Pixiegnom Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Shuu. Jag har en PS2 med 2 minneskort, 1 kontroll samt cirka 40 spel (De flesta är stora titlar som GTA, Tekken, God of war etc) som jag vill bli av med, vad tycker ni jag ska göra med det? Finns det fortfarande någon butik där man kan lämna in sina spel? Jag vet att man kunde göra det på Webhallen för ett visst antal år sen. Även GAME tog i mot begagnade spel men de betalade dock inte lika mycket. Det är väl GAME som gäller. Men det lönar sig mest om du ska byta in mot något, då du får mindre om du väljer att ta kontanter istället för presentkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Home sweet home. Tekken Arcade Machine woot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Home sweet home. Tekken Arcade Machine woot Var fick du spelmaskinen (arkad) ifrån? Tycker jag har tagit allt man kan få i home? Har du pröjsat för den? Jag skall ta foton på mina hus och saker idag. Kommer upp foton om 2 timmar. Vi får fortsätta här så inte nån blir sur för OT. =) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...0&start=180 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Hur hämtar man foto tagna i Home som ligger på PS3 hårddisken? Med hjälp av PMS? Jag ser bara vad jag har på datorn, inte tvärt om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Hur hämtar man foto tagna i Home som ligger på PS3 hårddisken? Med hjälp av PMS? Jag ser bara vad jag har på datorn, inte tvärt om? Varför inte bara trycka in ett USB-minne i PS3an och föra över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Varför inte bara trycka in ett USB-minne i PS3an och föra över? Har inget. Och det jag hade funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Var fick du spelmaskinen (arkad) ifrån? Tycker jag har tagit allt man kan få i home? Har du pröjsat för den? Jag skall ta foton på mina hus och saker idag. Kommer upp foton om 2 timmar. Vi får fortsätta här så inte nån blir sur för OT. =) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...0&start=180 Fick den och lite andra grejer från Tekken 6, när man kör storyn så får man rewards Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 FUCKIN' A!!!! http://www.haxnetwork.net/showthread.php?t=11834 Loggade just in på PSN med min gamla 3.15-firmware, och har fortfarande möjlighet till Linux och emulatorer, tills vidare. Måste egentligen skaffa en ny hårddisk innan jag kan utnyttja Linux men ändå - fuck you Sony! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Fan om jag inte minns helt fel så läste jag att Sony var stolta över att kunna erbjuda möjligheten att ha annat OS på PS3:an när jag läste runt om konsolen inför köp. Att då ta bort möjligheten känns ju konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Fan om jag inte minns helt fel så läste jag att Sony var stolta över att kunna erbjuda möjligheten att ha annat OS på PS3:an när jag läste runt om konsolen inför köp. Att då ta bort möjligheten känns ju konstigt. Mycket. Men det var nåt värdelöst hack som kom upp för tre månader sen och eftersom de vill kunna fortsätta säga att deras konsol aldrig blivit hackad så låser de Linux Ställ in 67.202.81.137 som primär DNS så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Fanmin kontroll har gått sönder tror jag. Ibland står bara gubben (skate 2) och snurrar fast jag inte ens rör den. Tror ni det kan ha fastnat någonting inuti som gör så att det blir så? för det funkar prima ibland sen helt plötsligt börjar den flippa. Hur fungerar spakarna? är det som den gamla hederliga kulan i de gamla mössen, känns som det är ungefär samma problem som när något fastnade som gjorde att pekaren hoppade åt alla möjliga håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Fanmin kontroll har gått sönder tror jag. Ibland står bara gubben (skate 2) och snurrar fast jag inte ens rör den. Tror ni det kan ha fastnat någonting inuti som gör så att det blir så? för det funkar prima ibland sen helt plötsligt börjar den flippa. Hur fungerar spakarna? är det som den gamla hederliga kulan i de gamla mössen, känns som det är ungefär samma problem som när något fastnade som gjorde att pekaren hoppade åt alla möjliga håll. OM jag inte minns helt fel från när jag hade sönder min PS2 eller 1 kontroll så satt det något som liknade en fotosensor inuti för att hålla koll på spakarna. Dock skulle jag tro att det blivit något fel i någon krets nånstans vilket kan vara klurigt att fixa till själv. Men är det bara problem när du låter den ligga eller stör det när du aktivt spelar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 OM jag inte minns helt fel från när jag hade sönder min PS2 eller 1 kontroll så satt det något som liknade en fotosensor inuti för att hålla koll på spakarna. Dock skulle jag tro att det blivit något fel i någon krets nånstans vilket kan vara klurigt att fixa till själv. Men är det bara problem när du låter den ligga eller stör det när du aktivt spelar också? Nej det stör även när jag spelar tyvärr. Den styr lite av sig själv ibland, en aning frustrerande haha. Låter dock inte så kul att behöva köpa en ny kontroll efter 2-3 månader men antar att det är vad jag får göra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Nej det stör även när jag spelar tyvärr. Den styr lite av sig själv ibland, en aning frustrerande haha. Låter dock inte så kul att behöva köpa en ny kontroll efter 2-3 månader men antar att det är vad jag får göra . Well.. Om du har haft det så kort tid kan du ju alltid testa att gå tillbaka till återförsäljaren och ifrågasätta varför den inte håller längre efter vanligt användande. Har du tur byter dom ut den åt dig. I värsta fall får du skicka iväg den på reparation och vänta in det. Ska du köpa ny så rekomenderar jag spelbutiken. Riktigt billigt och fungerar toppen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Well.. Om du har haft det så kort tid kan du ju alltid testa att gå tillbaka till återförsäljaren och ifrågasätta varför den inte håller längre efter vanligt användande. Har du tur byter dom ut den åt dig. I värsta fall får du skicka iväg den på reparation och vänta in det. Ska du köpa ny så rekomenderar jag spelbutiken. Riktigt billigt och fungerar toppen =) Jag har beställt mitt från CDON så just den biten blir ganska svår. Men men, får bita i det sura äpplet helt enkelt. Tack för tipset och tack för svaren . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Jag har beställt mitt från CDON så just den biten blir ganska svår. Men men, får bita i det sura äpplet helt enkelt. Tack för tipset och tack för svaren . SKicka ett mail. Det är inte kört förrens man har testat allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Fanmin kontroll har gått sönder tror jag. Ibland står bara gubben (skate 2) och snurrar fast jag inte ens rör den. Tror ni det kan ha fastnat någonting inuti som gör så att det blir så? för det funkar prima ibland sen helt plötsligt börjar den flippa. Hur fungerar spakarna? är det som den gamla hederliga kulan i de gamla mössen, känns som det är ungefär samma problem som när något fastnade som gjorde att pekaren hoppade åt alla möjliga håll. Har blivit så på en del spel jag spelat med. Vet inte om det är kontrollen eller spelet. Ladda om/starta om så brukar det lösa sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 (redigerad) Har blivit så på en del spel jag spelat med. Vet inte om det är kontrollen eller spelet. Ladda om/starta om så brukar det lösa sig EDIT: Fail, av någon anledning så hade jag "motion sensor" på on. Redigerad 7 april, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 EDIT: Fail, av någon anledning så hade jag "motion sensor" på on. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Får hem mitt ps3 slim 120 gb imöra och satt här nu och kolla på en unboxning video och märkte det att han inte fick med någon sån här "adapter" så att man kan koppla in allt i ett scart uttag. Har nämligen en fet tv på mitt rum så de finns ju bara scart uttag, och när jag köpte mitt xbox fick jag en sån adapter. hoppas ni fattar blev lite flummit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts