Logiken Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Det håller jag inte med om! Skulle aldrig kunna rekommendera Oblivion.. Vad är det med Oblivion du inte gillar? Motivera gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Oblivion är kul om man spelar det på rätt sätt. Har faktiskt börjat spela det igen och igår så bemästrade jag både Heavy Armor och Blocking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 (redigerad) Vad är det med Oblivion du inte gillar? Motivera gärna. Oj, om jag nu kom ihåg anledningarna. Satt och diskuterade det med några polare och vi var väldigt överens om vad vi tyckte om spelet. Nu var det så länge sen jag spelade så det är lite svårt att minnas, men jag minns att jag verkligen försökte spela det, jag gav det chans på chans men sen var jag less så jag avinstallerade det. Själva genren älskar jag, men just det spelet gillare jag inte. Redigerad 27 april, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Jag älskar att utvecka min karaktär och bara ge mig ut i någon riktning och äventyra! Tröttnar aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Oj, om jag nu kom ihåg anledningarna. Satt och diskuterade det med några polare och vi var väldigt överens om vad vi tyckte om spelet. Nu var det så länge sen jag spelade så det är lite svårt att minnas, men jag minns att jag verkligen försökte spela det, jag gav det chans på chans men sen var jag less så jag avinstallerade det. Själva genren älskar jag, men just det spelet gillare jag inte. Håller med dig. Spelade det och tröttnade fett snabbt. Men jag gav det kanske inte tillräckligt med tid. Men jag kände direkt att det var kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Håller med dig. Spelade det och tröttnade fett snabbt. Men jag gav det kanske inte tillräckligt med tid. Men jag kände direkt att det var kass. Sitt i 6 timmar och bara lev dig in i världen så får du själv se hur skoj det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) Sitt i 6 timmar och bara lev dig in i världen så får du själv se hur skoj det är! Ett bra spel ska inte behöva 6 timmars dötid för att man ska lära sig tycka om det.. Redigerad 28 april, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Ett bra spel ska inte behöva 6 timmars dötid för att man ska lära sig tycka om det.. Tror du missförstod nu. Oblivion är ett rollspel och det är därför viktigt att verkligen leva sig in i rollen samt världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Tror du missförstod nu. Oblivion är ett rollspel och det är därför viktigt att verkligen leva sig in i rollen samt världen. Ja visst, jag har spelat många bra rollspel, och då fick jag direkt en känsla av att det här är verkligen hur kul som helst! Men smaken är som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Tror fan att jag fick YLOD precis. Köpte den på tradera så jag har e-mailat snubben jag köpte den av, och enligt hans hemsida sysslar han med att byta ut laserläsare på PS3or och sådant. Han kan möjligen åtgärda det. Fick inget kvitto av han när jag köpte det dfgjffgh jag som beställt heavy rain och infamous igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Tror fan att jag fick YLOD precis. Köpte den på tradera så jag har e-mailat snubben jag köpte den av, och enligt hans hemsida sysslar han med att byta ut laserläsare på PS3or och sådant. Han kan möjligen åtgärda det. Fick inget kvitto av han när jag köpte det dfgjffgh jag som beställt heavy rain och infamous igår Trist, trist. Vilken modell är det du har? Ooh, btw... Glöm inte att Playstation Store uppdateras på tisdagar från och med idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Glöm inte att Playstation Store uppdateras på tisdagar från och med idag Vad innebär det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 (redigerad) Trist, trist. Vilken modell är det du har? Bakåtkompatibla 60giggarn. Hade tänkt köpa MGS3 och köra den men om allt går åt helvete får jag väl köpa nån Slim eller nåt och skita i PS2-spel Redigerad 4 maj, 2010 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Tror fan att jag fick YLOD precis. Köpte den på tradera så jag har e-mailat snubben jag köpte den av, och enligt hans hemsida sysslar han med att byta ut laserläsare på PS3or och sådant. Han kan möjligen åtgärda det. Fick inget kvitto av han när jag köpte det dfgjffgh jag som beställt heavy rain och infamous igår Han kanske medvetet sålde dig ett trasigt PS3 så att hans reparationsföretag ska tjäna pengar? Konspirationsteori Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Han kanske medvetet sålde dig ett trasigt PS3 så att hans reparationsföretag ska tjäna pengar? Konspirationsteori det vetja fan. mycket möjligt. börjar kanske tro det lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 det vetja fan. mycket möjligt. börjar kanske tro det lite grann Om det skulle vara så så kan jag nästan lova att det är olagligt. Kan inte styrka det med någon lag, men det känns fan inte hederligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Om inget annat så kanske vi kan köpa en laserläsare själva och byta ut den.. farsan har fixat och byggt sin andel av TV-apparater, radios och datorer, så han vet vad han gör när det gäller elektronik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Om inget annat så kanske vi kan köpa en laserläsare själva och byta ut den.. farsan har fixat och byggt sin andel av TV-apparater, radios och datorer, så han vet vad han gör när det gäller elektronik Gör det! Då går fanskapets plan i kraset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Vad innebär det? Att det läggs till nya grejer(DLC, demos, media) i butiken. Förr har det alltid uppdaterats på torsdagar men nu är det tisdag som gäller. Bakåtkompatibla 60giggarn. Skönt att höra. Verkar som det mest är 60GB-modellen som får YLOD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Fick svar från han nu. Hej Det där låter ju inte alls så roligt. Jag köpte konsollen samma vecka som den hade Sverige release så det var 2007 så nån garanti finns tyvärr inte. Kvittot har jag inte kvar men jag skall höra med kompisen som jobbar på Game om de kan få fram det i sin dator kanske. Just YLOD felet vet jag att det finns butiker på nätet som lagar men inget som jag gör. Men jag skall höra med kompisen om hur det fungerar med det felet och Garanti och om han kan få fram kvittot Så det var tydligen inte YLOD som han åtgärdade... Då får vi väl hoppas att allt fixar sig. haha, fan, så jävla typiskt. imorgon kommer heavy rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts