Pixiegnom Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Kan du inte köpa ett PSN-kort på nån hemsida och sen fylla i det då? Jo, jag har funderat på det. Men det känns ovärt att betala 200kr och sen kanske det inte ens funkar i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 HJÄLP!!!! Glömde min vanliga sladd till PS3:an hemma (för bild och ljud överföring) och har bara en till PS2 att tillgå. Då är frågan om det går att använda den? Det borde funka, jag är rätt säker på att det är samma sladd. Prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 MAG är ju skitkul tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Beställde Killzone 2 sent igår. Hoppas på att kunna lira lite imorgon. Är det någon här på forumet som har det? Mhm, ska se om jag hittar tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 ingen som har Hustle Kings fortfarande?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Beställt playstation 3 nu, me happy ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Jo, jag har funderat på det. Men det känns ovärt att betala 200kr och sen kanske det inte ens funkar i USA. Det funkar. Hade du använd dig av Home (vilket du borde om du vill vara med i tävlingen som är snart. Adda clubben i home.) så hade du vetat att koderna gäller oavsett version på home. Så det är garanterat så med store med. Jag köper det av dig om det inte fungerar. Så, kila iväg och köp nu! =) Beställt playstation 3 nu, me happy ! Grattis, glöm inte adda mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 ingen som har Hustle Kings fortfarande?! Näe jag har inte råd o införskaffa sånt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 MAG är ju faktiskt rikigt kul! Blev precis level 5 men blev lite besviken när jag såg att det inte gick att spela annat än sabotage då heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Grattis, glöm inte adda mig! Såklart inte! Får hem det på fredag förhoppningsvis. 3477:- fick jag ge för Slim 120GB, fifa 10 och Two and a half men säsong 1 måste väl ändå ses som ett lyckat kap? cdon ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 cdon ftw! Vet inte om jag kan hålla med där... Beställde två spel i söndags och det står fortfarande att varorna packas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Vet inte om jag kan hålla med där... Beställde två spel i söndags och det står fortfarande att varorna packas. Syftade mer på priset iofs fast jag har aldrig haft problem med leveranser därifrån tidigare. Antagligen har de väldigt mycket beställningar under rean sen röd dag idag som också fördröjer lite. Fast eftersom du beställde i söndags så verkar det ändå skumt tycker jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Beställt playstation 3 nu, me happy !Bra val, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Bra val, verkligen. Du måste verkligen gilla PS3 med tanke på hur du uppmuntrar alla som köper en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Du måste verkligen gilla PS3 med tanke på hur du uppmuntrar alla som köper en. Jag spelar väl inte speciellt ofta nu när jag ligger inne i lumpen men det är ett förbannat bra system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Vet inte om jag kan hålla med där... Beställde två spel i söndags och det står fortfarande att varorna packas. Står det fortfarande att varorna packas? blev inget till helgen som jag hade hoppats på iallafall ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Ingen fara. Hoppas det löser dig. Men det funkade inte så bra. Kunde inte reklamera utan kvitto och något kvitto visste de inte om de hade. Istället så ville de "hjälpa" mig och erbjöd ett begagnat reserv ps3 för ynka 2000 kr . Värsta topp erbjudande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Laddade just ner MAG beta. Hur startar man träningen? Jag kommer in på en skärm där det står att man får lära sig hur man rör sig, skjuter, hoppar etc etc, men jag kan inte starta träningsuppdraget! Det enda jag kan "ställa mig i kö" till är Sabotage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Kan man på något sätt kopiera över tex bilder och filmer från PS3 till datorn? Har väl inte testat speciellt mycket än men vore kul o veta Och sen läste jag nåt intressant på playstation-bloggen också. Minns inte vad dock så det får bli en annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 (redigerad) Står det fortfarande att varorna packas? blev inget till helgen som jag hade hoppats på iallafall ! Nä, spelen skickades iväg i torsdags. Laddade just ner MAG beta. Hur startar man träningen? Jag kommer in på en skärm där det står att man får lära sig hur man rör sig, skjuter, hoppar etc etc, men jag kan inte starta träningsuppdraget! Det enda jag kan "ställa mig i kö" till är Sabotage. Blev också väldigt förivirrad över det där, men jag tror det är så att man ska läsa. Eller så går den inte att spela på betan. Kan man på något sätt kopiera över tex bilder och filmer från PS3 till datorn? Har väl inte testat speciellt mycket än men vore kul o veta Det är väl USB-minne som gäller. Edit: YEEY! http://pici.se/thumbs/t_FwgFVSVYz.gif Edit2: Kan tillägga att jag även köpte Battlefield 1943 för 70kr. Redigerad 9 januari, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts