Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Om du nu tänker synka ditt headset.) De flesta SE-headset är likadana. Bara att hålla inne volymknapparna i tre sekunder så går den in i sitt synliga läge. Efter det går du in på ps3 och letar bluetooth-tillbehör.

Om du inte redan visste det. :rolleyes:

Tror det ligger en liten instruktionsbok i lådan (det är aldrig uppackat på 2 år) så det hade jag nog listat ut.. Men nu slipper jag ju besväret med att läsa :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var fan finns det? Jag har inte fått nån uppdatering? Det står att jag har senaste. Skall man ladda ner det nånstans?

Playstation Store. Hitta söksymbolen som ser ut som ett förstoringsglas och skriv in vidzone. Tanka och installera. Första gången tar serversynken en kvart, sedan startar programmet i framtiden på en halvminut.

Tänkte göra en tråd om programmet imorgon, jag har redan skrivit det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Playstation Store. Hitta söksymbolen som ser ut som ett förstoringsglas och skriv in vidzone. Tanka och installera. Första gången tar serversynken en kvart, sedan startar programmet i framtiden på en halvminut.

Tänkte göra en tråd om programmet imorgon, jag har redan skrivit det mesta.

Många tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske för att de flesta metal-artister satsar på musiken i stället för på en flashig video :wub:

Bloodhound Gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo:

Grym låt, men ändå underhållande musikvideo. Nej inte bara på grund av bruden :wub:

Smash Mouth - All Star:

Bra låt, underhållande musikvideo.

Ok Go - Here It goes again

Skön låt! När det gäller musik videon så har dem tänkt outside the box, really!

The Streets - Dont mug yourself

Skön dialekt! Men dem har gjort bättre låtar, bra är den iaf. Musikvideon också.

Disturbed - Inside the fire:

Bra låt, men fan så trist musikvideo.

Marilyn Manson - I dont like the drugs (but the drugs like me)

Låten är väl sådär, egentligen bara refrängen som låter bra. Musikvideon är som de flesta av hans video, vrickade och tråkiga.

Men bäst av alla är ändå:

The duck song:

Lite ironi, men bra är den :)

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Startade en tråd om Vidzone i Musikforumet, efter mycket buggande och lekande med dolda poster och allt möjligt i GTA IV-forumet. Moderatorverktyg kan vara roliga ibland :)

Ta VZ-diskussioner där plz :wub:

Vilka spel kör ni för tillfället?

Jag längtar till jul, Uncharted 2 & Assassins Creed 2! :)

Senaste veckan har jag bara kört några stunder (2 timmar och uppåt :mellow: ) Bad Company 2 betan med Boomer.

Om någon vill spela och har ett headset, säg till.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Startade en tråd om Vidzone i Musikforumet, efter mycket buggande och lekande med dolda poster och allt möjligt i GTA IV-forumet. Moderatorverktyg kan vara roliga ibland :wub:

Ta VZ-diskussioner där plz :mellow:

Vilka spel kör ni för tillfället?

Tekken 6: Bloodline Rebellion som jag inte har jättemycket kvar att göra på, några karaktärer kvar i Arena. Sedan blir det bara att nöta Arcade mode tills man tröttnar på spelet. :)

Annars så startade jag Dead Space för första gången idag, och jag är mycket imponerad såhär långt! Jag hade testat lite hos en kompis för cirka ett år sedan, så jag hade koll på vad som skulle hända i början. Men efter det så överraskar spelet mig gång på gång. Jag har bara spelat kanske en halvtimma - 45 minuter om man räknar aktiv speltid, men jag har redan hoppat till otroligt många gånger.

Jag och Dead Space kommer nog få många trevliga stunder tillsammans. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tekken 6: Bloodline Rebellion som jag inte har jättemycket kvar att göra på, några karaktärer kvar i Arena. Sedan blir det bara att nöta Arcade mode tills man tröttnar på spelet. :)

Annars så startade jag Dead Space för första gången idag, och jag är mycket imponerad såhär långt! Jag hade testat lite hos en kompis för cirka ett år sedan, så jag hade koll på vad som skulle hända i början. Men efter det så överraskar spelet mig gång på gång. Jag har bara spelat kanske en halvtimma - 45 minuter om man räknar aktiv speltid, men jag har redan hoppat till otroligt många gånger.

Jag och Dead Space kommer nog få många trevliga stunder tillsammans. :D

Dead Space? Dem hade väl något demo ute?

Jag tycker det var svårt/krångligt. :D(trist)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor