Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Någon som skulle kunna tipsa på spel med lång livslängd? Alla tips är välkomna.

Har du Oblivion? Det måste vara det spelet som jag har allra flest timmar på till PS3. Ta GOTY-versionen så får du ju de två expansionerna också.

Jag kan säga att jag inte har börjat på de två expansionerna än, inte heller har jag gjort några main quests. Ändå är jag nära 200 timmar på ena (!) profilen. :o

Fast jag antar att du redan har spelat Oblivion, på PC om inte annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du Oblivion? Det måste vara det spelet som jag har allra flest timmar på till PS3. Ta GOTY-versionen så får du ju de två expansionerna också.

Jag kan säga att jag inte har börjat på de två expansionerna än, inte heller har jag gjort några main quests. Ändå är jag nära 200 timmar på ena (!) profilen. :o

Fast jag antar att du redan har spelat Oblivion, på PC om inte annat?

Lirat runt 100 timmar på PC. Härligt spel!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är spelbutiken säkert?

Någon som har beställt där ifrån?

Hehe, jag skapade en tråd för ett tag sedan med samma fråga, då visade Lajnux att det var säkert genom att beställa ett spel åt mig. Nu har jag ett konto där, som jag har köpt ett tiotals spel med ungefär.

Jag kan gå i god till 100% för att spelbutiken är en seriös försäljare. Hur mycket du nu än vill lita på någon random över internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, för mig kan allt inte bara fungera. -_-:)

Har skaffat ett bluetooth headset som fungerade fram tills idag.

Det fungerar på/med min telefon när jag provar.

När jag söker/ansluter det till playstation så hittas det. Men det indikerar inte alls något ljud. Tex i ljudinställningar där man ställer in volym så finns en stapel som rör sig när man pratar. Den är helt svart.

Fan vad skall jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, för mig kan allt inte bara fungera. :):D

Har skaffat ett bluetooth headset som fungerade fram tills idag.

Det fungerar på/med min telefon när jag provar.

När jag söker/ansluter det till playstation så hittas det. Men det indikerar inte alls något ljud. Tex i ljudinställningar där man ställer in volym så finns en stapel som rör sig när man pratar. Den är helt svart.

Fan vad skall jag göra?

Hade inte du problem med ljudet? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor