något nytt och fräscht. Vi lägger till "Inga uppföljare till mina tidigare spel." som villkor. Haha, vad petig jag känner mig. Men det känns som sagt som jag vill testa något helt nytt, en uppföljare är ju ändå en uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Om du gillar Hack and Slash så kan ju God of War 3 vara något att titta närmare på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Metal Gear Solid! Alla fyra om du har möjlighet att spela PS2-spel på PS3:an, annars 1:an (Om du inte är kräsen med grafiken, 1998-stylee ;-P) och 4:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Om du gillar Hack and Slash så kan ju God of War 3 vara något att titta närmare på. Ja just det, det spanade jag in häromdagen. Tvåan var grymt roligt. Det kan helt klart vara ett spel som är värt att spana in. Dibel: Ettan har jag ägt en gång i tiden, riktigt bra spel. Så bra spel att jag aldrig riktigt uppskattat uppföljarna. Redigerad 5 september, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Red Dead Redemption? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 X: Förstår, ettan är fan ruskigt bra. Tyvärr spelade jag 2:an först då jag gick n64>ps2 och inte hade möjlighet att spela 1an men tycker fan att det är det bästa spelet i serien, 3:an på andra plats! *Orkar inte bumpa MGS-tråden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Red Dead Redemption? Jodå det ska inhandlas, fast jag väntar med att köpa det tills priset sjunker lite, jag är en snål jävel när det kommer till spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts