felshoe Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Letar kontrollen efter PS3an även fast den är inkopplad? Angående att du inte får upp menyn, så kan det vara knepigt. Jag vet inte vad som hände när du försökte, men det är iallafall viktigt att starta>stänga av>hålla in så den startas och sedan stängs av>hålla in till två pip. Jag har för mig att jag såg någon video förut angående ditt problem, men jag kanske minns fel. Ja, jag förstår inte vad problemet är. Fungerade första gången som sagt, sedan gick det inte alls. Fast, första gången gick det inte heller i och för sig, bilden var knasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Prova ring support. Det är väl sista utvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Funkar rätt bra. Jag har inte fått triggers att fungera som triggers utan bara som knappar, plus att skak- och sixaxisfunktionerna nog inte kommer kunna fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 3.30 har släppts nu. 3D support för spel Möjlighet att sortera sina trophies. Uppdaterad Flash i webbläsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 3.30 har släppts nu. 3D support för spel Möjlighet att sortera sina trophies. Uppdaterad Flash i webbläsaren. Vaddå sortera sina trophies? Märkte inte jag att man kunde. Hur gör man d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Vaddå sortera sina trophies? Märkte inte jag att man kunde. Hur gör man d? Antar att han syftar på: När du går in på ett spel, ta vilken trophy som helst, tryck triangel, sen högst upp "sortera efter"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Uppdaterad Flash i webbläsaren. Äntligen! YouTube slutade fungera för ett tag sen, kanske funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Precis klarat GTA IV. Tips på nya spel till mitt kära ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Precis klarat GTA IV. Tips på nya spel till mitt kära ps3? skate 3 vilket film format gillar ps3 bäst¿ provat lite olika format och antingen så står det 'skadad data' eller så fryser bilden på random ställe i filmen kõr igenom usb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Precis klarat GTA IV. Tips på nya spel till mitt kära ps3? Fallout 3, Heavy rain, Bioshock 2, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Fallout 3, Heavy rain, Bioshock 2, Heavy Rain är det mest dystra spelet jag någonsin har sett. (Förlåt? ) Men jag funderar på Fallout 3. Thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Heavy Rain är det mest dystra spelet jag någonsin har sett. (Förlåt? ) Thx. Du har helt rätt. Hela spelet är grymt deprimerande. Men hur många deprimerande spel har du spelat? Det är det som gör det så j*vla bra. Stämningen, miljöerna, all dysterhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Precis klarat GTA IV. Tips på nya spel till mitt kära ps3? Uncharted 1 och 2, om du inte spelat dem innnan om du gillar bilspel så är Grid riktigt skojj synd att man inte kan spela splitscreen på det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Precis klarat GTA IV. Tips på nya spel till mitt kära ps3? Jag håller med eminem, Skate 3 verkar awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Skriver under på det Ferrari skrev, underbar spelserie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Nu kan jag starta konsolen och den fungerar i ett par sekunder innan bilden blir alldeles knasig. Det känns som att någonting är fel på hårdvaran, men jag vet inte vart jag kan lämna in den eller hur mycket det kommer kosta. Det suger, väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Nu kan jag starta konsolen och den fungerar i ett par sekunder innan bilden blir alldeles knasig. Det känns som att någonting är fel på hårdvaran, men jag vet inte vart jag kan lämna in den eller hur mycket det kommer kosta. Det suger, väldigt mycket. Har du lust att lägga upp en video på hur det ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Har du lust att lägga upp en video på hur det ser ut? Kanske kan lägga upp en video senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Heavy Rain är det mest dystra spelet jag någonsin har sett. (Förlåt? ) Men jag funderar på Fallout 3. Thx. När du kört FO3 så tipsar jag om Oblivion. Otroligt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 (redigerad) När du kört FO3 så tipsar jag om Oblivion. Otroligt kul! Det håller jag inte med om! Skulle aldrig kunna rekommendera Oblivion.. Redigerad 27 april, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts