Siana Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Level 17 på MAG nu! Två heta tips till alla som spelar det: 1. Skaffa återupplivning tidigt. Det ger 10EP (ErfarenhetsPoäng)! Dubbelt så mycket som man får om man dödar en motspelare, och ofta är det enklare att hitta någon att återuppliva än att döda motspelare. Man får så jävla mycket mer EP samtidigt som man bidrar betydligt mer till laget. 2. Sätt inte en enda poäng i sniperträdet! Jag gillar att snipa och var sniper mina första tio levlar eller så, det är helt värdelöst. Inte ett dugg belönande, banorna är inte särskilt anpassade för sniping på långa avstånd och man får väldigt få kills. Kommer man närmre är man också körd. Om man gärna fortfarande vill skjuta på avstånd så bör man göra som jag, jag är blixtanfall och har då en assault rifle med 4x zoom. Perfekt zoom för spelets banor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 En grej jag funderat på är om Platinum fås efter huvudspelet eller efter huvudspelet + 5 DLC. Du köpte ju original + 1 DLC vilket gav dig Platinum trots 60% avklarat, eftersom du började med Platinum till huvudspelet innan du skaffade DLC. Jag är lite bekymrad ifall det är så att Platinum inte alls levereras efter huvudspelet utan efter alla tusen speltimmar i DLC... Platinum på Bioshock utan dlc, så nu vet vi till 100% att det går. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 (redigerad) Nu är det så att jag väldigt gärna skulle vilja kolla på SVT Play via PS3's webbläsare. Men det enda som händer när jag väljer ett program att titta på är att jag hör ljudet, men ser ingen bild. Då finns ju alternativet att ladda ner Flash Player. Min fråga till er är: Är det en bra idé? Funkar det att ladda ner Flash Player till PS3? Eller kommer hårddisken gå sönder eller något? Redigerad 11 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Skall väl gå? Jag har kollat på youtube med PS3 men kommer ej ihåg om jag behövde ladda ner ett specifikt flashplayer... Kan du kolla på youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Platinum på Bioshock utan dlc, så nu vet vi till 100% att det går. =) Men syntes dlc-troféerna fastän du inte hade dlc-paketen? Nu är det så att jag väldigt gärna skulle vilja kolla på SVT Play via PS3's webbläsare. Men det enda som händer när jag väljer ett program att titta på är att jag hör ljudet, men ser ingen bild. Då finns ju alternativet att ladda ner Flash Player. Min fråga till er är: Är det en bra idé? Funkar det att ladda ner Flash Player till PS3? Eller kommer hårddisken gå sönder eller något? Youtubes flash är äldre än SVT Plays, och PS3s flash är långt, långt ifrån senaste version. Man kan inte installera några program på PS3 och även om man kunde försöka skulle det inte funka eftersom PS3 inte är Windows, MacOS eller ens Linux. Bästa ni kan göra är att vänta på ny firmware med uppdaterad flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 (redigerad) Skall väl gå? Jag har kollat på youtube med PS3 men kommer ej ihåg om jag behövde ladda ner ett specifikt flashplayer... Kan du kolla på youtube? Yup, det går! Youtubes flash är äldre än SVT Plays, och PS3s flash är långt, långt ifrån senaste version. Man kan inte installera några program på PS3 och även om man kunde försöka skulle det inte funka eftersom PS3 inte är Windows, MacOS eller ens Linux. Bästa ni kan göra är att vänta på ny firmware med uppdaterad flash. Allright! Redigerad 11 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Någon som har något tips på ett riktigt billigt bluetooth-headset till PS3an? --- Wtf har hänt med MAG, kan inte spela! Jäkla servrar som krånglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Någon som har något tips på ett riktigt billigt bluetooth-headset till PS3an? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=371850 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=384761 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=289837 Något av dem kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Sony Headsetet är snyggt, jag är bara orolig att jag inte kommer använda det tillräckligt mycket för att rättfärdiga 380 kronor. Jag får väl avvakta tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 (redigerad) Någon som har något tips på ett riktigt billigt bluetooth-headset till PS3an? --- Wtf har hänt med MAG, kan inte spela! Jäkla servrar som krånglar. Beta users will have access to the download on the PlayStation Store from January 4th onwards, with the Beta ending on January 11th at 07:59 GMT. http://blog.eu.playstation.com/2010/01/04/...-beta-now-live/ Redigerad 11 januari, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Inge mer MAG?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Inge mer MAG?! Sad but true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Men syntes dlc-troféerna fastän du inte hade dlc-paketen? Va, nej? De har jag inte tagit efter som jag inte har dlc. Men de andra syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 (redigerad) Fan vad segt, paketet från cdon kom till ica (där jag hämtar ut det) redan i fredags, men eftersom cdon inte uppdaterat på hemsidan så trodde jag inte att det hade kommit. Så blev skapligt förvånad när jag fick uthämtningslappen från posten idag. Jag som såg fram emot att lira hela helgen haha . Aja, imorgon blir det lir edit: Har inte varit hemma idag, självklart kommer man hem 20:55 när ica stänger 21:00 Redigerad 11 januari, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Fan vad segt, paketet från cdon kom till ica (där jag hämtar ut det) redan i fredags, men eftersom cdon inte uppdaterat på hemsidan så trodde jag inte att det hade kommit. Så blev skapligt förvånad när jag fick uthämtningslappen från posten idag. Jag som såg fram emot att lira hela helgen haha . Aja, imorgon blir det lir edit: Har inte varit hemma idag, självklart kommer man hem 20:55 när ica stänger 21:00 SPURTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 http://blog.eu.playstation.com/2010/01/04/...-beta-now-live/ Fan också. Nåja, det kommer definitivt att köpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Fan också. Nåja, det kommer definitivt att köpas. Inte så långt kvar till 29 Januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Sådärja, då var man igång ! Freddna på network för den som undrar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Sådärja, då var man igång ! Freddna på network för den som undrar ! Vad har du för spel? Vad är det ni lirar här på sajten? Jag har endast ett fåtal spel, där MGS4, GTA4 och PES2010(+09) är de enda med onlinekapacitet. Lirar alldeles för lite nuförtiden men kanske får lust någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Sådärja, då var man igång ! Freddna på network för den som undrar ! Consider yourself added Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts