Xuande Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Finns det något PS3 spel i samma stil som Fable? Nja. Folklore och Demon's Souls kommer närmast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Nja. Folklore och Demon's Souls kommer närmast. Är Deamon's Souls ens ett dugg likt Fable? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Tyckte ingen av spelen ens verkade nära, så har lagt ihop en lista över spel jag ska köpa när vi får bidrag! Assassin's Creed Platinum Burnout Paradise Fuel Lair Race Driver GRID Stormrise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Tyckte ingen av spelen ens verkade nära, så har lagt ihop en lista över spel jag ska köpa när vi får bidrag! Assassin's Creed Platinum Burnout Paradise Fuel Lair Race Driver GRID Stormrise Köp inte Fuel, det är helt sämst, tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Skipp både Fuel och Lair och köpt något vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) Jag lägger inte ut mer än 200:- spänn per spel eftersom jag är snål. Ska jag köpa : Madagaskar Kartz, Dirt 1, Pure eller Motorstorm: Pacific Rift? Jag ska bara köpa ett då dvs. Redigerad 26 november, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Gud! Jag har ångest! Vet inte om jag ska köpa WWE SmackDown vs Raw 10 eller Assassins Creed 2! Båda lockar som tusan, men just nu väger det mer åt WWE faktiskt! Älskar Wrestling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Hade tråkigt så jag köpte crash bandicoot på psn, spelet vill fan inte gå ingång Står. You cannot play this game at the current video output setting (80028F10) It's bloody annoying! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Gud! Jag har ångest! Vet inte om jag ska köpa WWE SmackDown vs Raw 10 eller Assassins Creed 2! Båda lockar som tusan, men just nu väger det mer åt WWE faktiskt! Älskar Wrestling! Har du WWE SvR 2009 så är det samma sak som den nyaste.. Alla spel liknar varandra bara nya gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Seriöst! Skate 2 är så sjukt kul spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Seriöst! Skate 2 är så sjukt kul spel! Är det inte väldigt hackigt på PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Har du WWE SvR 2009 så är det samma sak som den nyaste.. Alla spel liknar varandra bara nya gubbar Jag hade något gamalt WWE till PS2, men det var riktigt gamalt. SvR 10 verkar skitkul däremot och så är det ju PS3 vi snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Är det inte väldigt hackigt på PS3? Inte som jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Inte som jag märkt. Hmm, konstigt. Demot hackade ju sönder så fort man bailade och min kompis som också har spelet till PS3 tycker att det är hackigt när man kör career men lite bättre när man kör free skate. Och med tanke på att det första Skate inte flöt nå vidare bra på PS3, så är jag väldigt osäker på om jag ska köpa tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Hmm, konstigt. Demot hackade ju sönder så fort man bailade och min kompis som också har spelet till PS3 tycker att det är hackigt när man kör career men lite bättre när man kör free skate. Och med tanke på att det första Skate inte flöt nå vidare bra på PS3, så är jag väldigt osäker på om jag ska köpa tvåan. Jag har haft mitt sedan jag köpte min PS3a, och det är enda spelet jag spelar i stort sett. Svårt i början, men om man lär sig är det kul! Edit: Jag kör bara career och jag har inte märkt något som sagt. Redigerad 28 november, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Jag har haft mitt sedan jag köpte min PS3a, och det är enda spelet jag spelar i stort sett. Svårt i början, men om man lär sig är det kul! Edit: Jag kör bara career och jag har inte märkt något som sagt. Hmm, kanske blir ett köp endå. Första spelet var faktiskt riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Laggar som fan för min vän.. här står det till och med att skate 2 har framerate problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Jag har inte heller märkt av några problem med Skate 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Efter att ha skickat in min GH-gitarr ett par gånger nu, har jag äntligen fått en som funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Vidzone ska komma imorgon, är det sagt... Do want Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts