Siana Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Men när du köper NTSC-spel kan du inte köra med folk som har PAL-versionen, och vice versa. Hm, men det bör ju inte vara några större problem så länge som en NTSC-PS3a kan köra PAL-spel. Bara att köpa spel här i Sverige. En sån här behöver jag köpa också, va? http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P...CzkkCjC5yblXzLf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 ALLA SOM GILLAR BILLJARD SPEL, KÖP HUSTLE KINGS PÅ PSN! RIKTIGT JÄVLA KUL O BRA GJORT, 70KR E INGET FÖR VAD DU FAKTISKT FÅR!! OM DU KÖPER SÅ HOJTA PÅ MIG SÅ VI KAN MÖTAS LITE caps lock;a för att folk ska se det, och därav vilja läsa vad jag skrev! för inläggen försvinner så snabbt annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Nåt tips på en vettig sida att köpa strömsladden på? Jag köper helst på dustin där jag har fri frakt och rabatt, men de har inte... Det verkar inte som att någon större sida säljer dem utan bara små konstiga sidor (det kanske de inte är, men jag har aldrig handlat där) som misco och spelbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Nåt tips på en vettig sida att köpa strömsladden på? Jag köper helst på dustin där jag har fri frakt och rabatt, men de har inte... Det verkar inte som att någon större sida säljer dem utan bara små konstiga sidor (det kanske de inte är, men jag har aldrig handlat där) som misco och spelbutiken. Har du ingen hemma då? Det är väl bara en vanlig sladd i princip, som används i tusen saker? Jag vet att jag har fyra-fem liggandes överallt häromkring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Nåt tips på en vettig sida att köpa strömsladden på? Jag köper helst på dustin där jag har fri frakt och rabatt, men de har inte... Det verkar inte som att någon större sida säljer dem utan bara små konstiga sidor (det kanske de inte är, men jag har aldrig handlat där) som misco och spelbutiken. Sätt in 15 spänn på mitt konto så skickar jag dig en av mina sladdar. Har en 10-20 st hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Nåt tips på en vettig sida att köpa strömsladden på? Jag köper helst på dustin där jag har fri frakt och rabatt, men de har inte... Det verkar inte som att någon större sida säljer dem utan bara små konstiga sidor (det kanske de inte är, men jag har aldrig handlat där) som misco och spelbutiken. Jag kan gå i god för att spelbutiken.se är en sida som man kan lita på. Jag var själv skeptisk till den då jag inte hört namnet tidigare. Men efter att Lajnux berättat att han hade ett konto där, plus att han beställde ett spel därifrån åt mig, så skaffade jag också ett konto och nu för tiden beställer jag alla mina spel därifrån. De skickar ut måndag, onsdag och fredag har jag för mig. Så om du time:ar din beställning rätt så kan du få ditt spel efter bara lite mer än två dygn. Dessutom är de billigast i hela Sverige, plus att de har prisgaranti, så skulle du hitta ett billigare spel så sänker spelbutiken ner priset till samma pris som det du hittade, plus att de ger 5% rabatt till dig som tack för att du tipsade om att någon annan säljer billigare. Jag kan bekräfta att de verkligen ger rabatt om du hittar ett billigare spel då jag har utnyttjat det själv. Köper du spel över 300 kronor så får du poäng som du sedan kan spendera vid en beställning så det blir billigare. Även det här kan jag bekräfta att det verkligen är sant då jag själv har använt poäng. FRI FRAKT! Mycket behagligt att det är fri frakt. Ny kampanj varje månad där de har många PS3-spel för väldigt billiga summor. Finns säkert några mer positiva saker som jag glömt att nämna. Så, om du har hittat en sladd på deras sida så är det bara att beställa, du kommer inte bli lurad på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Jag kan gå i god för att spelbutiken.se är en sida som man kan lita på. Jag var själv skeptisk till den då jag inte hört namnet tidigare. Men efter att Lajnux berättat att han hade ett konto där, plus att han beställde ett spel därifrån åt mig, så skaffade jag också ett konto och nu för tiden beställer jag alla mina spel därifrån. De skickar ut måndag, onsdag och fredag har jag för mig. Så om du time:ar din beställning rätt så kan du få ditt spel efter bara lite mer än två dygn. Dessutom är de billigast i hela Sverige, plus att de har prisgaranti, så skulle du hitta ett billigare spel så sänker spelbutiken ner priset till samma pris som det du hittade, plus att de ger 5% rabatt till dig som tack för att du tipsade om att någon annan säljer billigare. Jag kan bekräfta att de verkligen ger rabatt om du hittar ett billigare spel då jag har utnyttjat det själv. Köper du spel över 300 kronor så får du poäng som du sedan kan spendera vid en beställning så det blir billigare. Även det här kan jag bekräfta att det verkligen är sant då jag själv har använt poäng. FRI FRAKT! Mycket behagligt att det är fri frakt. Ny kampanj varje månad där de har många PS3-spel för väldigt billiga summor. Finns säkert några mer positiva saker som jag glömt att nämna. Så, om du har hittat en sladd på deras sida så är det bara att beställa, du kommer inte bli lurad på pengar. Jag kan också gå i god för dem. Köpte mitt ps3 där och alldeles nyligen köpte vi hem 2 xbox-spel. Som sagt finns det prisgaranti och allt. Väldigt smidigt o få hem allt till dörren också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Hm, men det bör ju inte vara några större problem så länge som en NTSC-PS3a kan köra PAL-spel. Bara att köpa spel här i Sverige. En sån här behöver jag köpa också, va? http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P...CzkkCjC5yblXzLf Nej, det borde gå utmärkt. Ja, men bara om du får hem en slim! Annars är det tjocksladd som gäller: http://www.cnet.com.au/story_media/339274091/sony-playstation-3-unveiled_6.jpg Nåt tips på en vettig sida att köpa strömsladden på? Jag köper helst på dustin där jag har fri frakt och rabatt, men de har inte... Det verkar inte som att någon större sida säljer dem utan bara små konstiga sidor (det kanske de inte är, men jag har aldrig handlat där) som misco och spelbutiken. Random elbutik nära hemmet borde ju funka? Inte mycket värt att leta runt på nätet när butiken på hörnet rätt garanterat har den. (Bodde du i stan eller utanför nu igen?) De skickar ut måndag, onsdag och fredag har jag för mig. Så om du time:ar din beställning rätt så kan du få ditt spel efter bara lite mer än två dygn. Ny kampanj varje månad där de har många PS3-spel för väldigt billiga summor. Oh, nice! Det ska kommas ihåg! Fast vad gäller snabb frakt är CDON snabbare. Beställer man innan kl 13 (eller 15?) får man det nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Slim är det, och jag bor utanför stan. Men det är lugnt, Vice skickar mig en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Playstation 4 tidigast 2012 enligt IGN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Playstation 4 tidigast 2012 enligt IGN. Låter inte helt rimligt eftersom de sagt att de ska stödja PS3 i tio år precis som PS1 och PS2. Däremot har de sagt att de tänker vara först ut i nästa generation till skillnad från att vara sist ut i denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Låter inte helt rimligt eftersom de sagt att de ska stödja PS3 i tio år precis som PS1 och PS2. Däremot har de sagt att de tänker vara först ut i nästa generation till skillnad från att vara sist ut i denna. Fast stödet lär väl inte försvinna direkt? PS2an lever ju kvar än idag med diverse nya spel och med PS3s internetmöjligheter kan de nog stödja den ett bra tag till. Lägger min 50-öring på 2014+ för PS4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Låter inte helt rimligt eftersom de sagt att de ska stödja PS3 i tio år precis som PS1 och PS2. Däremot har de sagt att de tänker vara först ut i nästa generation till skillnad från att vara sist ut i denna. Om de ska vara först ut låter 2011 ganska rimligt. Jag tror nämligen att både M$ och Nintendo (Wii HD?) filar för fullt på sina nya konsoler. Fast stödet lär väl inte försvinna direkt? PS2an lever ju kvar än idag med diverse nya spel och med PS3s internetmöjligheter kan de nog stödja den ett bra tag till. Lägger min 50-öring på 2014+ för PS4! Jag tror verkligen inte att PS3 håller som flaggskepp i fem år till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Vafan, lägg av nu, jag har ju just fått min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Vafan, lägg av nu, jag har ju just fått min! Du kan ju åtminstone luta dig tillbaka i två år till... Vilka spel har du/tänker skaffa? Har du skaffat PSN-konto än? Langa nick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Vafan, lägg av nu, jag har ju just fått min! Du slog till vid ett bra tillfälle. 2009 har vart det första året då det faktist varit bättre utbud på PS3 än 360. *awaiting wall of flame* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Kom igen Siana! Vad är ditt nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Kom igen Siana! Vad är ditt nick? Siiana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Beställde nyss NHL 10 från Webhallen. Kommer bli sjukt kul att kunna lira hela säsongen samt slutspelet med Djurgården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Okej, jag överväger nu att köpa mig en PS3a. Ni som redan har ett, ge mig 5 bra anledningar att köpa och gärna något negativt om ni sitter på det med. Blir nog ingen 360 iallafall utan antingen blir det ps3 eller ingenting. Shoot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts