Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Ofta de sparar kvitton i två och ett halvt år? :D

Grattis btw :P

Jo, det skall ed faktiskt göra. De hatar att leta och gnäller en del, men de hittar det oftast. När man köper det i butik så uppger man ju sitt namn, oavsett om man delbetalr eller betalar kontant. Där med finns du registrerad som kund och de kan finna ditt kvitto.

Du bör i alla fall gå dit och fråga. Säg inte bara "hej har ni kopia på mitt kvitto?" Utan säg att hej jag köpte min konsoll i februari 208 mitt kvitto har försvunnit under mystiska omständigheter, ni skall, vad jag kan föratå, ha en kopia på detta. Kan ni vänliga finna detta till mig, för jag måste reklamera det för fabrikationsfel.

Många tack! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det skall ed faktiskt göra. De hatar att leta och gnäller en del, men de hittar det oftast. När man köper det i butik så uppger man ju sitt namn, oavsett om man delbetalr eller betalar kontant. Där med finns du registrerad som kund och de kan finna ditt kvitto.

Du bör i alla fall gå dit och fråga. Säg inte bara "hej har ni kopia på mitt kvitto?" Utan säg att hej jag köpte min konsoll i februari 208 mitt kvitto har försvunnit under mystiska omständigheter, ni skall, vad jag kan föratå, ha en kopia på detta. Kan ni vänliga finna detta till mig, för jag måste reklamera det för fabrikationsfel.

Många tack! =)

Tack Vice. du är en klippa. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha de är inte så fult att ja vill ha lofi! :D

Att vissa inte kan skilja på spanska och franska gör mig bekymrad. Var är ungdomen på väg? :P

hahaha! jag kolla bara snabbt så såg jag responde så antog direkt att det va spanska! :)

wtf, haha i mitt förra inlägg (2 upp eller ngt!) för bara någon timme sen så fråga jag om ngn visste om hustle kings release?

och logga in nu ikväll och finner att spelet släppts!! :P ska köpa de om ngn timme för de verkar överfet!

blir movie-time först bara! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, nu kan jag snart ansluta mig till denna tråden. Om några dagar trillar PS3an in ifrån USA och nu undrar jag:

Vad måste jag göra för att spela på den amerikanska konsolen här i Sverige? Jag har hört att amerikanska konsoler inte klarar svenska filmer men det bryr jag mig inte om.

Spel är ju regionsfria så det bör vara lugnt för dig. Dock inte med psn-spel verkar det som.

Tror Henki sa att de blir svartvita pågrund av NTSC.

Verkar dock inte vara något problem med fysiska spel, Enligt Vice.

Filmerna är det kört med, om du nu inte mot förmodan hittar regionsfria exemplar. Ladda ner/importera från USA är den andra lösningen :D

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spel är ju regionsfria så det bör vara lugnt för dig. Dock inte med psn-spel verkar det som.

Tror Henki sa att de blir svartvita pågrund av NTSC.

Verkar dock inte vara något problem med fysiska spel, Enligt Vice.

Filmerna är det kört med, om du nu inte mot förmodan hittar regionsfria exemplar. Ladda ner/importera från USA är den andra lösningen :D

men alltså går inte det att lösa genom att skaffa ett amerikanskt konto på PSN?

för jag har ett amerikanskt, o ett svenskt. och den amerikanska har heeeelt annat utbud på väldigt mycket!

värt att testas OM inte ngn redan gjort detta o vet att de inte funkar!

Vad är det för sladd jag måste köpa? Den kommer ju inte att passa i uttaget :D

du pratar om strömsladden I guess? såfall kan jag inte namnet på sladden men de är bara att ta med dig den till teknik magasinet eller liknande affär så har dom ngt för dig. brukar inte va så dyrt.

får man fråga va du köpte den för? eftersom du importerat hela vägen från the US

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du pratar om strömsladden I guess? såfall kan jag inte namnet på sladden men de är bara att ta med dig den till teknik magasinet eller liknande affär så har dom ngt för dig. brukar inte va så dyrt.

får man fråga va du köpte den för? eftersom du importerat hela vägen från the US

Jepps, kollade upp detta och det verkade som att man kunde få en sån under hundringen. Det enda som kommer kosta är ny TV, hehe.

Betalade inget, tro det eller ej, får den från Lockerz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelen är regionasfria. Som Adrian sa har jag köpt många spel på tradera som är Ntsc.

Varför skulle inte PSN-spel fungera? Det låter knepigt. Jag laddade ju ner raggdolls från Amerikanska store butiken och det funkade fint som snus.

Det har du iofs rätt i, det laddade jag också ner. Men har faktiskt för mig att det var någon (nästan helt säker på att det är Henki) som sa att vissa spel blev svartvita då de bara var ntsc-kodade. Vissa kanske är kompatibla med båda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelen är regionasfria. Som Adrian sa har jag köpt många spel på tradera som är Ntsc.

Varför skulle inte PSN-spel fungera? Det låter knepigt. Jag laddade ju ner raggdolls från Amerikanska store butiken och det funkade fint som snus.

Men när du köper NTSC-spel kan du inte köra med folk som har PAL-versionen, och vice versa.

Det har du iofs rätt i, det laddade jag också ner. Men har faktiskt för mig att det var någon (nästan helt säker på att det är Henki) som sa att vissa spel blev svartvita då de bara var ntsc-kodade. Vissa kanske är kompatibla med båda.

Ja, vissa speldemos jag tankat från USA har visats i svartvitt. Jag vet inte om det är för vissa spel eller om det gäller alla. Ragdoll är ju iofs ett spel jag tagit från USA och det funkar ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor