Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) Ni som är intresserade av Playstation Move kan kolla in dessa länkar: Tretton: No game is incompatible with Move We touched it: PlayStation Move from every angle PlayStation Move sub-controller: Don't call it a Nunchuk PlayStation Move bundles announced, starter kit under $100 EyePet to support PlayStation Move, hits North America holiday 2010 Hands-on: SOCOM 4 (with PlayStation Move!) Hands-on: PlayStation Move's 'The Shoot' Hands-on: PlayStation Move's Sports Champions Hands-on: PlayStation Move's 'Move Party' Edit: GDC 2010: Video Overload Part 1: Sony introduces the PlayStation Move, move-enhanced games demoed GDC 2010: Video Overload Part 2: More games showcased using the PlayStation Move Redigerad 11 mars, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Såg Sony GDC live fyfan va tråkigt... Men move ser najs ut iaf SOCOM 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag tycker allt med Move ser jättetråkigt ut Jag hoppas att det är en sån där grej man måste testa för att gilla. Med Wii var det tvärtom, allt såg awesome ut 2005 men när man väl provade själv var allt svinkasst. Nu när PS3 gör samma sak måste jag bara skaka på huvudet och säga "varför?", speciellt när de visar upp precis samma skittråkiga grejer som Nintendo gjorde 2004. Jeez, det har gått sex år och är det enda de kan erbjuda lite mer precision? Jag ser fram emot Moves utveckling inom shootergenren, det kan faktiskt bli bra på riktigt. SOCOM-videon var nice men jag undrar varför även granatkastning ska vara en precisionsgrej. Han rörde inte ens överarmen, vad är då det häftiga med motion controller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag blir lite rädd när jag läser allt om det här faktiskt. Jag vill inte ha ett Wii, jag vill ha Playstation 3. Vill jag ha ett Wii så köper jag ett Wii. Vill inte blicka framåt och bara se spel som stödjer "move"-kontrollerna i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag blir lite rädd när jag läser allt om det här faktiskt. Jag vill inte ha ett Wii, jag vill ha Playstation 3. Vill jag ha ett Wii så köper jag ett Wii. Vill inte blicka framåt och bara se spel som stödjer "move"-kontrollerna i framtiden. Jag förstår att det finns risker med det, men vill spelutvecklare satsa på kvalitet kan de ju gärna dissa Move om de bara önskar. Förhoppningsvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Hur kopierar man en film på datorn till sin konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Hur kopierar man en film på datorn till sin konsoll? Via PMS: Dela ut filmen på datorn. I ditt PS3 välj PMS mediaserver -> Leta fram filmen -> Trekant -> Kopiera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Via PMS: Dela ut filmen på datorn. I ditt PS3 välj PMS mediaserver -> Leta fram filmen -> Trekant -> Kopiera Så jag gjorde men nått stämmer inte. Hela den filmmappen är 20 gig. (BR) Men jag avbröt när den ahde kopierat 22(!!) gig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 (redigerad) Så jag gjorde men nått stämmer inte. Hela den filmmappen är 20 gig. (BR) Men jag avbröt när den ahde kopierat 22(!!) gig!? Den storlek som står vid CD-import brukar iaf inte stämma så det är mycket möjligt att även "22 GB" inte stämde. Testa att kopiera över filmerna en och en eller ett fåtal i taget istället för att kopiera hela mappen på en gång. EDIT: Det verkar åtminstone som att vi kommer kunna hacka Move till att användas till en PC på lite spännande sätt. Det gjorde till och med en av utvecklarna för att spela Starcraft. Redigerad 14 mars, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Det verkar som Motion-grejerna som både Sony och Microsoft skapar är lite för att skapa en större helhetskänsla. Nu har folk ett ännu större skäl att köpa [konsol]. Jag tror inte att varken Sony eller Microsoft tror att deras motioncontrols ska revolutionera spelvärlden och att vi om 10 år sitter helt utan vanliga handkontroller. En del som talar emot det där med motion är att det helt enkelt är jobbigt att vifta hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Så jag gjorde men nått stämmer inte. Hela den filmmappen är 20 gig. (BR) Men jag avbröt när den ahde kopierat 22(!!) gig!? Kan bli fel ganska ofta när man tar hela mappar. Vet inte varför men den kopierar gärna saker om o om igen då och har sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=w0puP8nrIU8 Kevin Butler ftw. Ser fram emot Move Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Tänkte bara passa på att tipsa. 2 spel 199kr. Assassins Creed + Prince of Persia Compilation Rainbow Six Vegas + Rainbow Six Vegas 2 Compilation Ghost Recon 2 + Tom Clancys End War Compilation Far Cry 2 + Brothers in Arms - Hells Highway Compilation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Tänkte bara passa på att tipsa. 2 spel 199kr. Far Cry 2 + Brothers in Arms - Hells Highway Compilation Thats good shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Tänkte bara passa på att tipsa. 2 spel 199kr. Assassins Creed + Prince of Persia Compilation Rainbow Six Vegas + Rainbow Six Vegas 2 Compilation Ghost Recon 2 + Tom Clancys End War Compilation Far Cry 2 + Brothers in Arms - Hells Highway Compilation Har sätt dom där förut.. Men varför har alla fått så lågt betyg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Har sätt dom där förut.. Men varför har alla fått så lågt betyg ? Haha, vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 PS3 wins! SUCK IT XBOX!!! It has been a long ride friends but we made it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 (redigerad) *test* Edit: Har försökt posta ett inläg i två dagar nu, men nu ger jag upp... Redigerad 26 mars, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Idag köm mitt PS3! Wooho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Idag köm mitt PS3! Wooho! Yay! Vad har du för PSN-ID? Själv heter jag AjaxWarrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts