Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Playstation Plus kommer lanseras i slutet av denna månad och i Europa så kommer alla som väljer en one-year subscription få ladda ner LittleBigPlanet som en kostnadsfri bonus.

Lär mer om Plus här.

Någon som är sugen på Plus?

Är lite sugen men det beror helt på vad det kommer att kosta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Playstation Plus kommer lanseras i slutet av denna månad och i Europa så kommer alla som väljer en one-year subscription få ladda ner LittleBigPlanet som en kostnadsfri bonus.

Lär mer om Plus här.

Någon som är sugen på Plus?

Va? Vad är Playstation plus???

Ja, jag köper nog det. Är det du LBP du vill åt? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lite sugen men det beror helt på vad det kommer att kosta.

It will cost you $18 for three months, or $50 for a year’s subscription. As a bonus incentive, those of you who do subscibe will get three months for free.

http://www.product-reviews.net/2010/06/15/...te-and-details/

Va? Vad är Playstation plus???

Ja, jag köper nog det. Är det du LBP du vill åt? :P

Kolla mina länkar eller googla själv.

Nej, jag köpte LBP på releasedagen. Undrade bara om folk var intresserade. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Playstation Plus är uselt, man får visserligen gratis spel varje månad men när man slutar subscribe på Plus så kan man inte längre spela spelen man fått.

Sen är inte 50$(387,75kr) så mycket att betala för ett helt år heller. Eller 18$(139,59kr) för tre månader.

Vad är det som gör det uselt? Det handlar inte bara om gratis spel, utan även invites till closed betas, rabatter, exklusivt material på Playstation Store med mera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Urgh, känner att min PS3 dör lite smått dag för dag. Har inte skaffat nåt nytt retail-spel sedan Fallout 3 vid nyår och utan PSN-uppkoppling (snarare senaste FW) sedan två och en halv månad finns det varken möjlighet att leta nya PSN-spel, spela online eller ens jaga troféer för förströelsens skull.

Kommer nog beställa Uncharted 2 idag nu när det äntligen är billigt, och så kanske jag slänger med en Unreal Tournament 3 också så den stackars ägaren kan få tillbaka det :)

http://www.youtube.com/watch?v=DApEj_9AS-g

7:49:

"So, when I started with the PS3, I was like, 'I don't want this scene to be like the iPhone scene, I'm not gonna release - you know, I'm not Dark_Alex, I'm not gonna release a nice, easy custom firmware that everyone can install to...' - I broke this system on a cool, theoretical level and you know, someone can step up and-uh, figure the rest out."

= Ingen CFW än på ett tag = fuck it, I'm going OFW. :blink:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer nog beställa Uncharted 2 idag nu när det äntligen är billigt, och så kanske jag slänger med en Unreal Tournament 3 också så den stackars ägaren kan få tillbaka det :)

Haha, det är inte precis så att jag har saknat det, jag har ju ett spel som ligger ospelat i min hylla, och så håller jag på med två spel samtidigt nu. Där det ena är halvfärdigt och det andra är nypåbörjat. :D

Så jag har lite att stå i spelmässigt sett. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart har du hittat det billigt? eller är det platinum du tittat på? har nämligen precis som dig lånat ett spel, i det här fallet uncharted 2 och man skulle väl passa på att köpa det så man också kan lämna tillbaka det gamla :blink:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte A Bug's Life PS1 Classic till min Ps3 ! :blink: Fyfan vilka minnen man får av det! Underbart! :D

Hoppas de kommer släppa spelet Croc: Legend of Gobbos som PS1 classic snart! :)

Jag äger både A Bugs Life och Croc. Grymma spel, men jag tror att inte att jag att skulle vilja spela dem idag.

Själv har varit sugen på att köpa Herkules. Mitt första playstation-spel. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Constructor (PS1) för 20 spänn, jag tänker inte fråga om det är värt det utan snarare om det är kul?

Hittade Tales of Monkey Island också, 165 spänn är inte mycket men hur lång speltid är det?

Och är det nån som vill skaffa Age of Booty? Jag diggar spelet skarpt men som alltid är det ju roligare med svenska spelare. Nån som är intresserad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor