Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Jag har sett sådana där saker tidigare men aldrig riktigt förstått idén med dem. Hur intensivt måste man egentligen spela för att få svårt att hålla kvar fingret på L2/R2? Själv har jag inga halkproblem what so ever.

Samma här! Mina fingrar sitter som klistrade vid L2 och R2, och då har jag endå handsvett efter att ha lirat några timmar!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad stört! :naughty: Min stod inställd på 1/1 2000 dock, sen ändrade jag den manuellt till aktuell tid men när jag startade den i morse var den felställd igen med ett tiotal timmar.

Om jag låter bli att starta ps3an, slipper jag felet då? Tills det är fixat alltså, inga lustigkurrar.

Har inte haft igång den på drygt en månad.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag låter bli att starta ps3an, slipper jag felet då? Tills det är fixat alltså, inga lustigkurrar.

Har inte haft igång den på drygt en månad.

Vad har du att förlora på att starta den? Datumet blir eventuellt fel, men PSN kommer ju fixas idag eller imorgon, eller så. Sen kan man ju ställa in tiden manuellt också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är åt helvete nu. Kan inte logga in på PSN. Alla mina trofeer är borta!!! Fel: 8001050 F hjälp

Update. Ringde Sony hotlinesuport och de har stängt pga alla som ringer. Men telefonsvararen säger att Felkod: 8001050 F som folk över hela världen får just nu är under utredning.

Verkar som om det uppstår efter man spelat Heavy rain. Så klara det INTE!!! Ni kan INTE spela andra spel som kontrollerrar trofeer vid start. Inte ens om ni kopplar från eternetsladden.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan. Alla mina jävla filer från heavyrain är bort. Det står inte ens med på min lista över spelade spel. FATTAR ni hur många timmar jag spelat!? Det är HELT SJUKT! Jag kommer att få spela om ALLT!!!!!

Troligen kommer du åt dom när felet är fixxat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan. Alla mina jävla filer från heavyrain är bort. Det står inte ens med på min lista över spelade spel. FATTAR ni hur många timmar jag spelat!? Det är HELT SJUKT! Jag kommer att få spela om ALLT!!!!!

Vice.. :naughty:

Du kanske ska börja njuta av spelet istället för att bara jaga troféer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor