Renard Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 (redigerad) Jag har sett sådana där saker tidigare men aldrig riktigt förstått idén med dem. Hur intensivt måste man egentligen spela för att få svårt att hålla kvar fingret på L2/R2? Själv har jag inga halkproblem what so ever. Samma här! Mina fingrar sitter som klistrade vid L2 och R2, och då har jag endå handsvett efter att ha lirat några timmar! Redigerad 27 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Är det bara jag som har problem att logga in? Hur är det med er systemklocka, visar den helt galna tider och går inte att synkronisera med tidsservern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Phat PS3 har problem med psn atm, hoppas dom fixar det snart Ni som har slim borde inte ha online problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Tur, njaa tur o tur, trodde jag var enda som hade problem med psn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Jag såg att de skrivit på Twitter att de tar hand om problemen, så PSN oroar jag mig inte för. Men om min systemklocka failar pga att mitt knappcellsbatteri på moderkortet håller på att dö, då måste jag förmodligen lämna in den och sånt innebär alltid besvär och risker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Datumer har ställts om till 31 December 1991 på alla Phat PS3or. Det är det som får PSN att krasha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Datumer har ställts om till 31 December 1991 på alla Phat PS3or. Det är det som får PSN att krasha. Haha, vad stört! Min stod inställd på 1/1 2000 dock, sen ändrade jag den manuellt till aktuell tid men när jag startade den i morse var den felställd igen med ett tiotal timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Haha, vad stört! Min stod inställd på 1/1 2000 dock, sen ändrade jag den manuellt till aktuell tid men när jag startade den i morse var den felställd igen med ett tiotal timmar. Om jag låter bli att starta ps3an, slipper jag felet då? Tills det är fixat alltså, inga lustigkurrar. Har inte haft igång den på drygt en månad. Redigerad 1 mars, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Om jag låter bli att starta ps3an, slipper jag felet då? Tills det är fixat alltså, inga lustigkurrar. Har inte haft igång den på drygt en månad. Vad har du att förlora på att starta den? Datumet blir eventuellt fel, men PSN kommer ju fixas idag eller imorgon, eller så. Sen kan man ju ställa in tiden manuellt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Det är åt helvete nu. Kan inte logga in på PSN. Alla mina trofeer är borta!!! Fel: 8001050 F hjälp Update. Ringde Sony hotlinesuport och de har stängt pga alla som ringer. Men telefonsvararen säger att Felkod: 8001050 F som folk över hela världen får just nu är under utredning. Verkar som om det uppstår efter man spelat Heavy rain. Så klara det INTE!!! Ni kan INTE spela andra spel som kontrollerrar trofeer vid start. Inte ens om ni kopplar från eternetsladden. Redigerad 1 mars, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) inget Redigerad 1 mars, 2010 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 inget Ah, tack. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 http://www.idg.se/2.1085/1.298681/playstat...er-hela-varlden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Verkar vara så att firmware (vad det nu är) inte kan acceptera det ogiltiga datumet 29/2-2010 och där med slagit ut konsollerna. Tack giz. skall kolla vad det står Redigerad 1 mars, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Haha, var bara tvungen att läsa i denna tråd efter att ha läst om det på swclockers. High five! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Fan. Alla mina jävla filer från heavyrain är bort. Det står inte ens med på min lista över spelade spel. FATTAR ni hur många timmar jag spelat!? Det är HELT SJUKT! Jag kommer att få spela om ALLT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Fan. Alla mina jävla filer från heavyrain är bort. Det står inte ens med på min lista över spelade spel. FATTAR ni hur många timmar jag spelat!? Det är HELT SJUKT! Jag kommer att få spela om ALLT!!!!! Fan. Betyder att det tar ännu längre för mig att få köpa det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Fan. Alla mina jävla filer från heavyrain är bort. Det står inte ens med på min lista över spelade spel. FATTAR ni hur många timmar jag spelat!? Det är HELT SJUKT! Jag kommer att få spela om ALLT!!!!! Troligen kommer du åt dom när felet är fixxat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Fan. Alla mina jävla filer från heavyrain är bort. Det står inte ens med på min lista över spelade spel. FATTAR ni hur många timmar jag spelat!? Det är HELT SJUKT! Jag kommer att få spela om ALLT!!!!! Vice.. Du kanske ska börja njuta av spelet istället för att bara jaga troféer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Vice.. Du kanske ska börja njuta av spelet istället för att bara jaga troféer? Trofeer är status. Status är makt. Med makt kan jag göra vad jag vill. Muahahaha *galet skratt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts