Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Har spenderat 200kr på home :D

post-10871-1270481610_thumb.jpg

min gubbe hehe :D

HUR FAN HAR DU FÅTT DEN DRÄKTEN?

Fan möt mig i home din jäkel! Jag trodde det bara var jag som använde home! Skall jag köpa en klubb till oss`?

Hur tar man ett foto och får över det till datorn?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HUR FAN HAR DU FÅTT DEN DRÄKTEN?

Fan möt mig i home din jäkel! Jag trodde det bara var jag som använde home! Skall jag köpa en klubb till oss`?

Hur tar man ett foto och får över det till datorn?

Har den andra killzone 2 dräkten oxå :D men Sony har gjort nåt fel med female o male head/shoes så jag kan ej ha på mig full set :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har webbläsaren i ps3 något stöd för java? eller är det som med iphone? kan man tex gå ut på youtube o glo på nån grej där?

Java vet jag inte, det var länge sen jag behövde nån java-applikation. Men javascript funkar utmärkt (utom vissa javascript-inloggningssidor där man måste logga in 1000 gånger för att fältet töms) och flash funkar också.

Youtube är inga problem. Men det är väl flash vad jag vet?

Jupp, flash. Men PS3s flash är inte det senaste så vissa flashsidor och inbäddade videos (men inte de på Gtasajten) kan inte visas korrekt eller alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shuu. Jag har en PS2 med 2 minneskort, 1 kontroll samt cirka 40 spel (De flesta är stora titlar som GTA, Tekken, God of war etc) som jag vill bli av med, vad tycker ni jag ska göra med det? Finns det fortfarande någon butik där man kan lämna in sina spel? Jag vet att man kunde göra det på Webhallen för ett visst antal år sen. Även GAME tog i mot begagnade spel men de betalade dock inte lika mycket. Tittade även runt lite på blocket och tradera men PS2 verkade inte så populärt.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor