Pixiegnom Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Gillar spel där man hoppar runt och så. Storyn på demot var därimot anus. Jag menade inte att spelet är dåligt. Jag äger det själv och gillar det starkt, men demot är däremot väldigt dåligt och man får en rätt dålig bild av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Jag äger det själv och gillar det starkt Det märks inte på dina % i spelet... //En inFamous platinum vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Det märks inte på dina % i spelet... //En inFamous platinum vinnare. Men palla trophies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Men palla trophies. Du kan inte vara en quieter Mr "cant win dont try" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Du kan inte vara en quieter Mr "cant win dont try" Jag har platinum i Uncharted och Uncharted 2 och den enda anledningen att jag har det är för att man faktiskt belönas i spelet. I de flesta andra spel så är troféerna helt värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Det märks inte på dina % i spelet... //En inFamous platinum vinnare. Alla köper inte spel bara för att få mer troféer på sitt konto vet du Vice. Tro det eller ej, så finns det faktiskt folk som köper spel bara för att få spela själva spelet och ger blanka fan i troféer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Alla köper inte spel bara för att få mer troféer på sitt konto vet du Vice. Tro det eller ej, så finns det faktiskt folk som köper spel bara för att få spela själva spelet och ger blanka fan i troféer. precis, jag har aldrig någonsin brytt mig ett skit om troféer, spelar SPELET för spelets skull får jag troféer någon gång så är de väl lite skoj, men skulle aldrig sträva efter ngt sånt.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 Kan vara ett kul tidsfördriv o försöka få alla troféer på ett spel efter man klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 precis, jag har aldrig någonsin brytt mig ett skit om troféer, spelar SPELET för spelets skull får jag troféer någon gång så är de väl lite skoj, men skulle aldrig sträva efter ngt sånt.. ? DU har precis fått ditt Playstation 3 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 Jag spelar först ett spel klart till slutet, sen kör jag igenom det igen och sveper alla trophies, som jag gjorde med Heavy Rain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 Jag spelar först ett spel klart till slutet, sen kör jag igenom det igen och sveper alla trophies, som jag gjorde med Heavy Rain. Oftast jag med. Men ibland finsn det trofeer som kräver ett helt genom gång av spel, och då är det bättre att ta det första gången så du slipper spela hela spelet igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Are Sony PS3 owners getting a refund over the whole Other OS fiasco? That's what the law firm of Mieselman, Denlea, Packman, Carton & Eberz P.C. says. The law firm, representing plaintiff Anthony Ventura, filed a class action law suit against Sony over the removal of the PS3's Other OS feature back in late April. We haven't heard anything from Sony yet, but a report on the firm's website says: Because Sony failed to defend its intentions in court, the judge decided that Sony will have to pay every PS3 owner, who bought his PS3 before March 27, 2010, a refund of 50% of the price when purchased. Sony will reportedly be giving out refunds to registered PS3 owners at E3. The firm says further details will also be posted soon. http://www.qj.net/qjnet/news/sony-giving-o...os-removal.html Fy faen, vad najs om man skulle få de pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 http://www.qj.net/qjnet/news/sony-giving-o...os-removal.html Fy faen, vad najs om man skulle få de pengarna. Fast, ne. Det är en dålig deal för Sony och det här kanske leder till att de inte har råd att utveckla lika bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Fast, ne. Det är en dålig deal för Sony och det här kanske leder till att de inte har råd att utveckla lika bra spel. Det blev ett dyrt misstag och de har förhoppningsvis lärt sig en läxa. Jag har lite svårt att tycka synd om dem just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Fast, ne. Det är en dålig deal för Sony och det här kanske leder till att de inte har råd att utveckla lika bra spel. Pfft, inga problem för Sony. Så stora bolag får dessutom alltid lån av regeringarna om de skulle komma i knipa. Kolla på saab affären tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 (redigerad) blargh har fått YLOD igen. har som tur garanti. när jag får tillbaka den så säljer jag den och köper en slim istället. börjar bli trött nu. för helvete man ska väl kunna spela på den utan att behöva oroa sig för att den ska sprängas eller nått Redigerad 7 juni, 2010 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 blargh har fått YLOD igen. har som tur garanti. när jag får tillbaka den så säljer jag den och köper en slim istället. börjar bli trött nu. för helvete man ska väl kunna spela på den utan att behöva oroa sig för att den ska sprängas eller nått Var det du som lät en privatperson laga den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Köpte Battlefield: Bad Company 2 igår. :) Har tjänat lite trophies och sånt gos, men jag har inte vågat på mig multiplayern. (: Någon annan som lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Var det du som lät en privatperson laga den? fanns ingen garanti så, fanns inte mycket till val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 fanns ingen garanti så, fanns inte mycket till val När köpte du din ps3:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts