eminem33 Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Köper mitt ps3 imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Köper mitt ps3 imorgon Det gör du helt rätt i . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Köper mitt ps3 imorgon Bra val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 (redigerad) Har spenderat 200kr på home min gubbe hehe HUR FAN HAR DU FÅTT DEN DRÄKTEN? Fan möt mig i home din jäkel! Jag trodde det bara var jag som använde home! Skall jag köpa en klubb till oss`? Hur tar man ett foto och får över det till datorn? Redigerad 5 april, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 HUR FAN HAR DU FÅTT DEN DRÄKTEN? Fan möt mig i home din jäkel! Jag trodde det bara var jag som använde home! Skall jag köpa en klubb till oss`? Hur tar man ett foto och får över det till datorn? Har den andra killzone 2 dräkten oxå men Sony har gjort nåt fel med female o male head/shoes så jag kan ej ha på mig full set Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Har den andra killzone 2 dräkten oxå men Sony har gjort nåt fel med female o male head/shoes så jag kan ej ha på mig full set Svara på sista frågan med, för jag undrar nämligen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Svara på sista frågan med, för jag undrar nämligen också Alla har kamera man ska bara equip'a den, foton saves auto på din hdd och det finns map under foto ikonen i xmb För Radec dräkt så köper man den 50kr full set Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Alla har kamera man ska bara equip'a den, foton saves auto på din hdd och det finns map under foto ikonen i xmb För Radec dräkt så köper man den 50kr full set Ah ok tackar men det fungerar enbart i home alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Ah ok tackar men det fungerar enbart i home alltså? Yes bara home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Okej men vill ni träffas i home ikväll? Säg en tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Okej men vill ni träffas i home ikväll? Säg en tid! Jag har fixat Home och det nu. Soffpotatisen @ PS3. Dom som vill möta mig nu! 13:53 är kl0ckan nu, jag står och spänner mig utanför bowlingen. Bara att komma! Redigerad 6 april, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Ikväll ska jag på bio! Damn, men vi får hooka-upp alla PS3'are någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Ikväll ska jag på bio! Damn, men vi får hooka-upp alla PS3'are någon gång! Jag är på! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Är upptagen idag men är på någon annan dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Har precis betalat min 60GB bakåtkompatibla PS3. Hoppas den kommer till slutet av veckan... fast det tror jag inte. Början på nästa möjligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Är det bara för mig som det är en irriterande "Wait..." ruta längst ner i högra hörnet när man spelar Hustle Kings? Den är i vägen! Redigerad 6 april, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Har webbläsaren i ps3 något stöd för java? eller är det som med iphone? kan man tex gå ut på youtube o glo på nån grej där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Har webbläsaren i ps3 något stöd för java? eller är det som med iphone? kan man tex gå ut på youtube o glo på nån grej där? Youtube är inga problem. Men det är väl flash vad jag vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Har webbläsaren i ps3 något stöd för java? eller är det som med iphone? kan man tex gå ut på youtube o glo på nån grej där? Java vet jag inte, det var länge sen jag behövde nån java-applikation. Men javascript funkar utmärkt (utom vissa javascript-inloggningssidor där man måste logga in 1000 gånger för att fältet töms) och flash funkar också. Youtube är inga problem. Men det är väl flash vad jag vet? Jupp, flash. Men PS3s flash är inte det senaste så vissa flashsidor och inbäddade videos (men inte de på Gtasajten) kan inte visas korrekt eller alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Shuu. Jag har en PS2 med 2 minneskort, 1 kontroll samt cirka 40 spel (De flesta är stora titlar som GTA, Tekken, God of war etc) som jag vill bli av med, vad tycker ni jag ska göra med det? Finns det fortfarande någon butik där man kan lämna in sina spel? Jag vet att man kunde göra det på Webhallen för ett visst antal år sen. Även GAME tog i mot begagnade spel men de betalade dock inte lika mycket. Tittade även runt lite på blocket och tradera men PS2 verkade inte så populärt. Redigerad 6 april, 2010 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts