Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Njae, det är i USA.

För Europa är det onsdag som gäller. :P

Det var din post jag gick efter. ;)

Glöm inte att Playstation Store uppdateras på tisdagar från och med idag

Edit: Eller oj, PSN och Playstation Store kanske inte innebär samma saker?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Home-betan läggs ner i December

http://www.qj.net/qjnet/news/home-beta-to-...s-december.html

Jag kan klistra in vad jag skrev på QJ:

Great

Now that it?s ending its beta phase, let?s make Home useful and not a complete waste of time and money while we?re at it.1 in 3 uses Home regularly. That says nothing more than that 2 in 3 would never touch the damn thing again, even with a stick. It?s a complete waste of time which hasn?t fulfilled any usefulness in its entire lifetime.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Home-betan läggs ner i December

http://www.qj.net/qjnet/news/home-beta-to-...s-december.html

Jag kan klistra in vad jag skrev på QJ:

Gött att det äntligen bytts ut mot fullversionen. Sjukt fett. är ofta där, lfera gånger i veckan. Du borde leva som du lär och testa det ordentligt innan du yttrar dig. Din 20 minuters trial räknas inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag inte gillar med Home är att behöva ladda ner alla locations. ;)

Ah, det måste du inte. Jag har inte alla platserna, och det tar inte så mycket plats ändå. Jag har sjukt mycket spelsaves och hela home och jag har mycket plats kvar.

Ps: Pm. VIKTIGT pm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gött att det äntligen bytts ut mot fullversionen. Sjukt fett. är ofta där, lfera gånger i veckan. Du borde leva som du lär och testa det ordentligt innan du yttrar dig. Din 20 minuters trial räknas inte...

Har testat 10 gånger, minst en timme i taget, med flera månaders mellanrum för att det ska hinna dyka upp nåt. Det har aldrig funnits nåt att ha, och inte ens när jag försökt hooka med nån har vi kunnat hitta varannan trots att vi stod på samma ställe.

Home ÄR skit, det är bara synd att du inte fattat det än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har testat 10 gånger, minst en timme i taget, med flera månaders mellanrum för att det ska hinna dyka upp nåt. Det har aldrig funnits nåt att ha, och inte ens när jag försökt hooka med nån har vi kunnat hitta varannan trots att vi stod på samma ställe.

tror det är olika för alla. De gånger jag använt det för att jag inte orkat spela något vanligt spel har det varit riktigt kul att lira några småspel o sådär faktiskt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer nya områden c:a var annan månad. Vilket är ganska ofta. På de olika områdena finns det mycket att göra. Sjukt många uppdrag och spel där man får olika saker efter att man klarat den.

Så det finns att göra medans man väntar på nya områden.

Håller med dig att det sög våta sockrar när man skulle hitta varandra, i början. Man dök upp en bra bit ifrån varandra.

Nu är det fixat och när man går till en kompis kommer man så nära att man kan tro att man är siamesisktvilling.

Mycket har förbättras det senaste halvåret, det uppdateras oftare nu. Home börjar bli riktigt stort.

Just nu väntar vi på nya home square, som skall släppas... juni, tror jag. Skall bli spännande.

Finns olika klubbar som man kan gå med i, och vinna riktiga spel. Nästa tävling är tex nu i början på juni. Sist vann jag ett ps3 spel, har även fått ett ps2 spel.

Nä, prova det igen Henki. Kan möta dig där och hjälpa dig fixa lite grejer till din lägenhet. =)

Eller så kan vi spela lite airhockey och snacka lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, prova det igen Henki. Kan möta dig där och hjälpa dig fixa lite grejer till din lägenhet. =)

Eller så kan vi spela lite airhockey och snacka lite.

Jag är inte den som är den, jag kan definitivt tänka mig kolla igen så får du personligen visa vad som är nåt att ha. Det enda intryck jag fått av varje testning är att menysystemet är sjukt störande, att laddningstiderna är långa och att det enda man kan göra är att... gå runt. Inget mer. Alla tevetrailers, fullängdsfilmer, spelhörnor, taktikplatser och allt annat de hypat har aldrig dykt upp när jag letat. Och Red Bull Racing? Vi kom till bryggan och sen hände inget mer.

Just nu väntar jag fortfarande på Geohots release av hans CFW, det är därför jag inte loggat in (uppdaterat från 3.15) på två månader. Börjar bli rejält segt att varken kunna tanka nya demos eller spela mina egna spel online.

Och sen vill jag ha Uncharted 2 och Heavy Rain också, men båda kostar ju fortfarande 550 jädra spänn var man än letar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen vill jag ha Uncharted 2 och Heavy Rain också, men båda kostar ju fortfarande 550 jädra spänn var man än letar. :D

Som Pixiegnom sade så finns det för 268kr på Spelbutiken...

Det jag skulle rekommendera är att alltid kolla Prisjakt först, då vet man alltid var det billigaste finns någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har laddat ner inFamous demo, riktigt kul faktiskt. :D

Men vad är detta för jäkla skit tänker man när hela skiten är på franska..?

Hur ändrar man språk? ^_^

Ändra systemspråk till engelska, tror jag ska funka. :P

Edit: Och föresten, så är demot dåligt..

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor