eXotic Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 TEKKEN 6!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Vidzone ska komma imorgon, är det sagt... Do want I morgon redan? Gu' så trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Vidzone ska komma imorgon, är det sagt... Do want Skulle du kunna förklara vad VidZone är? Vad jag fattat så ska det vara musikvideo, streamat? Redigerad 3 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Skulle du kunna förklara vad VidZone är? Vad jag fattat så ska det vara musikvideo, streamat? Tydligen. Man ska också kunna skapa playlists a lá Spotify och också kunna köpa musikvideos som man laddar hem. Verkar spännande. Ska absolut testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Tydligen. Man ska också kunna skapa playlists a lá Spotify och också kunna köpa musikvideos som man laddar hem. Verkar spännande. Ska absolut testa! Stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Funkar 360 explorer dosan med sladd till PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Tydligen. Man ska också kunna skapa playlists a lá Spotify och också kunna köpa musikvideos som man laddar hem. Verkar spännande. Ska absolut testa! I see! Hur är utbudet på musikvideos? Voddler-lite eller Spotify-mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 I see! Hur är utbudet på musikvideos? Voddler-lite eller Spotify-mycket? Återstår att se eftersom det inte släppts än, men trailers säger över 10 000. Hoppas de inte exkluderat artister på samma sätt som Spotify, men kruxen blir nog att det främst är Sony BMGs musik och att till exempel Metallica inte lär gilla konceptet. Har kollat ps store flera gånger idag men inget än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Playstation.com eller motsvarande, leta upp Logga In och ta registrera nytt konto. Det borde funka. Varför har du inte varit online på åtta månader? Ska testa. Att jag inte varit inne har lite att göra med att jag inte har något PS3 längre, ska köpa ett snart dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Fråga: Funkar det att använda vilket USB- eller Blåtandset som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Fråga: Funkar det att använda vilket USB- eller Blåtandset som helst? Headset? Nej, tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Headset? Nej, tyvärr. Inte? Det trodde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Inte? Det trodde jag. Du kanske har rätt...blev osäker nu. Går säkert att finna svaret på google men jag orkar inte kolla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Tror ärligt talat inte att det funkar.. PS3an hittar ju tex inte mobilen som enhet åtminstone. Så antagligen måste det till något speciellt för att blåtandsenheter ska fungera med PS3. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 (redigerad) Om någon vill adda mig på psn: GeneralLion , kör tekken6(suger heh), cod:mw2. Kanske lite skate 2 om någon är desperat Redigerad 5 december, 2009 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Fråga: Funkar det att använda vilket USB- eller Blåtandset som helst? Alla usb-headset ska funka. Med blåtand funkar de flesta. Använder själv ett SE-btheadset. Funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Tror ärligt talat inte att det funkar.. PS3an hittar ju tex inte mobilen som enhet åtminstone. Så antagligen måste det till något speciellt för att blåtandsenheter ska fungera med PS3. :/ Mjo, fast headsets har ju en synkknapp. När man för första gången ska börja använda headset ska man gå in i inställningar -> synka tillbehör -> tryck på synkknappen. Det finns ingen sån på mobiler men det är ju inte största skälet till att det inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Om någon vill adda mig på psn: GeneralLion , kör tekken6(suger heh), cod:mw2. Kanske lite skate 2 om någon är desperat Åh, en tekkenvän! Jag klarade förresten ut scenario mode igår. Efter tre dagars spelande. Hade inte gått så fort om jag inte varit sjuk och råkat klara cirka 80% av scenariot under torsdagen. Nu ska jag bara låsa upp resten av karaktärerna, sedan blir det arena mode tills jag klarat av det, då blir det att nöta arcade tills jag tröttnar på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Alla usb-headset ska funka. Med blåtand funkar de flesta. Använder själv ett SE-btheadset. Funkar bra. Mjo, fast headsets har ju en synkknapp. När man för första gången ska börja använda headset ska man gå in i inställningar -> synka tillbehör -> tryck på synkknappen. Det finns ingen sån på mobiler men det är ju inte största skälet till att det inte funkar. MYCKET intressant då jag har ett SE-headset liggandes.. Inte för att jag har nåt spel där det är nödvändigt eller så men kul att se om det funkar ihop.. Och ja du Henki.. Du har så rätt så.. Men jag måste säga att jag tycker det är skumt att PS3an inte kan hitta en "media" telefon som enhet att leta i.. Morsans bärbara klarar ju av det tex. Borde ju inte vara världens mest krångliga grej.. Men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 (redigerad) MYCKET intressant då jag har ett SE-headset liggandes.. Inte för att jag har nåt spel där det är nödvändigt eller så men kul att se om det funkar ihop.. Och ja du Henki.. Du har så rätt så.. Men jag måste säga att jag tycker det är skumt att PS3an inte kan hitta en "media" telefon som enhet att leta i.. Morsans bärbara klarar ju av det tex. Borde ju inte vara världens mest krångliga grej.. Men men Om du nu tänker synka ditt headset.) De flesta SE-headset är likadana. Bara att hålla inne volymknapparna i tre sekunder så går den in i sitt synliga läge. Efter det går du in på ps3 och letar bluetooth-tillbehör. Om du inte redan visste det. Redigerad 5 december, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts