Lajnux Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Någon som skulle kunna tipsa på spel med lång livslängd? Alla tips är välkomna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Någon som skulle kunna tipsa på spel med lång livslängd? Alla tips är välkomna. RDR, utan tvekan det spel som jag spelat längst bortsett från Fallout 3 <3 <3 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 RDR, utan tvekan det spel som jag spelat längst bortsett från Fallout 3 <3 <3 <3Har RDR till PS3 och Fallout 3 till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Har RDR till PS3 och Fallout 3 till PC. Köp tetris då. Du kan spela det flera dagar i sträck. Omöjligt att klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Någon som skulle kunna tipsa på spel med lång livslängd? Alla tips är välkomna. Har du Oblivion? Det måste vara det spelet som jag har allra flest timmar på till PS3. Ta GOTY-versionen så får du ju de två expansionerna också. Jag kan säga att jag inte har börjat på de två expansionerna än, inte heller har jag gjort några main quests. Ändå är jag nära 200 timmar på ena (!) profilen. Fast jag antar att du redan har spelat Oblivion, på PC om inte annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Har du Oblivion? Det måste vara det spelet som jag har allra flest timmar på till PS3. Ta GOTY-versionen så får du ju de två expansionerna också. Jag kan säga att jag inte har börjat på de två expansionerna än, inte heller har jag gjort några main quests. Ändå är jag nära 200 timmar på ena (!) profilen. Fast jag antar att du redan har spelat Oblivion, på PC om inte annat? Lirat runt 100 timmar på PC. Härligt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Lirat runt 100 timmar på PC. Härligt spel! Okej, då ska jag gå igenom min lilla PS3-samling och se om det finns något spel som är "oändligt". Brb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Är spelbutiken säkert? Någon som har beställt där ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Är spelbutiken säkert? Någon som har beställt där ifrån? http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=2355 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Är spelbutiken säkert? Någon som har beställt där ifrån? Hehe, jag skapade en tråd för ett tag sedan med samma fråga, då visade Lajnux att det var säkert genom att beställa ett spel åt mig. Nu har jag ett konto där, som jag har köpt ett tiotals spel med ungefär. Jag kan gå i god till 100% för att spelbutiken är en seriös försäljare. Hur mycket du nu än vill lita på någon random över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Är spelbutiken säkert? Någon som har beställt där ifrån? Har beställt mina 3 senaste spel därifrån Fina priser och snabb frakt. rekommenderas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Jag beställde mitt ps3 därifrån till och med. Har även beställt en hel del spel och litar till 100% på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Snabbt svar uppskattas då jag ska köpa det om 30 minuter. Jabra BT2080 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=458910 funkar det till PS3? Lättare: Funkar alla headset till ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Snabbt svar uppskattas då jag ska köpa det om 30 minuter. Jabra BT2080 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=458910 funkar det till PS3? Lättare: Funkar alla headset till ps3? Efter en snabb googling, så kan jag konstatera att det ska funka. De flesta BlueTooth-headset funkar till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Efter en snabb googling, så kan jag konstatera att det ska funka. De flesta BlueTooth-headset funkar till PS3. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Om man vill komma i kontakt med ansvariga för PSN, vart vänder man sig då? Tex vill lämna ett klagomål rörande psn-namn och/eller beteende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 (redigerad) Om man vill komma i kontakt med ansvariga för PSN, vart vänder man sig då? Tex vill lämna ett klagomål rörande psn-namn och/eller beteende http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=218 Inte säker dock. Vad är det om? Redigerad 23 juli, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Om man vill komma i kontakt med ansvariga för PSN, vart vänder man sig då? Tex vill lämna ett klagomål rörande psn-namn och/eller beteende Kan man inte bara rapportera en person direkt i PS3an? Har inte haft min inkopplad på några månader så har ingen koll längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Okej, för mig kan allt inte bara fungera. Har skaffat ett bluetooth headset som fungerade fram tills idag. Det fungerar på/med min telefon när jag provar. När jag söker/ansluter det till playstation så hittas det. Men det indikerar inte alls något ljud. Tex i ljudinställningar där man ställer in volym så finns en stapel som rör sig när man pratar. Den är helt svart. Fan vad skall jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Okej, för mig kan allt inte bara fungera. Har skaffat ett bluetooth headset som fungerade fram tills idag. Det fungerar på/med min telefon när jag provar. När jag söker/ansluter det till playstation så hittas det. Men det indikerar inte alls något ljud. Tex i ljudinställningar där man ställer in volym så finns en stapel som rör sig när man pratar. Den är helt svart. Fan vad skall jag göra? Hade inte du problem med ljudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts