BroDD Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Vill ha spelljudet i headsetet Snackar ändå aldrig med folk, då det bara är i princip 13 åringar med jobbiga, gälla röster som spelar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Vill ha spelljudet i headsetet Snackar ändå aldrig med folk, då det bara är i princip 13 åringar med jobbiga, gälla röster som spelar xD SHP8900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Funkar det med headset som använder usb? Eller funkar enbart bluetooth/"vanlig" sladd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Funkar det med headset som använder usb? Eller funkar enbart bluetooth/"vanlig" sladd? Endast bluetooth och usb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 So, ALLA headset med usb/blue tooth funkar till ps3? Känner mig så himla dum just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 So, ALLA headset med usb/blue tooth funkar till ps3? Känner mig så himla dum just nu Så här är det väl ändå. Ska du ha snacka med människor så är det USB och BT som gäller, för dessa kopplar du direkt till ditt PS3. Men om man nu vill ha hörlurarna som ljudkälla istället för TV-högtalarna så är det ju de vanliga kontakterna som gäller, eftersom dessa kopplar du till din ljudkälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Köpte en 60GB bakåtkompatibel PS3 på Tradera... har tänkt köpa en 320GB hårddisk och stoppa i den sen Efter jag köpt spel och sånt.. har inte hur mycket pengar som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Köpte en 60GB bakåtkompatibel PS3 på Tradera... har tänkt köpa en 320GB hårddisk och stoppa i den sen Efter jag köpt spel och sånt.. har inte hur mycket pengar som helst Det ska helst vara 5600 RPM. Det funkar med 7200 också, men det kan orsaka fel. En liten varning bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 (redigerad) Köpte en 60GB bakåtkompatibel PS3 på Tradera... har tänkt köpa en 320GB hårddisk och stoppa i den sen Efter jag köpt spel och sånt.. har inte hur mycket pengar som helst Köp på Komplett. Själv har jag 500GB. Och ja 5400rpm helst Redigerad 3 april, 2010 av Eazy-e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 So, ALLA headset med usb/blue tooth funkar till ps3? Känner mig så himla dum just nu Ja, alla funkar. Vill ha spelljudet i headsetet Snackar ändå aldrig med folk, då det bara är i princip 13 åringar med jobbiga, gälla röster som spelar xD Spelljudet kommer aldrig hamna i headsetet. Det kommer alltid hamna i en enhet kopplad till nån av ut-portarna i PS3an: Optisk, RCA (SCART) eller HDMI. Vill du ha hörlurar för att få ljudet måste du som sagt koppla in dina lurar till en reciever eller något, för spelljudet kommer inte hamna i lurarna. När du kopplar måste du då välja "in: USB headset", "ut: valfri ljudkontakt" eftersom du ändå kommer koppla dina lurar dit. "Mikrofon-output: " ska INTE vara på ditt headset utan "systemets standardenhet". Sorry, ifall du både vill ha spelljud och snack-ljud till lurarna får du skaffa ett headset med både 3.5mm-proppar och USB där USB står för mikrofonen och 3.5mm står för ljudet. TL;DR: Ljudoutput annat än andras mikrofonprat kan aldrig komma in i ett par hörlurar, vare sig de är BT eller USB. Keff, ja, men det är ju Sony så vad väntar du dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Ja, alla funkar. Spelljudet kommer aldrig hamna i headsetet. Det kommer alltid hamna i en enhet kopplad till nån av ut-portarna i PS3an: Optisk, RCA (SCART) eller HDMI. Vill du ha hörlurar för att få ljudet måste du som sagt koppla in dina lurar till en reciever eller något, för spelljudet kommer inte hamna i lurarna. När du kopplar måste du då välja "in: USB headset", "ut: valfri ljudkontakt" eftersom du ändå kommer koppla dina lurar dit. "Mikrofon-output: " ska INTE vara på ditt headset utan "systemets standardenhet". Sorry, ifall du både vill ha spelljud och snack-ljud till lurarna får du skaffa ett headset med både 3.5mm-proppar och USB där USB står för mikrofonen och 3.5mm står för ljudet. TL;DR: Ljudoutput annat än andras mikrofonprat kan aldrig komma in i ett par hörlurar, vare sig de är BT eller USB. Keff, ja, men det är ju Sony så vad väntar du dig. Fast det kan det ju Jag lirade CoD4 här om veckan med ett SE headset och fick ljudet i hörluren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Fast det kan det ju Jag lirade CoD4 här om veckan med ett SE headset och fick ljudet i hörluren Det har jag aldrig lyckats med, frågan är om det är pga mitt headset eller om det är specifika spel som stöder sånt. Nån som blivit sugen på Age of Booty än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Någon som har IL2: Sturmovik - Birds of Prey här? eller om någon vet om det är värt ett köp. Tycker priset på spelet känns en aning högt, är det inte rätt gammalt ändå? eller finns det något bättre "flygarspel" man bör sikta in sig på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Någon som har IL2: Sturmovik - Birds of Prey här? eller om någon vet om det är värt ett köp. Tycker priset på spelet känns en aning högt, är det inte rätt gammalt ändå? eller finns det något bättre "flygarspel" man bör sikta in sig på? The Red Baron kommer alltid vara det bästa flygarspelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 The Red Baron kommer alltid vara det bästa flygarspelet! Haha skaplig graffe, tyvärr så söker jag en aning nyare spel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Kan man flasha ett ps3 eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Kan man flasha ett ps3 eller något liknande? Nix. Och det lilla vi hade spärrades i förrgår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Bara jag som börjat uppskatta Home? Det är skitkul att gå omkring bland alla rum med "tema". Lite som att äntligen få komma in på E3! Man kan tex leta efter hemliga symboler i Assassins Creed rummet, springa genom en labyrint i Burn Zombie Burn rummet, och besöka ett hemsökt sjukhus i Siren rummet. Men roligast är nog Buzz rummet, där man får spela frågesport! Jag vann alla tre rundor igår och fick en t-shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Bara jag som börjat uppskatta Home? Det är skitkul att gå omkring bland alla rum med "tema". Lite som att äntligen få komma in på E3! Man kan tex leta efter hemliga symboler i Assassins Creed rummet, springa genom en labyrint i Burn Zombie Burn rummet, och besöka ett hemsökt sjukhus i Siren rummet. Men roligast är nog Buzz rummet, där man får spela frågesport! Jag vann alla tre rundor igår och fick en t-shirt Jag älskar det. Är där i princip dagligen. Har du sett det nya siren rummet? Fett kul. Jag klarade det inte igår, en sån där död sjuksköterska tog mig. Skall försöka klara det idag. Undrar vad man får. GAME´s rum är ju sjukt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Bara jag som börjat uppskatta Home? Det är skitkul att gå omkring bland alla rum med "tema". Lite som att äntligen få komma in på E3! Man kan tex leta efter hemliga symboler i Assassins Creed rummet, springa genom en labyrint i Burn Zombie Burn rummet, och besöka ett hemsökt sjukhus i Siren rummet. Men roligast är nog Buzz rummet, där man får spela frågesport! Jag vann alla tre rundor igår och fick en t-shirt Har spenderat 200kr på home min gubbe hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts