Foo Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) 10.000 Även om jag var rik skulle jag inte betala 10.000 för en konsoll. Det har föresten inte med pengar att göra, utan en ren princip sak att man inte slänger ut 10.000 för att spela. Jag skulle kalla det för ett beroende om du lägga ut "hur mycket som helst". Sen när jag får ett riktigt arbete efter utbildningen och eventuellt blir rik får vi se vad jag säger Redigerad 29 januari, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 10.000 Även om jag var rik skulle jag inte betala 10.000 för en konsoll. Det har föresten inte med pengar att göra, utan en ren princip sak att man inte slänger ut 10.000 för att spela. Jag skulle kalla det för ett beroende om du lägga ut "hur mycket som helst". Sen när jag får ett riktigt arbete efter utbildningen och eventuellt blir rik får vi se vad jag säger Jag måste faktiskt hålla med här.. Man betalar inte 10k för en konsol.. som du kommer ha i ca 7-10år innan nästa konsol släpps.. Jag ska själv köpa denna underbara Maskin, även om den är dyr! man får som sagt prestanda för pengarna Men jag tänker ju verkligen inte lägga ut MER än 6500:- för den.. och i och med att ja inte har pengar till den förrens i maj typ, så har priset kanske gått ner.. Playstation 4 Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Jag skulle inte ens ge 3-4 tusen för en konsoll. Skulle säkert vara hel-lajbans men.. nääh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jag har hört att det var nån sorts elektronik mässa i nacka den 28e januari då man kunde testa ps3. Var det nån här på forumet som var där? som kan berätta hur den va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 10000 känns mkt, men kommer nog att köpa den ändå efter sommarjobbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jag behöver inte betala när ps3 kommer, visar bara kvitto,jag har lagt 6000kr redan vid bokningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jag behöver inte betala när ps3 kommer, visar bara kvitto,jag har lagt 6000kr redan vid bokningen Vad händer med de resterande 1000 kronorna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Om det var en butik som är hygglig mot sina kunder, ska han inte behöva lägga till pengar eftersom de tidigare hade kommit överens om ett pris som han dessutom redan lagt ut för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Var inne på GAME idag och förbokade mig ett exemplar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Def Jam Icon kmr till Ps3 (även 360) Läs mer om spelet här: www.electronicarts.se Själv har jag spelat Def Jam: Fight for NY och vart beronde av det i flera månader och kmr säkert bli det av det här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Har också 'Fight for NY' och tycker att det är ett riktigt kul spel. Docj verkar Icon bli rätt ruttet, allt tycks gå i slow-motion, och att kasta-in-någon-i-en-vägg-och-sedan-greppa-honom-för-att-skada-honom-på-ett-häftigt-sätt funktionen verkar vara helt borttagen. Och sedan det här att man ska 'scratcha' med höger analoga styrspak verkar bara löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Fler filmer Nån kille som spelar Ps3! Ea games visar upp NBL 2K7 Jag vill inte ha Def Jam Icon längre! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Fler filmer Jag vill inte ha Def Jam Icon längre! :'( Haha. Det sog riktigt fult ut. Dom sparkade nogon so dom flog in i veggen och sen strudsade tillbaka till mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 PS3 har sålt bättre än både PS2 och PS1 om man räknar deras första månader med. Hur räknar du då? Att PS3 säljer bättre första månaden än vad PS2 sålde första månaden? Just nu säljer PS2 bättre än PS3 men PS2 kanske inte sålde så bra i början, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Någon som vet vilka spel som släppts i USA och Japan. Det känns alltid så tyst innan det kommer till europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Har Def Jam allltid varit sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Har Def Jam allltid varit sådär? Nej, verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Har Def Jam allltid varit sådär? Nej förfan, Def Jam Ny rular sök på Def Jam New York så ser du att det är mer Tekken än Def Jam Icon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Backrunden i Defjam icon hoppar till musiken när man slåss ,najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag har hållit mig till Playstation ända sen den feta lådan med kontroller som inte hade analog spakar kom in i mitt hem. PS3 har väldigt många bra titlar och uppföljare så som Tekken, Tony Hawk, Def Jam o.s.v. Fast numera verkar det som att alla konsolltilverkare sattsar mer på t.ex grafikkort istället för känslan. Därför är PS3 så överdrivet dyr att folk som mig inte har råd att prioritera tvspel högt. Det är verkligen synd för de förlorar nog många kunder. Xbox och Gamecube är betydligt billigare. Nintendo var kreativa med deras, fast hela konceptet med "nunchuck" och Gud vet vad låter bara fånigt. Då återstår bara Xbox 360 för mig, men dess spel kostar runt 700 som nya så den blir chippad. Eftersom jag inte längre är den tvspelsfantasten jag en gång varit så kanske jag inte äns köper det. Skiten blir en hundralapp dyrare för generation som går. Nästa generations konsoller kommer jag antagligen inte äns kolla på. Nej vilket dilema, gå tillbaks till de simpla spelen istället för sådant här tycker jag. Kände att jag behövde skriva av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts