Renard Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Playstation Wand/Arc får det fula namnet Playstation Move Otroligt fult namn. Arc låter mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Playstation Wand/Arc får det fula namnet Playstation Move Otroligt fult namn. Arc låter mycket bättre! Fan.. Då hade tillåme Playstation Dild0 vart bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Är Arc eller dild.. jag menar Wand registrerat av Sony? För om så är fallet skulle lika gärna Move kunna vara någon form av ripp off på wii balance board. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Kommer nog investera mig själv ett nästa månad, men man får se vad plånboken säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 ...men man får se vad plånboken säger. Den säger: Ja, ja töm mig, töm mig din hingst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Den säger: Ja, ja töm mig, töm mig din hingst! Ifall det där var en sexreferens så funkar det inte riktigt. Om du inte syftar på lite guy-on-guy action Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Ifall det där var en sexreferens så funkar det inte riktigt. Om du inte syftar på lite guy-on-guy action Nej jag menade att den ville bli tömd för en PS3 är alltid en god investering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 (redigerad) Självklart! Om man inte börjar gråta på jobbet, ho hoooo. Nämen, srsly. Kan ju vara värt att kolla priser iofs först. Redigerad 10 mars, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Oh...my....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Oh...my....... Fyfan, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Oh...my....... Hur fick du det? Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Oh...my....... Fy satan! Grattis för helvete. :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Oh...my....... Nice, nu vet jag vilken tid jag ska åka till Historiska muséet på fredag då. Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Fyfan, grattis! Tack! Hur fick du det? Stort grattis! Jag var med i en tävling på Gamereactor. Tack! Fy satan! Grattis för helvete. :'D Tack! Nice, nu vet jag vilken tid jag ska åka till Historiska muséet på fredag då. Härligt! Haha, w00t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Haha, w00t? Tid och plats står ju i mailet eller PM, eller vad det nu än är. Bara att knalla dit, eller måste man ha någon slags identifikation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Tid och plats står ju i mailet eller PM, eller vad det nu än är. Bara att knalla dit, eller måste man ha någon slags identifikation? Ja, det tror jag. Annars får du gärna gå istället för mig då jag har det lite svårt att komma dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Ja, det tror jag. Annars får du gärna gå istället för mig då jag har det lite svårt att komma dit. Mjo, men jag har svårt att se hur man ska identifiera sig, ska man säga sitt nickname på sajten, eller i vilket namn anmälde du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Mjo, men jag har svårt att se hur man ska identifiera sig, ska man säga sitt nickname på sajten, eller i vilket namn anmälde du dig? Jag är ju registrerad i mitt riktiga namn och efterssom det även är 18-årsgräns så lär de ju kolla legg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Jag är ju registrerad i mitt riktiga namn och efterssom det även är 18-årsgräns så lär de ju kolla legg. Aha okej, då förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Gogo Playstation move ska lätt köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts