Vice. Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Hade inte du problem med ljudet? Det var tv. Har lämnat in den på service nu. Ringde Sony support och de sa att en stor uppdatering kommer imorgon. De har fått rapporter från hela Europa om en bugg som gör så att headset måste installeras om och/eller inte fungerar som de ska. Men mitt funkar som det ska nu. Börjadde funka bara så där... Varför vill du aldrig spela med mig? Kör du fortfarande singelplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Det var tv. Har lämnat in den på service nu. Ringde Sony support och de sa att en stor uppdatering kommer imorgon. De har fått rapporter från hela Europa om en bugg som gör så att headset måste installeras om och/eller inte fungerar som de ska. Men mitt funkar som det ska nu. Börjadde funka bara så där... Varför vill du aldrig spela med mig? Kör du fortfarande singelplayer? Aha, där ser man. Hm, jag är inte så mycket av en multiplayermänniska (åtminstonde inte när det gäller online) och som jag skrev i meddelandet så håller jag på att köra om spelet som bad guy och försöker även få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 (redigerad) Aha, där ser man. Hm, jag är inte så mycket av en multiplayermänniska (åtminstonde inte när det gäller online) och som jag skrev i meddelandet så håller jag på att köra om spelet som bad guy och försöker även få 100%. Ah såg inte ditt meddelande. Varför köra om spelet? Bara att skjuta och döda tills du får ett dåligt rykte. 100% u say... Säg till när du vill ha hjälp med online trofeerna. jag hjälper dig med posse. Sen är MP sjukt kul. Roligare än SP. Redigerad 26 juli, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Ah såg inte ditt meddelande. Varför köra om spelet? Bara att skjuta och döda tills du får ett dåligt rykte. 100% u say... Säg till när du vill ha hjälp med online trofeerna. jag hjälper dig med posse. Sen är MP sjukt kul. Roligare än SP. Därför att jag tycker spelet är så pass bra att jag vill spela om det en gång som god och en gång som ond. Har gjort likadant med t.ex inFamous. Man behöver väl inte alla trophies för att få 100% i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Därför att jag tycker spelet är så pass bra att jag vill spela om det en gång som god och en gång som ond. Har gjort likadant med t.ex inFamous. Man behöver väl inte alla trophies för att få 100% i spelet? Du behöver alla trophies för att få 100% jo. Har du inte alla trophies har du inte 100% Fast okej, det beror på hur du räknar. 100% av ursprungsspelet så att du får platinum. Vilket visar runt 90% och med dlc 100% Men för att få platinum så behöver du 100% utan dlc och då behöver du online trofeer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Du behöver alla trophies för att få 100% jo. Har du inte alla trophies har du inte 100% Fast okej, det beror på hur du räknar. 100% av ursprungsspelet så att du får platinum. Vilket visar runt 90% och med dlc 100% Men för att få platinum så behöver du 100% utan dlc och då behöver du online trofeer. Nej, det kan ju inte stämma. Om man kollar här, så står det ingenting om trophies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 (redigerad) Nej, det kan ju inte stämma. Om man kollar här, så står det ingenting om trophies. Nej, men då får du bara 100% på storyn. Inte spelet. Om det är Platinum du vill åt får du se till att ha 100% på spelet exkl dlc. Om man kollar här så ser man vad som krävs för 100% (sen, åter igen, så höjdes 100% efter dlc. Så det där blir "bara" runt 92% utan dlc. Men för att få Platinum är det alltså detta som krävs.) Redigerad 26 juli, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 (redigerad) Nej, men då får du bara 100% på storyn. Inte spelet. Om det är Platinum du vill åt får du se till att ha 100% på spelet exkl dlc. Om man kollar här så ser man vad som krävs för 100% (sen, åter igen, så höjdes 100% efter dlc. Så det där blir "bara" runt 92% utan dlc. Men för att få Platinum är det alltså detta som krävs.) Du borde veta vid det här laget att det inte är Platinum jag är ute efter, utan 100% i spelet. Men DLC:t kan väl inte vara ett måste för att få 100%??? Edit: Varför snackar vi RDR i PS3-tråden? Redigerad 27 juli, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Du borde veta vid det här laget att det inte är Platinum jag är ute efter, utan 100% i spelet. Men DLC:t kan väl inte vara ett måste för att få 100%??? Edit: Varför snackar vi RDR i PS3-tråden? Hehe vi bara gled in på ämnet. Men Svarar dig i den andra tråden då. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 vad var det för något nytt i denna uppdatering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 vad var det för något nytt i denna uppdatering? PS Store oppdatering: onsdag 28. juli 2010 [ New ] Options * Mark Message as New * Bookmark this Message * Subscribe to this Message * * Subscribe to this message's RSS Feed * * Highlight this Message * Print this Message * Email this Message to a Friend * * Flag for a Moderator 28-07-2010 06:20 PM PS3 Store Games/Unlock Earthworm Jim Premier Manager® Pong Rayman 2 - The Great Escape FirstPlay Demos/Trial Flower Demo (Trial) Earthworm Jim - (Trial) Madden Nfl 11 Demo MiniS Brick Breaker Labyrinth Tetraminos Packs Rock Band A Dios Le Pido' Gotas De Aqua Dulce' La Camisa Negra' Mala Gente' Nightmare' Scream' Seize The Day' Avenged Sevenfold Pack 01 Yerbatero' The Vines Pack 01 Juanes Pack 01 Fijate Bien Rock Band 2 1348' Battles And Brotherhood' So Says I' Tastes Like Kevin Bacon' The Funeral' Walls' Goth Girls' Henchmen Ride' Higher' River Of Tuoni' Guitar Hero Devour' By Shinedown Second Chance' By Shinedown Sound Of Madness' By Shinedown Shinedown Track Pack Tiger Woods Pga Tour 11 Tiger Woods Pga Tour® 11 - The Predator Tiger Woods Pga Tour® 11 - Carolinas Pack Tiger Woods Pga Tour® 11 - Championship Pack Tiger Woods Pga Tour® 11 - International Pack Tiger Woods Pga Tour® 11 - North America Pack Tiger Woods Pga Tour® 11 - The Tpc Blue Monster At Doral Super Complete Alternate Costumes Pack Transformers War For Cybertron – Characters And Maps Pack 1 Clash Of The Titans - Athena'S Request Lost Planet 2 Rush Arena PAIN Pinball (Abusement Park) Videos Lego Harry Potter Years 1- 4 - Year 3 Vignette Battlefield Bad Company 2 - Vietman Trailer Crysis 2 Marine Salvage Trailer Hunted: The Demon’S Forge “Trip” Avatars Flower Avatars Daisy on White Daisy on Blue SingStar Avatars Tone Deaf Avatar Hit Artist Avatar Rising Star Avatar Lead Singer Amateur Avatar SingStar Avatar Hopeful Avatar SuperStar Avatar Wannabe Avatar Themes Bamboo Forest Dynamic Theme Disruptive Themes - Nordic Warrior Disruptive Themes - Steampunk Advertisements Tetraminos mini EarthWorm Jim HD Premier Manager Toy Story 3 PSP FirstPlay Episode 17 Crysis 2 Labyrinth mini Brick Breaker mini PSP content available to download via PS3 Store Game/Unlock PSP Essentials Exit Essentials Petz My Puppy Family Essentials Ben 10 : Alien Force Essentials Surf'S Up Harry Potter And The Goblet Of Fire Harry Potter And The Order Of The Phoenix Pong Rayman 2 - The Great Escape Demos/Trial Worms: Battle Islands MiniS Brick Breaker Labyrinth Tetraminos PSP Store/Media GO Store Game/Unlock PSP Essentials Exit Essentials Petz My Puppy Family Essentials Ben 10 : Alien Force Essentials Surf'S Up Harry Potter And The Goblet Of Fire Harry Potter And The Order Of The Phoenix Pong Rayman 2 - The Great Escape Demos/Trial Worms: Battle Islands MiniS Brick Breaker Labyrinth Tetraminos Advertisements Harry Potter and The Goblet of Fire Harry Potter and the Order of the Phoenix Toy Story 3 PSP PS3 In-Game Rock Band - Full Downloadable content Rock Band 2 - Full Downloadable content Guitar Hero 5 - Full Downloadable content PAIN Pinball - Full Downloadable content Tiger Woods PGA Tour 11 - Full Downloadable content Firmware 3.41 kan nu downloades. 27-07-2010 10:26 AM Den nye opdatering gør ikke så meget, men den forbereder din PS3 på "You May Like" som er anbefalinger baseret på hvad andre brugere har købt. "You May Like" kommer i slutningen af juli, du kan se mere info på http://blog.us.playstation.com/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 (redigerad) Fan vad härligt att PS3:an har bluray-spelare. Jag har inte spelat så mycket spel under de här regniga dagarna, men jag har sett en jävla massa blurayfilm, bara för jag älskar orgasmkänslorna man nästan får när en perfekt uppmålad scen visas i HD-kvalitet. Edit: Det känns också som att många filmer lyfter lite, bara på grund av att bildkvaliteten är så mycket högre, en lågt medelmåttig film kan kännas rätt okej ändå, bara för att alla scener var så fina. Redigerad 30 juli, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 (redigerad) Dags för mig att damma av PS3an nu när datorn är lagd åt sidan ett tag. Jag har missat en del stora titlar, men även några mindre, men på grund av min bristande budget så har jag max råd med 2-3 spel. Så... Vad ska jag ta? Army of Two - The 40th Day - 289 kr Little Big Planet - 198 kr Grand Theft Auto (GTA) IV (4) - Episodes from Liberty City - 359 kr MX vs ATV Reflex - 249 kr Uncharted 2 - 299 kr Red Dead Redemption - 495 kr Assassins Creed 2 - 299 kr Grejen är den att många av spelen har blivit mycket billigare nu, men inte RDR eller GTA så jag kan inte ta båda dem. Antingen den ena eller andra. Angående spelen som är uppföljare, Assassins Creed, Army of Two, Uncharted och GTA så kan jag säga att jag har spelat de som kom innan. (1an) Så snälla hjälp mig i den här djungeln. Det finns så mycket man vill ha, men så lite pengar. Vilket betyder att jag får välja med omsorg. Redigerad 31 juli, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Red Dead Redemption - 495 kr Utan tvekan. Sjukt kul. ÄLSKAR MP. Har redan klarat spelet och kör bara MP nu. Jäkligt skoj. Kriga mot andra spelare. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Någon som kan hjälpa mig med NHL 10? Jag vill döda den där lilla svarta tipsrutan som kommer upp så fort jag skjutit. Hittar verkligen inte vart jag ska ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 (redigerad) Utan tvekan. Sjukt kul. ÄLSKAR MP. Har redan klarat spelet och kör bara MP nu. Jäkligt skoj. Kriga mot andra spelare. <3 Okej, blev lite mer övertygad. Vad mer av alternativen (ett till, då RDR kostar mest)? Eller har du spelat någon av de? Redigerad 31 juli, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Okej, blev lite mer övertygad. Vad mer av alternativen (ett till, då RDR kostar mest)? Eller har du spelat någon av de? Har spelat Uncharted och Assassins Creed med. Visst uncharted är okej men jag gillade nog Assassins Creed bättre. Fast det går på jämt ut egentligen. Men skulle jag välja så hade jag valt Assassins Creed 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Farsan bjussade på GTA TBOGT, så tankade ner det via PSN. Så nu behöver jag inte välja på Episodes from LC eller RDR. Gött. Och så har man nånting å spela tills beställningen kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Dags för mig att damma av PS3an nu när datorn är lagd åt sidan ett tag. Jag har missat en del stora titlar, men även några mindre, men på grund av min bristande budget så har jag max råd med 2-3 spel. Så... Vad ska jag ta? Little Big Planet - 198 kr ganska sköj MX vs ATV Reflex - 249 kr :D :wub: :wub: :wub: *dret MX vs atv är riktigt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 MX vs atv är riktigt skoj Jo jag testade det som snabbast på Xbox, riktigt skoj. ---------------------------------- Är det här typ pengar man kan lägga till på sitt PSN account? http://www.webhallen.com/spel/playstation_...voucher_200_sek För folk som inte kan/vill betala direkt med kort alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts