Pixiegnom Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Får hem mitt ps3 slim 120 gb imöra och satt här nu och kolla på en unboxning video och märkte det att han inte fick med någon sån här "adapter" så att man kan koppla in allt i ett scart uttag. Har nämligen en fet tv på mitt rum så de finns ju bara scart uttag, och när jag köpte mitt xbox fick jag en sån adapter. hoppas ni fattar blev lite flummit Det följde med för mig iallafall. Fast det var ju 80GB-versionen. --- Geohot shows Other OS feature on PS3 FW 3.21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 :lol: Haha förstår inte hur det har blivit påslaget, misstänker min bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Får hem mitt ps3 slim 120 gb imöra och satt här nu och kolla på en unboxning video och märkte det att han inte fick med någon sån här "adapter" så att man kan koppla in allt i ett scart uttag. Har nämligen en fet tv på mitt rum så de finns ju bara scart uttag, och när jag köpte mitt xbox fick jag en sån adapter. hoppas ni fattar blev lite flummit Jag fick också med en sån när jag köpte mitt. Den gamla klassiska PS adaptern som stör mig eftersom att den inte har alla piggar.. Tror inte alla skulle användas i vilket fall som helst men det stör mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Nån som kan logga in? Får nått dns-fel!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 (redigerad) Nån som kan logga in? Får nått dns-fel!? Funkar för mig. Edit: Såg att du var online nu. Redigerad 8 april, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Fy fan va irreterande idag kan jag hämta ut mitt ps3 efter kl 4 men pappa börjar jobba 2 och slutar 12 och han har bilen -.- och kan fan inte ta den på cyklen och orkar inte bära då den är för tung.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 och kan fan inte ta den på cyklen och orkar inte bära då den är för tung.. Slim väger ju bara runt 3kg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Slim väger ju bara runt 3kg. är ganska lång härifrån jag ska hämta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 är ganska lång härifrån jag ska hämta den Bara ta med en påse eller en typ av träningsväska, problem solved . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Playstation store är nog de dummaste jag sett i hela mitt liv -.- Varför kunde man tex inte bara söka på enbart demos? eller mest nedladdade? och en annan grej som jag inte visste var att man var tvungen att installera allt? Resten var mycket bra trodde den var trasig när jag starta den den låt den typ inget tycker jag som är van vid xbox :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Playstation store är nog de dummaste jag sett i hela mitt liv -.- Varför kunde man tex inte bara söka på enbart demos? eller mest nedladdade? och en annan grej som jag inte visste var att man var tvungen att installera allt? Resten var mycket bra trodde den var trasig när jag starta den den låt den typ inget tycker jag som är van vid xbox :S Håller med om Playstation Store. Tyvär så är det bara den europeiska som är uppbyggd så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Håller med om Playstation Store. Tyvär så är det bara den europeiska som är uppbyggd så. Kan man använda den amerikanska på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Du kan ju alltid klicka på search och skriva "demo" så får du ju fram alla demos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Kan man använda den amerikanska på något sätt? Skapa ett amerikanskt konto. Man kan hitta demos där som inte finns på Europeiska. Dock så kan det bli problematiskt att köpa något där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 (redigerad) Hämtade min PS3 idag, körde lite The Darkness som följde med, lite Heavy Rain-demo och konfigurerade surrounded ordentligt. Väldigt trevlig maskin, väldigt smidigt XMB och gränssnitt. Ska ta och lämna in NHL08 på GameStop imorgon och köpa MGS4 Edit: Tycker att Hossan's affär skulle varit med i demot också, det är nog en av de bästa scenerna i spelet. Blev också pleasantly surprised när man kunde spela som NAHMAN JAYDAN, trodde att demot skulle sluta där i motellet. Fast det hade varit tråkigt och alltför kort antar jag Redigerad 8 april, 2010 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2010 Lite innan jul (tror jag) så släpptes det typ ett arcad/plattforms spel där man åkte i en farkost och sköt på "berg" och så kom de lava o vatten ... typ någon som känner igen de? kommer inte ihåg så mycket men kommer ihåg att det såg skit kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2010 Lite innan jul (tror jag) så släpptes det typ ett arcad/plattforms spel där man åkte i en farkost och sköt på "berg" och så kom de lava o vatten ... typ någon som känner igen de? kommer inte ihåg så mycket men kommer ihåg att det såg skit kul ut PixelJunk Shooter Kan passa på att rekomendera PixelJunk Monsters också, om du gillar tower defence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2010 PixelJunk Shooter Kan passa på att rekomendera PixelJunk Monsters också, om du gillar tower defence. Tack Tack ska titta på detta efter jag har tittat vad home är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2010 sry för dubbel post men fick ett lite irreterande problem nu. När jag stoppar i ett usb minne i ps3:n så upptäcker den det men vill inte visa innehållet. På usb minnet nu så har jag 2 biler (jpeg) och en film (avi) och den vil inte hitta något av de? tycker ju den ialla fall borde hitta jpeg filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2010 sry för dubbel post men fick ett lite irreterande problem nu. När jag stoppar i ett usb minne i ps3:n så upptäcker den det men vill inte visa innehållet. På usb minnet nu så har jag 2 biler (jpeg) och en film (avi) och den vil inte hitta något av de? tycker ju den ialla fall borde hitta jpeg filerna? Trekant>Visa alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts