Jojje Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 (redigerad) När köpte du din ps3:a? begagnad på tradera i... maj tror jag. förra ägaren hade haft den sen 2007 Redigerad 8 juni, 2010 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 begagnad på tradera i... maj tror jag. förra ägaren hade haft den sen 2007 Då har du garanti kvar. 3 år är det som gäller. Har du kvittot kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 (redigerad) Köpte mitt första spel till PS3 idag Skate 3 blev det Edit: varför är oftast playstation 3s spel ca 100 kr billigare än vad xboxs är :S Redigerad 17 juni, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Playstation Plus kommer lanseras i slutet av denna månad och i Europa så kommer alla som väljer en one-year subscription få ladda ner LittleBigPlanet som en kostnadsfri bonus. Lär mer om Plus här. Någon som är sugen på Plus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Playstation Plus kommer lanseras i slutet av denna månad och i Europa så kommer alla som väljer en one-year subscription få ladda ner LittleBigPlanet som en kostnadsfri bonus. Lär mer om Plus här. Någon som är sugen på Plus? Är lite sugen men det beror helt på vad det kommer att kosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Playstation Plus kommer lanseras i slutet av denna månad och i Europa så kommer alla som väljer en one-year subscription få ladda ner LittleBigPlanet som en kostnadsfri bonus. Lär mer om Plus här. Någon som är sugen på Plus? Va? Vad är Playstation plus??? Ja, jag köper nog det. Är det du LBP du vill åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Är lite sugen men det beror helt på vad det kommer att kosta. It will cost you $18 for three months, or $50 for a year’s subscription. As a bonus incentive, those of you who do subscibe will get three months for free. http://www.product-reviews.net/2010/06/15/...te-and-details/ Va? Vad är Playstation plus??? Ja, jag köper nog det. Är det du LBP du vill åt? Kolla mina länkar eller googla själv. Nej, jag köpte LBP på releasedagen. Undrade bara om folk var intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Playstation Plus är uselt, man får visserligen gratis spel varje månad men när man slutar subscribe på Plus så kan man inte längre spela spelen man fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Playstation Plus är uselt, man får visserligen gratis spel varje månad men när man slutar subscribe på Plus så kan man inte längre spela spelen man fått. Sen är inte 50$(387,75kr) så mycket att betala för ett helt år heller. Eller 18$(139,59kr) för tre månader. Vad är det som gör det uselt? Det handlar inte bara om gratis spel, utan även invites till closed betas, rabatter, exklusivt material på Playstation Store med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 (redigerad) Vill ha faktorn är hög (stor?) http://www.youtube.com/watch?v=_10OWNsZhTQ och detta är bara prologen som släpptes för 3 år sen funderar på o köpa prologen kostar typ 250 kr bara Edit: beställde nu kosta bara 200 med frakt så de va inte så farligt Redigerad 26 juni, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 (redigerad) Urgh, känner att min PS3 dör lite smått dag för dag. Har inte skaffat nåt nytt retail-spel sedan Fallout 3 vid nyår och utan PSN-uppkoppling (snarare senaste FW) sedan två och en halv månad finns det varken möjlighet att leta nya PSN-spel, spela online eller ens jaga troféer för förströelsens skull. Kommer nog beställa Uncharted 2 idag nu när det äntligen är billigt, och så kanske jag slänger med en Unreal Tournament 3 också så den stackars ägaren kan få tillbaka det http://www.youtube.com/watch?v=DApEj_9AS-g 7:49: "So, when I started with the PS3, I was like, 'I don't want this scene to be like the iPhone scene, I'm not gonna release - you know, I'm not Dark_Alex, I'm not gonna release a nice, easy custom firmware that everyone can install to...' - I broke this system on a cool, theoretical level and you know, someone can step up and-uh, figure the rest out." = Ingen CFW än på ett tag = fuck it, I'm going OFW. Redigerad 28 juni, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Kommer nog beställa Uncharted 2 idag nu när det äntligen är billigt, och så kanske jag slänger med en Unreal Tournament 3 också så den stackars ägaren kan få tillbaka det Haha, det är inte precis så att jag har saknat det, jag har ju ett spel som ligger ospelat i min hylla, och så håller jag på med två spel samtidigt nu. Där det ena är halvfärdigt och det andra är nypåbörjat. Så jag har lite att stå i spelmässigt sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Kommer nog beställa Uncharted 2 idag nu när det äntligen är billigt, och så kanske jag slänger med en Unreal Tournament 3 också så den stackars ägaren kan få tillbaka det Vart har du hittat det billigt? eller är det platinum du tittat på? har nämligen precis som dig lånat ett spel, i det här fallet uncharted 2 och man skulle väl passa på att köpa det så man också kan lämna tillbaka det gamla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Vart har du hittat det billigt? eller är det platinum du tittat på? har nämligen precis som dig lånat ett spel, i det här fallet uncharted 2 och man skulle väl passa på att köpa det så man också kan lämna tillbaka det gamla . http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=375781 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Köpte A Bug's Life PS1 Classic till min Ps3 ! Fyfan vilka minnen man får av det! Underbart! Hoppas de kommer släppa spelet Croc: Legend of Gobbos som PS1 classic snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Köpte A Bug's Life PS1 Classic till min Ps3 ! Fyfan vilka minnen man får av det! Underbart! Hoppas de kommer släppa spelet Croc: Legend of Gobbos som PS1 classic snart! Jag äger både A Bugs Life och Croc. Grymma spel, men jag tror att inte att jag att skulle vilja spela dem idag. Själv har varit sugen på att köpa Herkules. Mitt första playstation-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Själv har varit sugen på att köpa Herkules. Mitt första playstation-spel. Finns det på PSN!? Varvade det spelet otroligt många gånger som liten knatte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 (redigerad) Finns det på PSN!? Varvade det spelet otroligt många gånger som liten knatte! Japp. Kostar 45kr har jag för mig. Vet inte hur många gånger jag klarade ut det, men kul var det iallafall. Edit: 59kr Redigerad 28 juni, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Constructor (PS1) för 20 spänn, jag tänker inte fråga om det är värt det utan snarare om det är kul? Hittade Tales of Monkey Island också, 165 spänn är inte mycket men hur lång speltid är det? Och är det nån som vill skaffa Age of Booty? Jag diggar spelet skarpt men som alltid är det ju roligare med svenska spelare. Nån som är intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 3.40 ska släppas snart. Kanske redan imorgon(idag) med tanke på lanseringen av Plus? Efterssom jag inte orkar summera just nu, så ger jag er två länkar: Joystiq Playstation Blog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts