Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Det märks inte på dina % i spelet... ^_^

//En inFamous platinum vinnare. :D

Alla köper inte spel bara för att få mer troféer på sitt konto vet du Vice. Tro det eller ej, så finns det faktiskt folk som köper spel bara för att få spela själva spelet och ger blanka fan i troféer. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla köper inte spel bara för att få mer troféer på sitt konto vet du Vice. Tro det eller ej, så finns det faktiskt folk som köper spel bara för att få spela själva spelet och ger blanka fan i troféer. :D

precis, jag har aldrig någonsin brytt mig ett skit om troféer, spelar SPELET för spelets skull :lol: får jag troféer någon gång så är de väl lite skoj, men skulle aldrig sträva efter ngt sånt.. ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar först ett spel klart till slutet, sen kör jag igenom det igen och sveper alla trophies, som jag gjorde med Heavy Rain.

Oftast jag med. Men ibland finsn det trofeer som kräver ett helt genom gång av spel, och då är det bättre att ta det första gången så du slipper spela hela spelet igen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Are Sony PS3 owners getting a refund over the whole Other OS fiasco? That's what the law firm of Mieselman, Denlea, Packman, Carton & Eberz P.C. says.

The law firm, representing plaintiff Anthony Ventura, filed a class action law suit against Sony over the removal of the PS3's Other OS feature back in late April. We haven't heard anything from Sony yet, but a report on the firm's website says:

Because Sony failed to defend its intentions in court, the judge decided that Sony will have to pay every PS3 owner, who bought his PS3 before March 27, 2010, a refund of 50% of the price when purchased.

Sony will reportedly be giving out refunds to registered PS3 owners at E3. The firm says further details will also be posted soon.

http://www.qj.net/qjnet/news/sony-giving-o...os-removal.html

Fy faen, vad najs om man skulle få de pengarna. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast, ne. Det är en dålig deal för Sony och det här kanske leder till att de inte har råd att utveckla lika bra spel.

Pfft, inga problem för Sony. Så stora bolag får dessutom alltid lån av regeringarna om de skulle komma i knipa.

Kolla på saab affären tex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

blargh har fått YLOD igen. har som tur garanti. när jag får tillbaka den så säljer jag den och köper en slim istället. börjar bli trött nu. för helvete man ska väl kunna spela på den utan att behöva oroa sig för att den ska sprängas eller nått

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

blargh har fått YLOD igen. har som tur garanti. när jag får tillbaka den så säljer jag den och köper en slim istället. börjar bli trött nu. för helvete man ska väl kunna spela på den utan att behöva oroa sig för att den ska sprängas eller nått

Var det du som lät en privatperson laga den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor