Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

10.000 :(

Även om jag var rik skulle jag inte betala 10.000 för en konsoll. Det har föresten inte med pengar att göra, utan en ren princip sak att man inte slänger ut 10.000 för att spela. Jag skulle kalla det för ett beroende om du lägga ut "hur mycket som helst".

Sen när jag får ett riktigt arbete efter utbildningen och eventuellt blir rik får vi se vad jag säger :rolleyes:

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10.000 :(

Även om jag var rik skulle jag inte betala 10.000 för en konsoll. Det har föresten inte med pengar att göra, utan en ren princip sak att man inte slänger ut 10.000 för att spela. Jag skulle kalla det för ett beroende om du lägga ut "hur mycket som helst".

Sen när jag får ett riktigt arbete efter utbildningen och eventuellt blir rik får vi se vad jag säger :rolleyes:

Jag måste faktiskt hålla med här..

Man betalar inte 10k för en konsol.. som du kommer ha i ca 7-10år innan nästa konsol släpps..

Jag ska själv köpa denna underbara Maskin, även om den är dyr! man får som sagt prestanda för pengarna :D

Men jag tänker ju verkligen inte lägga ut MER än 6500:- för den.. och i och med att ja inte har pengar till den förrens i maj typ, så har priset kanske gått ner.. :D

Playstation 4 Life :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också 'Fight for NY' och tycker att det är ett riktigt kul spel. Docj verkar Icon bli rätt ruttet, allt tycks gå i slow-motion, och att kasta-in-någon-i-en-vägg-och-sedan-greppa-honom-för-att-skada-honom-på-ett-häftigt-sätt funktionen verkar vara helt borttagen. Och sedan det här att man ska 'scratcha' med höger analoga styrspak verkar bara löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hållit mig till Playstation ända sen den feta lådan med kontroller som inte hade analog spakar kom in i mitt hem. PS3 har väldigt många bra titlar och uppföljare så som Tekken, Tony Hawk, Def Jam o.s.v. Fast numera verkar det som att alla konsolltilverkare sattsar mer på t.ex grafikkort istället för känslan. Därför är PS3 så överdrivet dyr att folk som mig inte har råd att prioritera tvspel högt. Det är verkligen synd för de förlorar nog många kunder. Xbox och Gamecube är betydligt billigare. Nintendo var kreativa med deras, fast hela konceptet med "nunchuck" och Gud vet vad låter bara fånigt. Då återstår bara Xbox 360 för mig, men dess spel kostar runt 700 som nya så den blir chippad. Eftersom jag inte längre är den tvspelsfantasten jag en gång varit så kanske jag inte äns köper det. Skiten blir en hundralapp dyrare för generation som går. Nästa generations konsoller kommer jag antagligen inte äns kolla på. Nej vilket dilema, gå tillbaks till de simpla spelen istället för sådant här tycker jag.

Kände att jag behövde skriva av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor