Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Får hem mitt ps3 slim 120 gb imöra och satt här nu och kolla på en unboxning video och märkte det att han inte fick med någon sån här "adapter" så att man kan koppla in allt i ett scart uttag.

Har nämligen en fet tv på mitt rum så de finns ju bara scart uttag, och när jag köpte mitt xbox fick jag en sån adapter.

hoppas ni fattar blev lite flummit :naughty:

Det följde med för mig iallafall. Fast det var ju 80GB-versionen.

---

Geohot shows Other OS feature on PS3 FW 3.21

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får hem mitt ps3 slim 120 gb imöra och satt här nu och kolla på en unboxning video och märkte det att han inte fick med någon sån här "adapter" så att man kan koppla in allt i ett scart uttag.

Har nämligen en fet tv på mitt rum så de finns ju bara scart uttag, och när jag köpte mitt xbox fick jag en sån adapter.

hoppas ni fattar blev lite flummit :naughty:

Jag fick också med en sån när jag köpte mitt. Den gamla klassiska PS adaptern som stör mig eftersom att den inte har alla piggar.. Tror inte alla skulle användas i vilket fall som helst men det stör mig :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Playstation store är nog de dummaste jag sett i hela mitt liv -.- Varför kunde man tex inte bara söka på enbart demos? eller mest nedladdade?

och en annan grej som jag inte visste var att man var tvungen att installera allt?

Resten var mycket bra :D trodde den var trasig när jag starta den den låt den typ inget tycker jag som är van vid xbox :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Playstation store är nog de dummaste jag sett i hela mitt liv -.- Varför kunde man tex inte bara söka på enbart demos? eller mest nedladdade?

och en annan grej som jag inte visste var att man var tvungen att installera allt?

Resten var mycket bra :) trodde den var trasig när jag starta den den låt den typ inget tycker jag som är van vid xbox :S

Håller med om Playstation Store. Tyvär så är det bara den europeiska som är uppbyggd så. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hämtade min PS3 idag, körde lite The Darkness som följde med, lite Heavy Rain-demo och konfigurerade surrounded ordentligt.

Väldigt trevlig maskin, väldigt smidigt XMB och gränssnitt. Ska ta och lämna in NHL08 på GameStop imorgon och köpa MGS4

Edit: Tycker att Hossan's affär skulle varit med i demot också, det är nog en av de bästa scenerna i spelet. Blev också pleasantly surprised när man kunde spela som NAHMAN JAYDAN, trodde att demot skulle sluta där i motellet. Fast det hade varit tråkigt och alltför kort antar jag

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite innan jul (tror jag) så släpptes det typ ett arcad/plattforms spel där man åkte i en farkost och sköt på "berg" och så kom de lava o vatten ... typ någon som känner igen de? kommer inte ihåg så mycket men kommer ihåg att det såg skit kul ut :D

PixelJunk Shooter :)

Kan passa på att rekomendera PixelJunk Monsters också, om du gillar tower defence.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sry för dubbel post men fick ett lite irreterande problem nu.

När jag stoppar i ett usb minne i ps3:n så upptäcker den det men vill inte visa innehållet. På usb minnet nu så har jag 2 biler (jpeg) och en film (avi) och den vil inte hitta något av de? tycker ju den ialla fall borde hitta jpeg filerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sry för dubbel post men fick ett lite irreterande problem nu.

När jag stoppar i ett usb minne i ps3:n så upptäcker den det men vill inte visa innehållet. På usb minnet nu så har jag 2 biler (jpeg) och en film (avi) och den vil inte hitta något av de? tycker ju den ialla fall borde hitta jpeg filerna?

Trekant>Visa alla

Länk till kommentar
Dela på andra sidor