Henkibojj Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Den här Playstation Wand kontrollen som ska komma snart, är den något man måste ha för att kunna spela framtidens PS3 spel? Nja, det kommer väl släppas lite spel som är anpassade för att användas med den och vissa speltitlar kanske till och med släpper patchar för att stödja den, men den är ungefär lika livsnödvändig som Eye Toy var för PS2. För övrigt kommer den inte funka utan att man samtidigt köper en PS3-kamera vilket gör mig väldigt tveksam till om jag nånsin kommer köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Nja, det kommer väl släppas lite spel som är anpassade för att användas med den och vissa speltitlar kanske till och med släpper patchar för att stödja den, men den är ungefär lika livsnödvändig som Eye Toy var för PS2. För övrigt kommer den inte funka utan att man samtidigt köper en PS3-kamera vilket gör mig väldigt tveksam till om jag nånsin kommer köpa den. Jag tycker att det jag sett av den hittills är så jävla grymt att jag kommer köpa den även om det så bara innebär att jag får stå i ett 3D-rum med en ljussabel o slå sönder pumpor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Playstation Wand kontroll? Mer info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Playstation Wand kontroll? Mer info? Give us moooaar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 (redigerad) Står lite om den här: http://www.gamereactor.se/artiklar/21051/P...n+3+under+2010/ http://www.youtube.com/watch?v=gaQsXdKbUw8 Redigerad 8 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 (redigerad) Fy fan vad awesome! Kolla den här! http://www.youtube.com/watch?v=LFUKNeChE5s Redigerad 8 februari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Själv tycker jag att det känns lite meh. Det finns redan en larvig vift-konsol, gör inte PS3:an till det också. Vill jag vifta runt så spelar jag på Wii:t men vill jag spela seriöst och astufft så är det PS3:an som gäller. Nåväl, jag är ju inte direkt tvingad till att skaffa staven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag tycker det verkar awesome att skjuta med pilbåge Och sandbox. Men inte för fps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Det officiella namnet för staven är Arc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Det officiella namnet för staven är Arc. Så vitt jag vet har inte Sony bekräftat det. Men å andra sidan har de inte dementerat det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Så vitt jag vet har inte Sony bekräftat det. Men å andra sidan har de inte dementerat det heller Prova googla på "PS3 arc". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 (redigerad) Prova googla på "PS3 arc". Jo jag ser det nu! Fast i GR artikeln jag länkade till tidigre sa de "Sonys kommande rörelsekänsliga handkontroll har inget officiellt namn ännu. Mycket pekar dock på att den kan komma att kallas Arc." Hänger GR inte med längre? Redigerad 10 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Jo jag ser det nu! Fast i GR artikeln jag länkade till tidigre sa de "Sonys kommande rörelsekänsliga handkontroll har inget officiellt namn ännu. Mycket pekar dock på att den kan komma att kallas Arc." Hänger GR inte med längre? Det var inte en övermogen artikel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Hänger GR inte med längre? GR har aldrig varit särskilt snabba med nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 GR har aldrig varit särskilt snabba med nyheter. Damn, och här har jag gått omkring och trott att de var bäst på nyheter! Vilken sida ska man besöka om man vill ha fräsha nyheter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Damn, och här har jag gått omkring och trott att de var bäst på nyheter! Vilken sida ska man besöka om man vill ha fräsha nyheter då? jag brukar besöka både QJ.net och Gamereactor. Duger åt mig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Vad kommer Arc kosta? Och när släpps den i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Vad kommer Arc kosta? Och när släpps den i Sverige? Pris vet jag inte, men den ska komma i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 fyfan va fet det såg ut me pilbågen! om spelutvecklare använder dessa saker rätt så behöver dom inte bara användas till Wii liknande spel, utan de kan komma till riktigt bra action liknande spel med ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 fyfan va fet det såg ut me pilbågen! om spelutvecklare använder dessa saker rätt så behöver dom inte bara användas till Wii liknande spel, utan de kan komma till riktigt bra action liknande spel med ju! De flesta speltillverkarna vet redan att motion-kontroller är enflopp förutom på Wii. För att spelarbasen på de andra två konsollerna är inte vana motion-kontroller. De låter intresserade nu - men de har sagt många gånger att de vet inte VAD de kan göra med den. Och gör de något, blir det förmodligen fail. Men det är ju bara min åsikt och vad jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts