Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

I see! Hur är utbudet på musikvideos? Voddler-lite eller Spotify-mycket? :shifty:

Återstår att se eftersom det inte släppts än, men trailers säger över 10 000. Hoppas de inte exkluderat artister på samma sätt som Spotify, men kruxen blir nog att det främst är Sony BMGs musik och att till exempel Metallica inte lär gilla konceptet.

Har kollat ps store flera gånger idag men inget än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Playstation.com eller motsvarande, leta upp Logga In och ta registrera nytt konto. Det borde funka. Varför har du inte varit online på åtta månader?

Ska testa. Att jag inte varit inne har lite att göra med att jag inte har något PS3 längre, ska köpa ett snart dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ärligt talat inte att det funkar.. PS3an hittar ju tex inte mobilen som enhet åtminstone. Så antagligen måste det till något speciellt för att blåtandsenheter ska fungera med PS3. :/

Mjo, fast headsets har ju en synkknapp. När man för första gången ska börja använda headset ska man gå in i inställningar -> synka tillbehör -> tryck på synkknappen. Det finns ingen sån på mobiler men det är ju inte största skälet till att det inte funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon vill adda mig på psn: GeneralLion :D, kör tekken6(suger heh), cod:mw2. Kanske lite skate 2 om någon är desperat :D

Åh, en tekkenvän! :D

Jag klarade förresten ut scenario mode igår. Efter tre dagars spelande. :P

Hade inte gått så fort om jag inte varit sjuk och råkat klara cirka 80% av scenariot under torsdagen. :rolleyes:

Nu ska jag bara låsa upp resten av karaktärerna, sedan blir det arena mode tills jag klarat av det, då blir det att nöta arcade tills jag tröttnar på spelet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla usb-headset ska funka. Med blåtand funkar de flesta.

Använder själv ett SE-btheadset. Funkar bra.

Mjo, fast headsets har ju en synkknapp. När man för första gången ska börja använda headset ska man gå in i inställningar -> synka tillbehör -> tryck på synkknappen. Det finns ingen sån på mobiler men det är ju inte största skälet till att det inte funkar.

MYCKET intressant då jag har ett SE-headset liggandes.. Inte för att jag har nåt spel där det är nödvändigt eller så men kul att se om det funkar ihop..

Och ja du Henki.. Du har så rätt så.. Men jag måste säga att jag tycker det är skumt att PS3an inte kan hitta en "media" telefon som enhet att leta i..

Morsans bärbara klarar ju av det tex. Borde ju inte vara världens mest krångliga grej.. Men men :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MYCKET intressant då jag har ett SE-headset liggandes.. Inte för att jag har nåt spel där det är nödvändigt eller så men kul att se om det funkar ihop..

Och ja du Henki.. Du har så rätt så.. Men jag måste säga att jag tycker det är skumt att PS3an inte kan hitta en "media" telefon som enhet att leta i..

Morsans bärbara klarar ju av det tex. Borde ju inte vara världens mest krångliga grej.. Men men :rolleyes:

Om du nu tänker synka ditt headset.) De flesta SE-headset är likadana. Bara att hålla inne volymknapparna i tre sekunder så går den in i sitt synliga läge. Efter det går du in på ps3 och letar bluetooth-tillbehör.

Om du inte redan visste det. :D

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor